DT175, hvilke lande er de solgt i ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-10-07 10:26

Hejsa,

jeg har fundet mig en ret billig DT175 fra 1996.
Men i tyskland og england ser det ikke ud til der er stumper til den årgang
eller et par årgange frem/tilbage. Det er alt sammen fra 70érne og 80érne.
Nogen der ved om den model kun var lavet til DK eller andre steder også ?
Forrøret er selvfølgelig rustet op ved cylinder, og det koster en pæn sjat.
Det kan reddes med lidt ny plade, men hvis man ny kunne finde det biligt et
sted....
Ebay kan jeg ikke finde noget på til min årgang.
Louis, m&p osv. har heller ikke.

Nogen der kan hjælpe her ?

mvh

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88 ( og DT175 uden plader, 125 skal ikke kede sig
til vinter jo)
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-10-07 18:59

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 80érne.
> Nogen der ved om den model kun var lavet til DK eller andre steder også ?

Den er kun markedsført i alle U-landene: Fjernøsten, Indien, Pakistan,
Danmark osv...

Rittig

Fra : Mads Stetter

Dato : 16-10-07 13:40

Claus Rittig wrote:

> Den er kun markedsført i alle U-landene: Fjernøsten, Indien, Pakistan,
> Danmark osv...
>
> Rittig

LOL... Det er så godt!

Men det er så sandt så sandt...

MVH Stetter

Fra : Hekto

Dato : 16-10-07 14:00

Mads Stetter formulated on tirsdag :

> LOL... Det er så godt!
>
> Men det er så sandt så sandt...
>
> MVH Stetter

Ja, tænk at blive holdt på det niveau, bare for
at der er køretøjer der er billige nok i afgift
til at de kan blive hvermands eje.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : 2

Dato : 02-11-07 11:12

On Tue, 16 Oct 2007 15:00:00 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Mads Stetter formulated on tirsdag :

>Ja, tænk at blive holdt på det niveau, bare for
>at der er køretøjer der er billige nok i afgift
>til at de kan blive hvermands eje.

Godt med lidt humor.

Ja knold og skvat blev nok ked af det når den kom til landet.

Du kan sagtens få stumper til den, men ret ofte er listerne ikke
opdateret, selvom de har nye dele til de nyere årgange også, det er
bare at spørge.

Hvad mangler du?

Jeg har selv en dt175 fra ´97, den kører bedre end sit rygte her på
nyhedsgruppen

Torben