Så bliver det ikke sjovere....i dag.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-07 12:10

Har lige bragt fruen hen i superen og retur.

Jeg har en fobi overfor større menneskemængder, har jeg overbevist
fruen om, så derfor bliver jeg som regel ude på p-pladsen og passer på
at jeg ikke bliver befængt med Bilka-buler.

Så kommer den her gamle sure Vento-ting rullende forbi. På
bagkofangeren står der med store ufikse bogstaver:

Baksensor-tilbud, og så et telefonnummer som jeg har fortrængt.

Omkring 10 pladser længere henne vælger konen at bakke ind på en ledig
p-plads, hvilket jo er meget fornuftigt. Det lykkedes hende dog at
bakke op i et af de få træer der står på pladsen, med et kodylt brag.
*LOL*

Jeg er ikke holdt op med at vride mig af grin endnu.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 13-10-07 13:36

> [...]
> *LOL*
>
> Jeg er ikke holdt op med at vride mig af grin endnu.

He he, den er sgu god. Ja så er det jo nok ikke der man skal købe en
baksensor

Bjarne

Fra : Martin Bak

Dato : 13-10-07 13:48

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Gad vide hvordan de får den til at virke? Det må være noget med noget
supergødning der på sekunder kan gro et stort stabilt træ?

Martin

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-07 14:00

On Sat, 13 Oct 2007 14:47:32 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Gad vide hvordan de får den til at virke? Det må være noget med noget
>supergødning der på sekunder kan gro et stort stabilt træ?

>--

Nej nej. )

Nu var jeg jo øjenvidne til episoden, og jeg garanterer dig for, at
det skide træ sprang lige ud bag hende. *LOL*

Jeg kan ikke afvise, at træet i sin ungdom måske er opvokset på en
planteskole med magnetiske marker. :)))

Hvis der er en lille bitte smule fornuft i hovedet på konen, så får
hun den reklame pillet af i en fart.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-10-07 14:17

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Hvis der er en lille bitte smule fornuft i hovedet på konen, så får
>hun den reklame pillet af i en fart.

at benytte ordene "fornuft" og "konen" i en og samme sætning, er da at
overdrive lidt, eller hür ?

--
Jan_stevns

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 13-10-07 19:43

jan@bygteknik.dk frembragte:

> at benytte ordene "fornuft" og "konen" i en og samme sætning, er da at
> overdrive lidt, eller hür ?

Jow!
Kai

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-10-07 14:16

"Bjarne Rosenkrands" <dsl196465@FJERNvip.cybercity.dk> skrev :

>He he, den er sgu god. Ja så er det jo nok ikke der man skal købe en
>baksensor

Sådan en baksensor kan da bruges til noget langt mere sjovt - en tætpå
signalgiver, der tænder et par bagudrettede møjerter ;)

hmmmmmm.........

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-10-07 14:17

> [...]
> fruen om, så derfor bliver jeg som regel ude på p-pladsen og passer på
> at jeg ikke bliver befængt med Bilka-buler.

Fobi overfor menneskemængder?
og du boltrer dig i dette forum?

Hvordan kan _du_ blive Bilka-bule-befængt?
Jeg troede det var et metal-dåse-fænomen.

> Så kommer den her gamle sure Vento-ting rullende forbi. På
> bagkofangeren står der med store ufikse bogstaver:
>
> Baksensor-tilbud, og så et telefonnummer som jeg har fortrængt.

Det er nok bare en sensor der viser om bilen står i bakgear

> [...]
> p-plads, hvilket jo er meget fornuftigt. Det lykkedes hende dog at
> bakke op i et af de få træer der står på pladsen, med et kodylt brag.

Magnetisme er en underlig størrelse
Magnet sensor eller magnetiske marker eller træer, find selv på flere.

> Jeg er ikke holdt op med at vride mig af grin endnu.

Onde-onde dig

(at du ikke tog et par billeder så vi også kunne grine

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-07 14:48

On Sat, 13 Oct 2007 15:17:26 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>Fobi overfor menneskemængder?
>og du boltrer dig i dette forum?

>--

Det er min undskyldning for ikke at blive slæbt med derind.

>--

>Hvordan kan _du_ blive Bilka-bule-befængt?
>Jeg troede det var et metal-dåse-fænomen.

>--

Er det ikke standardbetegnelsen for buler man har pådraget sig på en
p-plads ved et supermarked?

>--

>Det er nok bare en sensor der viser om bilen står i bakgear

>--

Selvfølgelig!

>--

>Onde-onde dig

>--

Jamen Uffe. Jeg er jo kun et menneske. *LOL*

>--

>(at du ikke tog et par billeder så vi også kunne grine

>--

Ja, det ærgrer også mig, at jeg ikke havde fået mobilos i lommen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 13-10-07 14:57

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Ja, det ærgrer også mig, at jeg ikke havde fået mobilos i lommen.

indrøm bare ... du var ude og smugtræne, og kan ikke finde den ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-10-07 15:17

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> indrøm bare ... du var ude og smugtræne, og kan ikke finde den ;)

*LOL*

Det bliver da sjovt til næste mesterskab

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-10-07 15:21

On Sat, 13 Oct 2007 15:56:38 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>indrøm bare ... du var ude og smugtræne, og kan ikke finde den ;)

>--

Satans!! *LOL* Gennemskuet.

Jeg har også investeret i en ny, som skulle have nogen fremragende
aerodynamiske egenskaber, så den kan flyve langt. .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-10-07 15:50

> Satans!! *LOL* Gennemskuet.
>
> Jeg har også investeret i en ny, som skulle have nogen fremragende
> aerodynamiske egenskaber, så den kan flyve langt. .o))

Det er snyd at bruge motoriserede klap-telefoner.

Citat fra mesterskaberne:
"og han kastede telefonen, der bredte vingerne ud og fløj..........."

Ok, det er et konstrueret citat

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 13-10-07 20:40

Folmer Rasmussen formulerede lørdag:

> Det er min undskyldning for ikke at blive slæbt med derind.

Vi er nogen der lider af dette i virkeligheden, uden at det er sjovt på
nogen måde
Men ind i mellem er det også en god undskyldning, det indrømmer jeg
Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-07 16:26

Folmer Rasmussen skriver:

> Så kommer den her gamle sure Vento-ting rullende forbi. På
> bagkofangeren står der med store ufikse bogstaver:
>
> Baksensor-tilbud, og så et telefonnummer som jeg har fortrængt.

Den var sku nok solgt, de havde bare ikke fået fjernet til salg skiltet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 20:18

On Sat, 13 Oct 2007 13:10:11 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>*LOL*
>
>Jeg er ikke holdt op med at vride mig af grin endnu.

Jeg er ikke færdig med at grine ) Fed historie
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Kim Kristensen

Dato : 14-10-07 10:11

On 13 Okt., 13:10, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> [...]
> *LOL*
>
> Jeg er ikke holdt op med at vride mig af grin endnu.

God berretning

Kan det tænkes at der var stavefejl i reklamen, og der faktisk skulle
have stået:

Bangsensor eller måske Barksensor?

Med venlig hilsen Kim