3 mdr. side blitz i Tyskland
Fra : obak

Dato : 08-10-07 18:33

Det er nu over 3 mdr. siden jeg blev blitzet i Ge. hvor lang tid plejer der
at gå inden man får en hilsen ??

Fra : ShutEye

Dato : 08-10-07 18:36

> Det er nu over 3 mdr. siden jeg blev blitzet i Ge. hvor lang tid plejer
> der at gå inden man får en hilsen ??

4 mdr :)

Fra : Bruno

Dato : 08-10-07 18:50

obak wrote:
> Det er nu over 3 mdr. siden jeg blev blitzet i Ge. hvor lang tid plejer der
> at gå inden man får en hilsen ??

Du må hellere rykke hos Politiet.

Fra : Mogens

Dato : 08-10-07 18:58

"obak" <obfjernes@klatterup.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu over 3 mdr. siden jeg blev blitzet i Ge. hvor lang tid plejer
> der at gå inden man får en hilsen ??

Så slipper du nok for den - både i tilsendt udgave eller hvis du
skulle driste dig derned igen. De gemmer den nemlig i 3 mdr

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 09-10-07 07:22

On 8 Okt., 19:33, "obak" <obfjer...@klatterup.dk> wrote:
> Det er nu over 3 mdr. siden jeg blev blitzet i Ge. hvor lang tid plejer der
> at gå inden man får en hilsen ??

En kollega har lige fået en hilsen ind af døren, den var fra først i
juli måned.
Det kostede hele 10euro at køre 10km/t for hurtigt i 70km/t zone.

Mikael

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-10-07 17:41

MikLarsen@gmail.com wrote in

> Det kostede hele 10euro at køre 10km/t for hurtigt i 70km/t zone.

Åh nej, nu går han vel ikke fallit over det? ;)

Fra : Leo Jensen

Dato : 09-10-07 20:37

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

juli måned.
Det kostede hele 10euro at køre 10km/t for hurtigt i 70km/t zone.

Det var da latterligt lidt. At de gider udskrive så små bøder. Det danske
minimumsniveau på 500 kr er noget mere realistisk.

Leo

Fra : Per O.

Dato : 10-10-07 19:36

> [...]

>juli måned.
>Det kostede hele 10euro at køre 10km/t for hurtigt i 70km/t zone.

Hvordan kan man betale sådan en forlystelsesafgift? Kan man betale det på
nettet?

Den p-bøde jeg fik tilsendt fra Italien kunne kun betales ved personligt
fremmøde på politistationen i Italien eller via en indviklet procedure over
diverse internationale banker, som jeg ærligt talt opgav at gennemskue. Og
det er lidt langt at smutte til støvlelandet for at betale sin p-bøde.

/Per O.

Fra : obak

Dato : 11-10-07 07:11

En kollega har lige fået en hilsen ind af døren, den var fra først i
juli måned.
Det kostede hele 10euro at køre 10km/t for hurtigt i 70km/t zone.

I en tidligere tråd om emnet var der en der nævnte Fly Christensen, at
såfremt de ikke havde fundet frem til bilens ejer inden 3 mdr. var
forseelsen forældet.

Jeg ved så ikke om det forholder sig sådan i praksis.

Fra : Fly Christensen

Dato : 11-10-07 21:49

On Oct 11, 8:10 am, "obak" <obfjer...@klatterup.dk> wrote:
> [...]
> forseelsen forældet.
>
> Jeg ved så ikke om det forholder sig sådan i praksis.

Det gør i Flensborg. Vi selv og et par naboer har alle fået
"tilfalefrafald", da "die Bullen" ikke har kunnet finde gerningsmanden
indenfor de tre måneder.

Den omtalte sag her er jo også indenfor de tre måneder.

Fly