Gad vide om værkstedet æder den?
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 20:32

Så var Xsara'en på værksted for at få skiftet den kobling, de skiftede
i januar...heldigvis på garantien. Undervejs i forløbet får de smadret
bilens computer og vi må vente 14 dage på at få vidunderet hjem. En
del af aftalen var, at nu skulle de fandme se at få det P-watch, de
havde taget sig dyrt betalt for at montere til at sidde ordentligt.
Det ser ud til at være OK, men....
Far går ud for at starte mors bil her til morgen - vi skal have en
masse skrammel med, så Puntoen er for lille, og hvad sidder i
vinduesviskeren? - fandengaleme en P-bøde. Vi nærlæser bemeldte
tingest, fordi vi har jo P-watch og derfor betalt os fra at sådanne
ting sker )
Jow, jow.......ugyldig P-skive......over og se på lortet..NO PASS.
Fuck. Så nu sitter vi med en P-bøde fordi Citroen Køge havde lige
lovlig travlt med at aflevere bilen........den kommer vist kun tilbage
der, hvis de kommer med en allerh..... god forklaring. Det tog ca. 2
minutter at få den til at spille Men desværre kr. 510,- for sent
;-( Interessant samtale på mandag - "øøøh'eeh det der koblingskabel I
synes vi skal betale??....æder i det, så æder vi Jeres P-bøde" )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-07 20:58

Ivan Madsen skrev:

> Men desværre kr. 510,- for sent

Fanema surt!
Hans - med 2 P-watch'er
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:07

On Sat, 6 Oct 2007 21:57:42 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Fanema surt!

Yep! Men som sagt - det sidste knap et års tid begynder at medføre en
stærkt forøget risiko for, at Citroen'en forlader indkørslen......om
det så skal være en 10 år gammel Völle ) Ville godt nok gerne finde
sådan en gul 850'er og lade som om den er "normal" ) Men eftersom
fruen godt ved, hvad højre pedal er opfundet til, kan jeg nok ikke
slippe af med den )

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-07 21:12

Ivan Madsen skrev:

> det sidste knap et års tid begynder at medføre en
> stærkt forøget risiko for, at Citroen'en forlader indkørslen

Citroen har jeg ikke overskud til

>......om
> det så skal være en 10 år gammel Völle ) Ville godt nok gerne finde
> sådan en gul 850'er og lade som om den er "normal" )

Hvis vi tænker på samme faver er den ederflot

> Men eftersom
> fruen godt ved, hvad højre pedal er opfundet til, kan jeg nok ikke
> slippe af med den )

Hmnn...skal jeg læse det som om hun godt kan lide at blæse afsted?
--
Med venlig hilsen Hans
- hvis frue blev glad for "noget under pedalen", som hun siger

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:20

On Sat, 6 Oct 2007 22:12:26 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Citroen har jeg ikke overskud til

>Hvis vi tænker på samme faver er den ederflot

>Hmnn...skal jeg læse det som om hun godt kan lide at blæse afsted?

Snarere at hun vil køre ca. 200 for enden af motorvejsrampen og ikke
kan forstå de andre slet ikke flytter sig...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-07 21:23

Ivan Madsen skrev:

> Snarere at hun vil køre ca. 200 for enden af motorvejsrampen og ikke
> kan forstå de andre slet ikke flytter sig...

Beware of her
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:27

<Ivan Madsen> wrote in message

> [...]
> sådan en gul 850'er og lade som om den er "normal" ) Men eftersom
> fruen godt ved, hvad højre pedal er opfundet til, kan jeg nok ikke
DK Biler i Fredensborg er utvivlsomt leveringsdygtig i en 850er.

Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:34

On Sun, 7 Oct 2007 00:27:12 +0200, "Ulrik Friis"
<ufj(snabela)get2net.dk> wrote:

><Ivan Madsen> wrote in message

>DK Biler i Fredensborg er utvivlsomt leveringsdygtig i en 850er.

