Motorløb med forhindringer
Fra : Martin Bak

Dato : 10-10-07 10:28

Det er ikke sådan når der pludselig hopper noget rundt på banen midt i
løbet...

http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2349

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bjarne

Dato : 10-10-07 10:48

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> Det er ikke sådan når der pludselig hopper noget rundt på banen midt i
> [...]

Det var satans, kors den kænguru må være i chok... Utroligt det ikke gik
galt...

Bjarne

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-10-07 12:04

Martin Bak skrev:

> Det er ikke sådan når der pludselig hopper noget rundt på banen midt i
> løbet...
>
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2349

"Anne Thompson har lært sig selv at gale og klukke som en hane og har nu
vundet det amerikanske mesterskab i hanegal."

Der står nu ikke noget om at hun løber om på vejbanen!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 12:07

Hans Paulin (6310) wrote:

> Der står nu ikke noget om at hun løber om på vejbanen!?

Se linkoversigten ude til højre.

--
vh
Torben

Fra : Møller

Dato : 10-10-07 14:09

Hans Paulin (6310) skrev:

> "Anne Thompson har lært sig selv at gale og klukke som en hane og har nu
> vundet det amerikanske mesterskab i hanegal."

Hans for s..
Du er gal på den...

OG så er det ikke ualmindeligt, jeg har gentagne gange oplevet forvirrede harer.

Og ved WRC for ca 3 uger siden var køer på hastighedsprøven, som Marcus
Gronholm sagde:
"Hvad fann der var koar op sporet, så jeg sagtnade farten", eller hvordan de
nu udtrykker sig på svenskfinsk.

Den var nu bedre for et par år siden da han rullede....
lige før et hårnålesving, han kom ned på den underliggende vejbane på
hjulene: "which way, which way " jo vi har morsomme episoder ind i mellem.

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-10-07 20:08

Isang tao pinangalanan, "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk>
nagsulat:

>Det er ikke sådan når der pludselig hopper noget rundt på banen midt i
>løbet...
>
>http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2349

Gad vide om det var et nyt afsnit af SKIPPY?
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus