Pas på skagen
Fra : Brian

Dato : 11-07-01 15:18

Hejsa.

Jeg vil bare lige minde folk om at de skal være opmærksomme når de nu kører
til skagen. PÅ min vej hjem fra en lille tur nordfra, så jeg de første
politi betjente, på mc, holdene på afkørslerne, på motorvejen, i nordgående
retning, og et par i sydgående retning.

Kør ordentlig, og pas på jer selv.
Vi ses på toppen.

Brian W.

" Kan findes hos Galten Mc lejr i år" og som glæder sig til at lufte den
"nye" bol´or deroppe "

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -

Fra : Armand

Dato : 13-07-01 00:32

Brian <brian.W@mail.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
første
> politi betjente, på mc, holdene på afkørslerne, på motorvejen, i

Relevant snak!

Ikke mindst ud fra det antal fartbøder, kørekortsindragelser og
synsindkaldelser, der fulgte i kølvandet af træffet sidste år

Be aware!

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-07-01 11:06

Armand wrote:

> Relevant snak!
>
> Ikke mindst ud fra det antal fartbøder, kørekortsindragelser og
> synsindkaldelser, der fulgte i kølvandet af træffet sidste år
>
> Be aware!

De er sikkert lige så emsige som svenskerne var da vi var til Swedish
bikermeet. De holdt og luskede over alt. De eneste de var interesseret ved
os var sprit. Kørekortet gad de ikke se.

Ib Jakobsen
senator@post.tele.dk

Flying with ISDN. Almost as fast as the rabbits.