9: Glemme at motorcyklen er i gear, når ma~
Fra : Anders Majland

Dato : 14-10-07 20:54

En variant af : 9: Glemme at motorcyklen er i gear, når man træder igennem
på kick-starteren

Have afmonteret støttefodskontakten (yamaha's 80'er udegave er ikke lavet
til dansk vintervejr) og stå ved siden af og trykke på starteren.

Nej jeg var ikke hurtig nok til at gribe "gyngehesten", så der røg et halvt
koplingsgreb og en lidt bukket gearskifter

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : tp

Dato : 14-10-07 21:28

> En variant af : 9: Glemme at motorcyklen er i gear, når man træder igennem
> på kick-starteren

ja det var jo sådan en jeg gerne ville se i et hit-med-hjemmevideon program

Mvh TP - Uden kickstart (en gang kickstart, aldrig mere kickstart

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-10-07 21:59

> [...]
halvt
> koplingsgreb og en lidt bukket gearskifter

Lavede samme nummer med min tidligere CB7½ - man føler sig lidt dum

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Armand

Dato : 15-10-07 00:39

Anders Majland skrev:
> [...]
>
> Nej jeg var ikke hurtig nok til at gribe "gyngehesten", så der røg et halvt
> koplingsgreb og en lidt bukket gearskifter

*KLUNK* - We've got #147 !

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-10-07 06:39

> En variant af : 9: Glemme at motorcyklen er i gear, når man træder igennem
> på kick-starteren

har vænnet mig til at tage koblingen både min ZX9éren og på min DT125, ved
sørme ikke hvorfor

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88 ( og DT175 uden plader, 125 skal ikke kede sig
til vinter jo)
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-10-07 07:44

Anders Majland wrote:
> [...]
>
> Have afmonteret støttefodskontakten (yamaha's 80'er udegave er ikke lavet
> til dansk vintervejr) og stå ved siden af og trykke på starteren.

Den laver man naturligvis foran firmaets hovedindgang præcis når hende
den hotte IT-konsulent træder ud..

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 15-10-07 08:26

> Den laver man naturligvis foran firmaets hovedindgang præcis når hende den
> hotte IT-konsulent træder ud..

Eller når man står som en flok "fandens karle" med brynjer under jakkerne og
ser bredskuldrede ud på en tankstation foran en flok lokale ... (Og
heldigvis fik jeg ikke væltet andre maskiner med manøvren - kunne godt være
gået lidt domino i den ...)

Fra : CL

Dato : 15-10-07 15:29

Torben Scheel wrote:

> Den laver man naturligvis foran firmaets hovedindgang præcis når hende
> den hotte IT-konsulent træder ud..

Nu har jeg i en del år arbejdet inden for den brance og er der noget
jeg ALDRIG har set så er det en hot IT-konsulent.
så enten er du meget heldig eller har vi ikke samme smag
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Hekto

Dato : 15-10-07 15:42

CL wrote :

> Nu har jeg i en del år arbejdet inden for den brance og er der noget
> jeg ALDRIG har set så er det en hot IT-konsulent.
> så enten er du meget heldig eller har vi ikke samme smag

..... Anders er til dem i Kalsø med minushæl og
hornbriller!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : CL

Dato : 16-10-07 17:30

Hekto wrote:

> .... Anders er til dem i Kalsø med minushæl og
> hornbriller!

Der er ca samme billede jeg har på nethinden.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Bongo

Dato : 15-10-07 21:43

> Nu har jeg i en del år arbejdet inden for den brance og er der noget
> jeg ALDRIG har set så er det en hot IT-konsulent.

Det er fordi du aldrig har set mig! :D

Vh Bongo

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-10-07 06:34

CL wrote:

> Nu har jeg i en del år arbejdet inden for den brance og er der noget
> jeg ALDRIG har set så er det en hot IT-konsulent.
> så enten er du meget heldig eller har vi ikke samme smag

Tro mig. Hun var hot. Og afrosvensker, hvis man kan forestille sig den
kombination :-?

--
vh
Torben

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-10-07 09:54

> Tro mig. Hun var hot. Og afrosvensker, hvis man kan forestille sig den
> kombination :-?

Lange ben, store blå øjne og blond mikrofonhår - hm, svært!

ScooterBo

Fra : Hekto

Dato : 16-10-07 12:53

Torben Scheel brought next idea :

> Tro mig. Hun var hot. Og afrosvensker, hvis man kan forestille sig den
> kombination :-?

Altså lidt i stil med historien em negeren der
læser Aftonbladet på en bænk i Central Park:

Er du svensker???? ... Er det ikke nok at jeg er
neger????

Fra : CL

Dato : 16-10-07 17:32

Torben Scheel wrote:

> Tro mig. Hun var hot. Og afrosvensker, hvis man kan forestille sig den
> kombination :-?

Okay du har været heldigere end mig
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL