Hm.... bilbasen.dk ...... hvor lang tid
Fra : Thomas

Dato : 18-10-07 17:42

Hej NG

Nogen herinde der kan sige mig, hvor lang tid, der går fra man har
annonceret en bil, betalt 125 kr, til den kommer online?

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 18-10-07 19:02

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Nogen herinde der kan sige mig, hvor lang tid, der går fra man har
> annonceret en bil, betalt 125 kr, til den kommer online?

Never mind

alle andre kan åbenbart se den... 20 har ringet siden dette indlæg

Mvh

Thomas

Fra : -= JF =-

Dato : 18-10-07 19:11

Thomas skrev:

> 20 har ringet siden dette indlæg

Med så mange opkald på kun 80 minutter har du nok sat prisen for lavt

--
Mvh. John

Fra : Thomas

Dato : 18-10-07 19:40

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message

> Med så mange opkald på kun 80 minutter har du nok sat prisen for lavt
>
> --
> Mvh. John

ja eller også rigtig..... der kommer en (den første der ringede og køber
den til 2/3 del af prisen.... resten ville afhente den uden videre....
men jeg har ikke temperament til 10 der står og tripper , prøvekører osv
uden der sker noget, så de få tusinde overlever jeg nok

Nu holder jeg altid mit ord, så jeg brænder ikke en af der vil køre fra
Jylland til Fyn for andre..... den næste ville komme straks fra
Nordsjælland.... resten var vist fra nærområdet

Mvh

Thomas

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-10-07 20:00

> [...]
> jeg har ikke temperament til 10 der står og tripper , prøvekører osv uden
> der sker noget, så de få tusinde overlever jeg nok

Lyder sgu lige som her, er det en udlænding De køber billigt og
exporterer bilen og scorer regiafgift + salget i udlandet, det skulle
eftersigende være en udemærket forretning.

Stef

Fra : Thomas

Dato : 18-10-07 21:39

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message

> Lyder sgu lige som her, er det en udlænding De køber billigt og
> exporterer bilen og scorer regiafgift + salget i udlandet, det skulle
> eftersigende være en udemærket forretning.
>
> Stef

Ja det var det... og 9 ud af 10 der ringede lød som om.... men ok med
mig.... jeg havde ikke midlerne eller lysten til at rode mere med
den........ så om de har et værksted og kan fikse den op med brugte dele
eller eksportere den er helt op til dem ;:)

Nu er den solgt

Mvh

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-10-07 19:25

In article <47179f92$0$1964$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Never mind
>

> alle andre kan åbenbart se den... 20 har ringet siden dette indlæg

Hvordan dælen... hehe.. har haft snart 1100 visninger på min bil og tror
max 2 har skrevet...

Må nok hellere ofre lidt penge på annoncen så den bliver mere synlig.

//Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 19:30

On Thu, 18 Oct 2007 20:25:11 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Hvordan dælen... hehe.. har haft snart 1100 visninger på min bil og tror
>max 2 har skrevet...
>
>Må nok hellere ofre lidt penge på annoncen så den bliver mere synlig.

Kan det skyldes, at bilens pris skræmmer folk langt væk? ) Eller at
der er tale om en speciel bil, som man gerne vil lure lidt på, men
ikke rigtig "tør" købe Men 1100 er godt nok mange uden egentlig
reaktion.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-10-07 19:36

> Kan det skyldes, at bilens pris skræmmer folk langt væk? )

Det er jo min første indskydelse.

Den _er_ også høj.. bilens alder og km taget i betragtning.

Men den er også fair IMHO.. stadig alt for lav IMHO i forhold til hvad
der er ofret, men realistisk for bilens øvrige stand og udstyr. Jeg tror
dog de fleste er fløjtende ligeglade.. det er ikke en populærbil så jeg
skal nok have fat i liebhavere eller mærke-entusiasterne

Den har nok 3 primære ting imod sig:

1. Det er en SAAB
2. Prisen
3. Den går jo ikke diesellangt på literen....

Nu ser vi... ellers må jeg jo bare selv nyde den

//Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 19:44

On Thu, 18 Oct 2007 20:36:29 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>2. Prisen
>3. Den går jo ikke diesellangt på literen....
>
>Nu ser vi... ellers må jeg jo bare selv nyde den

Du skal jo nok ikke forvente et hurtigt salg, når der er en masse
specialudstyr og den er tunet. Det er faktisk kun liebhavere og måske
et par stykker, der bare skal have en hurtig bil, der tør gå ind i
sådan et projekt. Men de, der skal have en hurtig vogn finder nok en
BMW - de tror den er hurtigere (det kan den også godt være, men'eeh så
skal den ikke hedde 320) Prøv med Kia'en om et par år, hvis den ikke
har kørt ½ mill km - sæt prisen realistisk og du skal have hemmeligt
nummer )

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-10-07 13:10

> [...]
> specialudstyr og den er tunet. Det er faktisk kun liebhavere og måske
> et par stykker, der bare skal have en hurtig bil, der tør gå ind i

Jeg tror du er spot-on...

> Men de, der skal have en hurtig vogn finder nok en
> BMW - de tror den er hurtigere (det kan den også godt være, men'eeh så
> skal den ikke hedde 320)

Prøv du at forklare det til folk.. de skal som regel efterlades i støvet
langt bagude før de fatter det..

> Prøv med Kia'en om et par år, hvis den ikke
> har kørt ½ mill km - sæt prisen realistisk og du skal have hemmeligt
> nummer )

Av ja... du siger noget :) godt det er hemmeligt allerede