Smart lille sag.
Fra : Bjarne K.

Dato : 16-10-07 14:27

Bliver dog nok ikke til at købe for menneske penge

http://www.fuelvaporcar.com/

0-100 på lidt over 5 sek
36km/l

Bjarne K.

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-10-07 14:47

On Oct 16, 3:27 pm, "Bjarne K." <n...@niet.ne> wrote:
> Bliver dog nok ikke til at købe for menneske penge
>
> http://www.fuelvaporcar.com/
>
> 0-100 på lidt over 5 sek
> 36km/l

Hvor har de gjort af resten af bilen? Den ser noget amputeret ud.
Fronten er meget vellykket men resten er ikke særlig køn.

Fly

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 20:04

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen

> http://www.fuelvaporcar.com/

>Hvor har de gjort af resten af bilen? Den ser noget amputeret ud.
>Fronten er meget vellykket men resten er ikke særlig køn.

Den ligner lidt en plasma-gun fra spillet "halo" eller lign.

Den er så vidt jeg kan se bygget på Honda dele.. motor/gearkasse. Styretøj
fra Porsche.. Så kan det sgu ikke være helt ringe.

--
/HB

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-10-07 10:10

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
> [...]

> Hvor har de gjort af resten af bilen? Den ser noget amputeret ud.
> Fronten er meget vellykket men resten er ikke særlig køn.

Jeg kunne godt leve med designet, hvis jeg kunne få en bil der kunne køre 36
km/l

Desuden er det vist karosseriet der giver det meste i den sammenhæng. Der
står at deres vapor teknik, giver en 10-20% bedre brændstofsøkonomi.

Så vapor teknikken giver måske en ekstra 1,5-3 km/l, mens karosseriet må
give de sidste 15-18 km/l. (hvis jeg ellers regner rigtigt)

Bjarne K.

Fra : Leonard

Dato : 17-10-07 10:32

On Wed, 17 Oct 2007 11:10:07 +0200, Bjarne K. wrote:

> Jeg kunne godt leve med designet, hvis jeg kunne få en bil der kunne køre 36
> km/l

Hvis du gider en kørestil, der sparer brændstof, så findes der allerede
en bil på markedet, der kan det.

--
Leonard
http://lupo.leonard.dk/

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-10-07 12:14

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in message

> Hvis du gider en kørestil, der sparer brændstof, så findes der allerede
> en bil på markedet, der kan det.
>
> --
> Leonard
> http://lupo.leonard.dk/

Tja jo, Lupo'en er tæt på.

Man kan jo også håbe på, at der snart kommer noget nyt på markedet.

Bjarne K.

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-10-07 20:42

Bjarne K. wrote:
> Bliver dog nok ikke til at købe for menneske penge
> http://www.fuelvaporcar.com/
> 0-100 på lidt over 5 sek
> 36km/l

En halv bil med ikke særligt imponerende specs. Nej tak.

Jeg vil nu hellere foretrække en Tesla:
http://www.teslamotors.com

mvh
Kim Jensen