nr. 2 bil
Fra : karsten & Pia

Dato : 10-10-07 06:58

Jeg er på udkig efter en lille nr. 2 bil, hvor økonomien spiller en stor
rolle. Derudover skulle det gerne være diesel samt kunne trække minimum 1100
kg på krogen, samt 3 siddepladser bagi med trepunktseler. Og helst en 5
dørs.

Er der nogen forslag ????

Jeg har selv kigget på en Hyundai Getz 1,5 CRDi 5d.
Nogen der har erfaring med denne model, motorholdbarhed, ulemper m.m.

Med venlig hilsen

Karsten

Fra : Mogens

Dato : 16-10-07 05:37

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1100 kg på krogen, samt 3 siddepladser bagi med trepunktseler. Og helst en

Entusiasmen er borte - i gamle dage havde sådan et spørgsmål
lynhurtigt affødt "30" svar

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 18:08

On Tue, 16 Oct 2007 04:37:02 GMT, "Mogens" <no@reply.nu> wrote:

>"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

>Entusiasmen er borte - i gamle dage havde sådan et spørgsmål
>lynhurtigt affødt "30" svar

Det er jo en lidt barsk opgave, vi bliver sat på, ikke?? Næsten alle
små biler har et problem med 1100 kg på krogen )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-07 18:23

Ivan Madsen skriver:

> Det er jo en lidt barsk opgave, vi bliver sat på, ikke?? Næsten alle
> små biler har et problem med 1100 kg på krogen )

Sluder, min Golf må trække det - og det er da en lille bil

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 18:26

On Tue, 16 Oct 2007 19:23:28 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Sluder, min Golf må trække det - og det er da en lille bil

Nå, ja det er jo også en traktor ifølge seneste test fra BM )) Jeg
har kørt en Golf IV TDI med 1.9 maskine og den gik fint, så'eeh måske
lidt med modifikationer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-07 18:37

Ivan Madsen skriver:

> Nå, ja det er jo også en traktor ifølge seneste test fra BM ))

Det aner de ikke noget om, de har ikke kørt min bil

> Jeg
> har kørt en Golf IV TDI med 1.9 maskine og den gik fint, så'eeh måske
> lidt med modifikationer

Så skulle du prøve en Golf V - der er en verden til forskel i
kørslen.....

Det er dog stadigvæk en "lille bil" (selvom jeg i den kan være "bag mig
selv" som jeg ikke kan i en pug 407)

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-10-07 06:32

On Oct 16, 6:37 am, "Mogens" <n...@reply.nu> wrote:

> Entusiasmen er borte - i gamle dage havde sådan et spørgsmål
> lynhurtigt affødt "30" svar

Spørgsmålet lægger jo ikke op til, at der kan mundhugges. Og så er det
jo ikke interessant.

Fly

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 18:07

On Wed, 10 Oct 2007 07:58:16 +0200, "karsten & Pia" <xx@£.de> wrote:

> [...]
>

>Jeg har selv kigget på en Hyundai Getz 1,5 CRDi 5d.
>Nogen der har erfaring med denne model, motorholdbarhed, ulemper m.m.

Lige nøjagtigt Hyundai'en skal du være opmærksom på, at det er en
meget god ide at vælge den 4-cylindrede - den 3-benede fik en noget
blandet kritik af gangkultur og økonomi. Men 1100 kg er sq meget på
krogen, derfor har jeg intet bedre bud.