Renault Scenic fra Milano?
Fra : Rikke og Per

Dato : 12-10-07 23:19

Jeg har søgt på Bilbasen på en Renault Scenic og har også haft et indlæg i
nærværende NG om samme bil. Så i går modtog jeg en privat mail på engelsk
fra en italiensk fyr, som påstår, at han har boet i Danmark, men nu er
flyttet tilbage til Milano, hvor han kører i en Renault Scenic på danske
plader.
Denne Scenic, som er en årgang 2007 og har kørt 22.000 km, vil han nu sælge
til mig for 179.000,- kr incl. dansk afgift. Dette må siges, at være en
aldeles favorabel pris for en sådan bil, men omvendt kan der jo også nemt
være noget lusk med i spillet.

Har nogen i denne NG hørt om sådanne "tilbud"?

m.v.h.
Per

Fra : Mogens

Dato : 13-10-07 06:15

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har nogen i denne NG hørt om sådanne "tilbud"?

Ja, det ligner en ny variant over det gamle tema med at lokke
folk til at betale et beløb forud i een eller anden sammenhæng
(reservation, transportomk what ever) for efterfølgende at ta'
røven på dem (ike høre mere)

Fra : Mogens

Dato : 13-10-07 06:23

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> folk til at betale et beløb forud i een eller anden sammenhæng
> (reservation, transportomk what ever) for efterfølgende at ta'

Hvis du har tid til overs, er her en morsom føljeton på, hvorledes
man kan ta' pis på sådan en karl - dog fra en anden branche
http://sickhumor.dk/Epost/Jose/

Fra : Lars [6710]

Dato : 13-10-07 09:17

Mogens skrev:

> http://sickhumor.dk/Epost/Jose/

ROFL

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 13-10-07 08:47

> [...]
> nemt være noget lusk med i spillet.
>
> Har nogen i denne NG hørt om sådanne "tilbud"?

Du kan bede om bilens registreringsattest, så kan du tjekke for gæld i den.
Når du skal handle er det naturligvis kontakt ved samtidig overdragelse af
bil.
Hvordan du vil tjekke bilen for skader osv. ved jeg ikke, måske er det
billigt, men sikkert også lidt besværligt at handle således.

Mvh Niels