Nu er lige nøjagtig det sted ikke på min hitliste - berettiget eller
ej, så er det efter min mening et sted, hvor især gamle Völler sælges
til priser, som overgår enhver fantasi *suk*. I hvert fald for nogle
år siden, da jeg kom en del i området.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:45

> [...]
> ej, så er det efter min mening et sted, hvor især gamle Völler sælges
> til priser, som overgår enhver fantasi *suk*. I hvert fald for nogle
Han er bestemt til at snakke med Har lige købt en V70 D5 "mit alles" som
kom ned i "den rigtige pris".

Ulrik

Fra : Jens

Dato : 07-10-07 08:13

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> wrote:

> <Ivan Madsen> wrote in message

> Han er bestemt til at snakke med Har lige købt en V70 D5 "mit alles" som
> kom ned i "den rigtige pris".

Fortæl, fortæl!
--

Jens

Fra : Mogens

Dato : 07-10-07 06:08

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> det så skal være en 10 år gammel Völle ) Ville godt nok gerne finde
> sådan en gul 850'er og lade som om den er "normal"

Der er een her - 326 hk for 6.000 euro:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111266906584&
www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vaqpnpab2i34

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-10-07 21:05

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

> [...]
> ;-( Interessant samtale på mandag - "øøøh'eeh det der koblingskabel I
> synes vi skal betale??....æder i det, så æder vi Jeres P-bøde" )

Hvad var problemet?

--
Per
Golf GTI TDI 110HK 97´er med meget udstyr sælges

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:13

On Sat, 6 Oct 2007 22:04:56 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

>Hvad var problemet?

Aner det ikke, den skrev NO PASS........og tage den ud, sætte den ind,
stille tiden og det spillede *suk* Gid deres røv må klø og armene være
for korte

Fra : N/A

Dato : 06-10-07 21:38

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:38

On Sat, 06 Oct 2007 22:35:40 +0200, Møller <M@g2net.dk> wrote:

>Ivan Madsen skrev:
>Gid deres røv må klø og armene være for korte
>
>Har du prøvet at læne deres toilet og komme kløpulver på toiletpapiret.
>Det med de korte arme kan jeg ikke klare

Interessante ideer ) Men jeg kan klare den sidste......er der ikke
noget med, at i arabiske lande får tyve hugget en hånd af? )

Fra : N/A

Dato : 06-10-07 21:55

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:55

On Sat, 06 Oct 2007 22:43:56 +0200, Møller <M@g2net.dk> wrote:

>Jo, men hvordan vil du få flyttet værkstedet hid.

Jeg hyrer sq da bare Uri Geller, var det ikke ham, der kunne alt
muligt? ).....eller også lader jeg dem stege i deres eget spildolie

Fra : retroman

Dato : 06-10-07 21:02

Det tog ca. 2
> minutter at få den til at spille Men desværre kr. 510,- for sent

Ok hvad skulle indstilles?.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 21:15

On Sat, 6 Oct 2007 22:02:13 +0200, "retroman" <retroman@(nonono).no>
wrote:

> Det tog ca. 2
>
>Ok hvad skulle indstilles?.

Den skrev NO PASS........hvad det så betyder.......så jeg tog den ud,
satte den ind og stillede tiden.....og den spiller *suk*.......hvilket
formodentlig betyder en eller anden mekaniker har fundet et lavt gærde
at smutte hen over.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-07 19:45

On Sat, 06 Oct 2007 22:14:49 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>satte den ind og stillede tiden.....og den spiller *suk*.......hvilket
>formodentlig betyder en eller anden mekaniker har fundet et lavt gærde

Glemte at snakke med P-watch kompagniet i dag, vil godt lige vide lidt
mere om, hvad No Pass dækker over. Men værkstedet havde sandelig ikke
lavet fejl - alt funkede da bilen kørte ud fra dem osv. osv. FDM
opfordrede mig til at skrive til værkføreren og få hans afslag på
skrift, for de ville med største fornøjelse kigge lidt på den - så det
bliver interessant. I det mindste kan jeg vel for mine
kontingentkroner få sendt så meget bøvl til Citroen Køge, at de 510 kr
er givet godt ud )

