Salt-aftryk på sæde
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-10-07 16:12

Hey

Vi var på bilferie i Kroatien i sommers, og var en del på stranden. En af
dagene kom konen til at sætte sig på sædet med småvådt badetøj på. Det er
nu tørret ind og har efterladt en 3-4 mm bred hvid (salt)rande rundt på
sædet.

Hvordan dælen fjerner jeg det skidt? Jeg har solgt bilen og skal aflevere
den i morgen tidlig!

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Klaus Andersen

Dato : 04-10-07 16:23

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagene kom konen til at sætte sig på sædet med småvådt badetøj på. Det er
> nu tørret ind og har efterladt en 3-4 mm bred hvid (salt)rande rundt på

Først børster du med en stiv børste, og støvsuger med røret fra slangen
efterfølgende (skrub lidt med det). Måske kan du få det meste væk sådan, men
derefter er der ikke andet en en fugtig klud.

Mvh

KA

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-10-07 17:37

"Bo Kamp Dudek" <bo@familiendudek.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sædet.
>
> Hvordan dælen fjerner jeg det skidt? Jeg har solgt bilen og skal aflevere

Vand i spand, vaskemiddel i spand. Røre rundt og skumme sæbe op. Bruge den
opskummede sæbe på sæderne. Ikke bruge noget af vandet, så skjolder det!

Ovenstående kan også bruges på dørbeklædning m.m. lavet af "stof".

--
Per