Nordens mest populære bilmodel - BMW 5 ser~
Fra : TDN

Dato : 08-10-07 18:40

Autoindex for de mest populære bilmodeller i Norden:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/5C7DF3BA-F117-4E8A-93CB-36E7EB3D93C5/0/3233.pdf

Mindst populære er Citroên Berlingo......... (det er vel også tvang når man
vælger sådan, børn og ikke mindst konen, så er det tøffelhelten der trækker
det korteste strå

Mvh
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 08-10-07 18:55

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Autoindex for de mest populære bilmodeller i Norden:
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/5C7DF3BA-F117-4E8A-93CB-36E7EB3D93C5/0/3233.pdf

Jeg sidder og venter på en kommentar fra Hyundai-folket !

Fra : BJ

Dato : 08-10-07 19:31

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg sidder og venter på en kommentar fra Hyundai-folket !

Jeg sidder og venter på at høre om ejerne virkelig er så glade for den nye
BMW 5-er serie !

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 08-10-07 19:48

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder og venter på at høre om ejerne virkelig er så glade for den nye
> BMW 5-er serie !

Jeg kender kun een - han er ik' :)

Jeg kender til gengæld mange Alfister, der vurderer deres køretøj
væsentligt højere end FDM's undersøgelse afspejler...

Fra : BJ

Dato : 08-10-07 19:52

KLIP

> Jeg kender kun een - han er ik' :)
>
> Jeg kender til gengæld mange Alfister, der vurderer deres køretøj
> væsentligt højere end FDM's undersøgelse afspejler...

Det ligger vist ikke til den typiske BMW-ejer-/kører....

mvh
Bjørn J.

Fra : .J.S...

Dato : 08-10-07 19:19

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mindst populære er Citroên Berlingo......... (det er vel også tvang når
> man vælger sådan, børn og ikke mindst konen, så er det tøffelhelten der

udsvinget er jo egentligt ikke ret stort, 699 - 878, som sædvanligt skal det
se ud af mere ved at skære det nederste af kurven væk