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 18:14

On Mon, 08 Oct 2007 20:45:28 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>bliver interessant. I det mindste kan jeg vel for mine
>kontingentkroner få sendt så meget bøvl til Citroen Køge, at de 510 kr

Nå, P-watch kompagniet mener, at PASS meddelelsen udelukkende kommer,
når et fjols har monteret P-watch med nøglen i bilen - for så kan den
ikke finde ud af det Så nettet strammer, Auto-House Køge. Kig i
postkassen i morgen )

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-10-07 21:00

Ivan Madsen sendte dette med sin computer:
> [...]
> ;-( Interessant samtale på mandag - "øøøh'eeh det der koblingskabel I
> synes vi skal betale??....æder i det, så æder vi Jeres P-bøde" )

Det lyder som et helt alm. PSA værksted i bruger.
Jeg skrev til Suzuki DK at jeg ikke var tryg ved at skulle bruge et PSA
værksted til mine servicer, og fik et brev tilbage, personligt fra
øverste direktør, om at det skulle jeg ikke være nervøs for.
Her, 3 år senere, er jeg ved at skrive et brev tilbage til manden
(eller titlen) men kan ikke finde brevet, som jeg vil vedlægge.
FUCK, hvor er værksteder med Citroën som "mestre" dog ringe!
Deres oplæring i ligegyldig holdning overfor kunder gider jeg godt nok
ikke stå model til mere.
Næste bil, desværre er der lang tid til, bliver fra Asien (jeg er eller
totalt glad for min Suzuki, men skidt værksted).
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-10-07 21:02

> [...]
> ;-( Interessant samtale på mandag - "øøøh'eeh det der koblingskabel I
> synes vi skal betale??....æder i det, så æder vi Jeres P-bøde" )

Kobling på PSA = 2 dagslønniger + materialer + miljø + pis + lort +
moms.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:41

Citroen i Køge? Ups. Min kollega købte en brugt Xsara med option på
vinterdæk af Citroen i Køge. Værkstedet monterede først nogle dæk der var
for store, som skrabede på hjulkasserne når han drejede. Nå - så byttede man
dem til nogle brugte dæk der var for små og glemte at skrue hjulene
ordentligt på. Til sidst måtte han træde i karakter overfor værkstedets ejer
med en særdeles velskrevet artikel, der passede lige i FDMs Motor, og så
kunne Citroen i Køge tilsyneladende alligevel finde ud af at finde 4 nye
Michelin i den rette størrelse frem og montere dem og skrue hjulene
ordentligt fast. Føj for en omgang og dårlig værkstedsmoral.

Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:50

On Sun, 7 Oct 2007 00:41:11 +0200, "Ulrik Friis"
> [...]

>Michelin i den rette størrelse frem og montere dem og skrue hjulene
>ordentligt fast. Føj for en omgang og dårlig værkstedsmoral.

Åh, shit! Lige så dygtige som Citroen Ringsted, hvor mekanikus valser
ud til min kone og fortæller, de er nødt til at rense bremser i
forbindelse med et 20kkm eftersyn - 5 min senere ser hun bilen rulle
ud på prøvetur og da den kommer hjem, får hun nøglen. Ekstra kr. 800 +
moms at betale, da jeg konfronterede Benny med den blev han sur, men
gav sig. Han har så smidt mig ud af butikken siden, når jeg har vist
mig der............*suk*

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 07-10-07 08:58

Ivan Madsen wrote:
> Så var Xsara'en på værksted for at få skiftet den kobling, de skiftede
> i januar...heldigvis på garantien. Undervejs i forløbet får de smadret
> bilens computer og vi må vente 14 dage på at få vidunderet hjem.

Hvordan i alverden kan man smadre computeren ved at skifte kobling? Det
lyder helt utroligt.

-Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-07 15:23

On Sun, 07 Oct 2007 09:57:39 +0200, Thomas Jørgensen
<thomas@no-spam.dk> wrote:

>Hvordan i alverden kan man smadre computeren ved at skifte kobling? Det
>lyder helt utroligt.

Det havde de heller ikke rigtigt nogen forklaring på - men måske er
der internt en mekaniker, der har måttet gå til købmanden efter
kvajebajere, jeg aner det ikke.