Ny MC <20.000 kr.
Fra : Asbjørn

Dato : 10-10-07 01:19

Så kom kørekortet endelig i hus og fingrene gribler for i det mindste
at
prøvekøre en motorcykel eller to inden efteråret lukker ballet for i
år!

Jeg har kig på en metalgrøn Suzuki GS450E, med 68.000 km til 15.800
kr. fra MC-FORUM (http://www.mc-forum.com/info/s-328.htm)

Har nogle erfaringer med om prisen er rimelig eller evt. med rette
kan forhandles lidt ned?

Jeg så en debat fra 2004 omkring MC-FORUM, hvor specielt værkstedet
ikke fik de bedste kommentarer med sig - nogle erfaringer?

Inden der går blå avis i den... hvis du kender nogle med en god
motorcykel <20.000 kr., der kører 130 km/t uden hanen i bund samt
benzinforbrug på >20 km/l - så læg gerne et link.

Mvh. Asbjørn

Fra : Asbjørn

Dato : 10-10-07 01:33

Glemte at skrive jeg er 189 cm - ingen sportsmodeller, så ryger
forsikringen og kæresten op i vejret

Fra : Anders Majland

Dato : 10-10-07 07:38

> Glemte at skrive jeg er 189 cm - ingen sportsmodeller, så ryger
> forsikringen og kæresten op i vejret

Er sådan en GS'er så ikke til den lile side ?

Overvejet noget "højbenet" - men så kommer det nok til at knibe med
ubesværet 130km/t i den prisklasse - Ellers kunne noget som yamaha xt600
imho være interessant.

Men til 20kkr så overvej at købe privat - Forhandleren skal jo have luft til
avance og evt. reklamationer.

/A