Ford Galaxy
Fra : BT

Dato : 12-10-07 18:02

JEg overvejer at købe en Galaxy.

Jeg kender dem kun af udseende.
Derfor ville det være rart hvis nogen komme med deres erfaringer om dem..

pft,
Brian

Fra : Tom

Dato : 12-10-07 19:39

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> JEg overvejer at købe en Galaxy.
>
> Jeg kender dem kun af udseende.
> Derfor ville det være rart hvis nogen komme med deres erfaringer om dem..

De ruster meget men er ellers ok

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 12-10-07 19:56

On Oct 12, 7:02 pm, "BT" <brian.toft.remove.t...@get2net.dk> wrote:
> JEg overvejer at købe en Galaxy.
>
> Jeg kender dem kun af udseende.
> Derfor ville det være rart hvis nogen komme med deres erfaringer om dem...

Hvilken årgang?

Fly

Fra : BT

Dato : 13-10-07 08:49

> [...]
>
> Jeg kender dem kun af udseende.
> Derfor ville det være rart hvis nogen komme med deres erfaringer om dem..

Har ikke nogen fast endnu. Men det skal være en fra før 6-98.
Skulle gerne undgå den ekstra-afgift der er på guleplader.

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-07 09:12

BT skriver:

> Har ikke nogen fast endnu. Men det skal være en fra før 6-98.
> Skulle gerne undgå den ekstra-afgift der er på guleplader.

Rust, underlige fejl over det hele, trækaksler der går i stykker, aircon
der bliver utæt.

Det er samme bil som VW Sharan og Seat Alhambra. Min arbjedsplads har
gennem flere år leaset Sharan'er til os rullende teknikere. De er
_mange_ fejl på den biltype - mange.

På den anden side, en snart 10 år gammel bil kan fejle lidt af hvert....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-07 08:46

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> JEg overvejer at købe en Galaxy.
>
> Jeg kender dem kun af udseende.
> Derfor ville det være rart hvis nogen komme med deres erfaringer om dem..

Mener FDM kalder den en del af det 'uheldige'
trekløver, Seat, VW, og Ford'en.
Samme bil stort set, men næppe den stærkeste model
fra nogen af mærkerne..

Fra : Skodav'du

Dato : 13-10-07 11:17

Vær opmærksom på afgiften på dieselmodeller fra før 97... De afregnes efter
vægten på bilen og er på ca. 11000.. Herefter er det grøn afgift til ca. det
halve.

Har selv haft en 2,3 bensin fra 10/98. Rigtig dejlig bil uden nævneværdige
problemer. Kørte 10 km/l, så ekstraudgiften til en diesel kan ikke altid
betale sig...

Den havde ingen rust da jeg solgte den for 5 måneder siden.

lars.