? leje af Porsche i Flensburg -
Fra : NG

Dato : 05-10-07 17:40

Bilen skal til service (Partikelfilter til P407 i DK mellem 7 og 9000 - i
Flensburg alt incl. 680 Euro) og vi skal selv videre til Hamburg - så kan vi
lige så godt bruge besparelsen på servicen til noget skægt.

Jeg mener jeg har set en henvisning her i gruppen til hvor vi i Flensburg
kan leje en Porsche - er dog ikke rigtig lykkedes mig at finde via google.

Nogen der har et link?

mhv
Per

Fra : hornsved@post6.tele.~

Dato : 05-10-07 18:00

On 5 Okt., 18:39, "NG"
<hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> wrote:
> [...]
> kan leje en Porsche - er dog ikke rigtig lykkedes mig at finde via google.

På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik
at anvende de tyske stednavne.
Mvh
Hornsved

Fra : NG

Dato : 05-10-07 18:16

<hornsved@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
On 5 Okt., 18:39, "NG"
På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik
at anvende de tyske stednavne.
Mvh
Hornsved

Tak for dit indlæg - det lunede

Hvis der er andre der har lignende indlæg af samme niveau så undlad venligst
at ødelægge min tråd.

På forhånd tak.

per

Fra : Mogens

Dato : 05-10-07 18:21

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:4706715f$0$2499

> På forhånd tak.

www.ps-vermietung.de/

/Mogens
'01 Posche 996 turbo

Fra : NG

Dato : 05-10-07 19:21

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> www.ps-vermietung.de/
>
> /Mogens
> '01 Posche 996 turbo
Lige sådan noget - bare ab. Flensburg.

per

Fra : Dennis

Dato : 05-10-07 18:48

hornsved@post6.tele.dk skrev:
> På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik
> at anvende de tyske stednavne.
> Mvh
> Hornsved

Troll?

/Dennis

Fra : -= JF =-

Dato : 05-10-07 19:19

Dennis skrev:

> Troll?

Nøh... Bare smådum, tror jeg.

--
Mvh. John

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-10-07 19:05

<hornsved@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
On 5 Okt., 18:39, "NG"

På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik
at anvende de tyske stednavne.

Og?, de er ikke danske. Så det er tværtimod en uskik at benytte danske
stednavne.

Fra : Jan Petersen

Dato : 05-10-07 22:06

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> at anvende de tyske stednavne.
>
> Og?, de er ikke danske. Så det er tværtimod en uskik at benytte danske
Ja - og her nede i naboskabet er man blevet enige om at bruge de respektive
landes stednavne, så i Tønder står der Niebüll og ikke Nibøl og syd for
grænsen står der Tønder og ikke Tondern!

Mvh
Jan Petersen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-10-07 21:51

<hornsved@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
<hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> wrote:

>På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik

Her på usenet er det en uskik at rette på andres måde at skrive og stave på
lige som vi heller ikke kommenterer andres navne.

Så det vil jeg undlade at få lidt spas ud af :)

--
Per
Golf GTI TDI 110HK 97´er med meget udstyr sælges

Fra : Claus Frørup

Dato : 07-10-07 21:18

Isang tao pinangalanan, hornsved@post6.tele.dk nagsulat:

klip
>På dansk hedder de omtalte byer Flensborg og Hamborg. Det er en uskik
>at anvende de tyske stednavne.

Warum?
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : PMH

Dato : 06-10-07 08:42

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:470668cd$0$2325$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> kan leje en Porsche - er dog ikke rigtig lykkedes mig at finde via google.

www.sixt.de

De har en afdeling i Harrislee.

De har Porsche, Corvette, Hummer og andre sjove biler.
De ligger lige over for Duborg.
Mener vejen hedder am Oxer.

Mvh
PMH

Fra : NG

Dato : 06-10-07 15:44

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> www.sixt.de
>
> De har en afdeling i Harrislee.
>
> De har Porsche, Corvette, Hummer og andre sjove biler.
> [...]

Perfect takker -

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje