Alu-fælge til ny Mondeo stationcar
Fra : fambruger@gmail.com

Dato : 14-10-07 22:50

Hej

Jeg skal snart have en ny mondeo stationcar som firmabil men er lidt i
tvivl om hvilken størrelse alufælge som passer bedst. Udseendet tæller
selvfølgeligt højt men det må ikke gå for meget ud over komforten. Går
det an med 18" eller er 17" eller måske endda 16" et bedre valg?
mvh
Hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-07 22:55

On Sun, 14 Oct 2007 14:49:55 -0700, fambruger@gmail.com wrote:

> [...]
>selvfølgeligt højt men det må ikke gå for meget ud over komforten. Går
>det an med 18" eller er 17" eller måske endda 16" et bedre valg?

Som firmabil ville jeg helt klart vælge 16".. alene pga. komforten.
Det er jo bare en firmabil så hvorfor ofre komfort på noget der
alligevel bare tøffer afsted og som skal være et behageligt redskab 8
timer dagligt?

Havde det været din privatbil havde jeg nok sagt 18".. der skal
kræses.. Men ikke firmavogn.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : fambruger@gmail.com

Dato : 15-10-07 20:29

On 14 Okt., 23:54, "Martin Johansen [6000]" <marti...@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
> timer dagligt?
>
> Havde det været din privatbil havde jeg nok sagt 18".. der skal

Firmabil = jeg skal bruge den til kørsel til og fra arbejde og i
fritiden, men firmaet betaler, så jeg behøver ikke engang tænke over
hvad fælgene koster. Der bliver ikke kørt mange kilometer i
arbejdstiden.
Jeg har bare slet ingen ide om hvor meget komfort de 18" koster.
/hansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-10-07 20:44

> [...]
>fritiden, men firmaet betaler, så jeg behøver ikke engang tænke over
>hvad fælgene koster. Der bliver ikke kørt mange kilometer i

Hvor får man sådan et arbejde? hehe.

>Jeg har bare slet ingen ide om hvor meget komfort de 18" koster.

På min gamle SAAB koster alene 17" en del.. men prøvede en nyere med
18" som slet ikke føltes på samme måde.

Hvis du ikke får den sænket vil jeg tro du fint ville kunne leve med
18" på den. Det er først når man sænker det for alvor "gør ondt".

Kan du ikke finde en forhandler med 18" på demoen?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk