Tilstå bare.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-07 22:00

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/varmweekend/article345732.ece

Jeg forventer nogle hurtige tilståelser i denne sag.

Når 69% af de adspurgte svarer bekræftende, så må der nødvendigvis
være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.

Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i
spørger mig. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 11-10-07 22:12

KLIP

> [...]
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.
>
> Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i

Så må du hellere købe en stationcar næste gang .... og det skal vist være en
på gule plader..

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-07 23:11

On Thu, 11 Oct 2007 23:11:31 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>KLIP

>Så må du hellere købe en stationcar næste gang .... og det skal vist være en
>på gule plader..

>--

Bliver evt. unger så også på gule plader? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 11-10-07 23:18

KLIP

> Bliver evt. unger så også på gule plader? *LOL*

Unger?, nej Folmer, nu har vist fået forårskuller..)

mvh
Bjørn J.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-10-07 08:02

wrote:

>Så må du hellere købe en stationcar næste gang .... og det skal vist være en
>på gule plader..

Gule plader? Er det for at få 'varerne' ind bagi?

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 22:11

On Oct 11, 10:59 pm, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk>
wrote:
> [...]
>
> Når 69% af de adspurgte svarer bekræftende, så må der nødvendigvis
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.

Heh. Det kan også ske mellem forskellige køretøjer. I lørdags var et
vogntog ved at give en trailer-ekvipage en bagskubber over adskillige
kilometer.

Fly

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-10-07 11:22

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Når 69% af de adspurgte svarer bekræftende, så må der nødvendigvis
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.

Samtlige biler jeg har ejet består først den test.

Med børn i huset er det oftest på vej til eller fra et eller andet
børnefrit arrangement, at man faktisk er helt alene med konen. Og jeg har
altid sagt til hende at selvfølgelig må der "dyttes" i en bil...

> Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i
> spørger mig. *LOL*

Et lille hint fra en conaisseur: Udlejningsbiler...

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-10-07 12:00

Efter mange tanker skrev Folmer Rasmussen:
> [...]
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.
>
> Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i

Tja, been there, done that.
Underligt nok ikke min nuværende bil, som ellers er den største jeg har
haft.
Skove har også mange gode træer som man kan stå op af
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-10-07 16:44

On Fri, 12 Oct 2007 12:59:37 +0200, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Skove har også mange gode træer som man kan stå op af

Vil det sige, at det ikke er indtørret snegleslim, der er på
træstammerne?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-10-07 19:44

Hr. Jensen:

> Vil det sige, at det ikke er indtørret snegleslim, der er på
> træstammerne?

På det stykke fra Lyngby til Bakken kan du ikke være sikker
Ser du en Champagnefarvet Liana holde i kanten, oftest med bagsæderne
slået ned, så er der udsigt til noget lurekiggeri
Kai

Fra : Per O.

Dato : 12-10-07 17:36

> [...]
>
> Når 69% af de adspurgte svarer bekræftende, så må der nødvendigvis
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.

Det er vel en test som ens nye bil skal bestå, før den er rigtig 'indviet'
Alle vores biler har da bestået testen, og med undtagelse af den
nuværende som vi beholder lidt endnu, har vi da haft held til at sælge dem
alle igen på trods af det de har været brugt til. Men det står selvfølgelig
heller ikke i slutseddelen. Men det giver da begrebet 'udbollet' bil et helt
nyt perspektiv

> Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i
> spørger mig. *LOL*

Hmmm .. kommer vel an på hvordan sælger ser ud

/Per O.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-10-07 18:21

> [...]
> være et udsnit af denne gruppe der har noget at tilstå.
>
> Et overordentligt godt argument for ikke at købe brugte biler, hvis i

Hahahahahaaaaaaa - jeg kom lige i tanke om at jeg engang var ude og se på en
Granada på gule plader, og da jeg åbnede låget ned til reservehjulet blev
jeg mødt af et par *kadonger* der vel at mærke havde været i aktion.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.