Topmålt idioti!
Fra : Michael Dahlberg

Dato : 09-10-07 13:25

Det kan godt være, at det imponerer nogen at de kan, men........
http://www.youtube.com/watch?v=hCl9O7sNMD0

Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

vh

Michael D

Fra : Anders Majland

Dato : 09-10-07 13:50

> Det kan godt være, at det imponerer nogen at de kan, men........
> http://www.youtube.com/watch?v=hCl9O7sNMD0
>
> Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

Hvordan er det nu man siger på de kanter - "om allah vil" og kan tolkes af
noget i retning af at de tror på at der er en højere magt der beskytter dem
og forårsager eventuelle uheld. Så kan man ligeså godt opføre sig hjernedødt
for det er alligevel ikke en selv der bestemmer udfaldet ....

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 09-10-07 14:44

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Det kan godt være, at det imponerer nogen at de kan, men........
> http://www.youtube.com/watch?v=hCl9O7sNMD0
>
> Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

Det kan da godt være, at det er dumt, men det er da hans eget problem og
Allahs nåde...

--
Mvh,
Aprilia SL1000

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-07 23:55

Michael Dahlberg skrev:

> Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

Fy for s*tan :-/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-10-07 08:10

Michael Dahlberg wrote:
> Det kan godt være, at det imponerer nogen at de kan, men........
> http://www.youtube.com/watch?v=hCl9O7sNMD0
>
> Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

I morgen skal de på en selvmordsmission for at forsvare Allahs ære, så
forklar lige igen hvad det er de skal bruge sikkerhedsudstyret til?

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 08:16

Jim Andersen wrote:
> I morgen skal de på en selvmordsmission for at forsvare Allahs ære, så
> forklar lige igen hvad det er de skal bruge sikkerhedsudstyret til?

Det er vigtigt at se godt ud når man får sine 16(?) jomfruer stillet til
rådighed. Jeg taler desværre ikke af erfaring.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 08:26

Torben Scheel wrote:

> Det er vigtigt at se godt ud når man får sine 16(?) jomfruer stillet til
> rådighed.

Nå, det var en and :
http://www.guardian.co.uk/religion/Story/0,2763,631357,00.html

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-10-07 10:16

Torben Scheel wrote:

> Nå, det var en and :

Har mullaherne lavet det om så man nu kun får en and? Det var da godt nyt
Jeg tror faktisk det vil betyde at der ikke er så mange der melder sig
frivilligt næste gang.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-07 08:31

Michael Dahlberg wrote:
> Det kan godt være, at det imponerer nogen at de kan, men........
> http://www.youtube.com/watch?v=hCl9O7sNMD0
>
> Det er sku for dumt på offentlig vej, og uden ordentlig beskyttelse..

Enig!

@ flere posters i denne tråd: Jeg synes det er en ejendommelig egenskab
at kunne bedømme folks tro ud fra nationalitet og udseende..

--
Squish
VFR750F

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-07 08:30

Squish wrote:

> @ flere posters i denne tråd: Jeg synes det er en ejendommelig egenskab
> at kunne bedømme folks tro ud fra nationalitet og udseende..

Taget til efterretning. Beklager fordomshumoren.

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-10-07 10:18

Squish wrote:
> @ flere posters i denne tråd: Jeg synes det er en ejendommelig
> egenskab at kunne bedømme folks tro ud fra nationalitet og udseende..

Ork, vi kan meget mere end det. Vi kan også bedømme deres seksuelle
orientering ud fra mærket på deres mc.

/jim

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 10-10-07 12:31

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ork, vi kan meget mere end det. Vi kan også bedømme deres seksuelle
> orientering ud fra mærket på deres mc.
>

> /jim

Jeg er meget enig med Squish!
Og jim, hvordan gør du det?

Michael D

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-10-07 20:24

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> writes:

> Har mullaherne lavet det om så man nu kun får en and? Det var da
> godt nyt Jeg tror faktisk det vil betyde at der ikke er så mange der
> melder sig frivilligt næste gang.

Ikke sjovt at være and, hvis de kommer springende i forventning om 16
jomfruer
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R