Re: Motorfyr
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 19:56

Min tidligere tråd blev totalt overset - eller også er det bare mig der har
formuleret mig forkert, for der må da være nogen der har lidt kendskab til
motor/oliefyr i dieselbiler?!

Nogen der har erfaringer med køb og montering af Webasto fyr?

Pris inkl montering i Danmark, Tyskland eller Sverige.

--
/HB

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-10-07 20:17

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har erfaringer med køb og montering af Webasto fyr?
>
> Pris inkl montering i Danmark, Tyskland eller Sverige.

http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR]Webasto%20im%20Ford[/url

Kig her så ved du hvad du går ind til

http://www.kjoeller.com/bilvarme_prisliste.html

Jeg har et Ardic fyr i min og er meget glad for det. Det er helt sikkert
stnd udstyr i kommende biler der skal holde i min indkørsel

/Dennis

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-10-07 21:10

>Nogen der har erfaringer med køb og montering af Webasto fyr?

Thermo Top C, inkl gsm modul og montering inkl alt: 16k.

P-modellen en anelse dyrere.

>Pris inkl montering i Danmark, Tyskland eller Sverige.

Ovenstående er DK.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Jens

Dato : 10-10-07 15:42

> [...]
>
> Nogen der har erfaringer med køb og montering af Webasto fyr?
>
> Pris inkl montering i Danmark, Tyskland eller Sverige.

Fra toyotas tilbehørsprisliste på www.toyota.de
http://www.toyota.de/Images/CoVerso_ZBH-Preisliste_607_tcm281-567934.pdf

Standheizung Thermo Top C, Basisanlage mit 3-Zeiten-Vorwahluhr, für
Diesel-Versionen 87150-00226-8S 994,00

112 Standheizung Tele Thermo Top C T91, Basisanlage mit Funkfernbedienung
und Scheibenantenne, max. Reichweite 600 m,

inkl. Rückmeldefunktion, Standlüftungsmodus, für Diesel-Versionen
87150-00230-8S 1.240,00

113 Standheizung Tele Thermo Top C T100 HTM, Basisanlage mit
Funkfernbedienung mit automatischer Heizzeitkalkulation und Scheibenantenne,

max. Reichweite 600 m, inkl. Rückmeldefunktion, Standlüftungsmodus, für
Diesel-Versionen. (Sie legen Ihre Abfahrtszeit fest - der Heizzeitmanager

berechnet und überprüft für Sie den Einschaltzeitpunkt des Heizgerätes
abhängig von der gerade aktuellen Umgebungstemperatur.) 87150-00220-8S
1.281,00

114 Montage-Kit für Standheizungen 2,2 D-4D und D-CAT 87150-00517-8S 112,00

Dert

Ti disse priser

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-07 17:02

Tak for jeres svar - Det giver lidt mere overblik

--
/HB