Suzuki SV1000SK7
Fra : CBR 600

Dato : 10-10-07 16:30

Hej vil bare dele min glæde med andre, har bestilt en ny Suzuki
SV1000SK7
den er ved og få sat noget ekstra udstyr på og lavet lidt om, blink
mv.. den er sort
Har i forvejen en Honda CBR 600 F 1990 som jeg har haft i 2år den er
til salg nu..

Nogen andre SV kører her på siden ?

Mvh Henrik

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-10-07 16:56

CBR 600 skrev:
> Hej vil bare dele min glæde med andre, har bestilt en ny Suzuki
> SV1000SK7

> Nogen andre SV kører her på siden ?
Masser

Pas nu godt på den - det er sidste årgang.

Produktionen af SV1000 og SV 1000s er stoppet nu, og der kommer ikke en K8.

Den er allerede fjernet fra programmet på Suzuki's internationale
modeloversigt.

De eksisterende K4 -5 -6 og 7 der er på lager rundtomkring i verden
sælges og så var det det.

Som tingene er lige nu er der ikke noget der tyder på at der er en
afløser på vej. Der er ellers nok (I US og UK) der drømmer om en
1200ccm. afløser.

Der er mange gisninger om hvorfor, men hovedårsagen er nok (IMO) at den
aldrig rigtig har solgt som forventet andre steder end her i danmark.

At den ikke overholder EURO3 kunne være et andet bud, men det skyldes
givet først og fremmest at suzuki ikke har villet bruge udviklingsmidler
på at miljøoptimere motoren end selve soteren - idet DL1000 fortsætter
med samme motor (nu med DualSpark og andre gimicks for at den klarer EURO3)

RIP SV1000
Det var ski sjovt så længe det varede

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : GoFuckingGoogelIt

Dato : 10-10-07 20:53

> - idet DL1000 fortsætter med samme motor (nu med DualSpark og andre
> gimicks for at den klarer EURO3)

Er du sikker på det? Det har længe været et ønske i USA, men her fortsætter
den gamle K7 bare i nye farver. De "lider" jo heller ikke under Euro3 i alle
stater. Jeg har ikke set en dualspark 1000 - kun 650.

/Ths.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-10-07 21:24

GoFuckingGoogelIt skrev:

> Er du sikker på det? Det har længe været et ønske i USA, men her
> fortsætter den gamle K7 bare i nye farver. De "lider" jo heller ikke
> under Euro3 i alle stater. Jeg har ikke set en dualspark 1000 - kun 650.

majaaaa... nej. Jeg er faktisk næsten sikker på du har ret
Jeg har lige tjekket og det ser ud til at det kun er 650'eren der har
DualSpark :-\