Efterlysning af link
Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-07 13:53

Hej NG.

For ca. 1 år siden var der en venlig sjæl der sendte mig et link til
en Ungarsk hjemmeside med MC manualer til download.
Jeg har for et par uger siden haft et disc crash, og ved den
lejklighed har jeg mistet det pågældende link.

Hvem var den venlige sjæl, og kan jeg tigge mig til linket igen?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Big Mumi

Dato : 07-10-07 14:42

http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-07 15:14

On Sun, 7 Oct 2007 15:42:05 +0200, "Big Mumi" <bigmumi@oncable.dk>
wrote:

>http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm

Der var den - Mange tak.
Nu skal jeg blot have fundet ud af hvorledes jeg fik access til
indholdet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : tami.sutter@gmail.co~

Dato : 07-10-07 18:09

On Oct 7, 4:13 pm, Steen Gruby <oz...@virker.ikke> wrote:

> Der var den - Mange tak.
> Nu skal jeg blot have fundet ud af hvorledes jeg fik access til
> indholdet

user: guest
pass: t8d3jsa

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-07 18:14

On Sun, 07 Oct 2007 10:09:16 -0700, tami.sutter@gmail.com wrote:

Hej.

>user: guest
>pass: t8d3jsa

Mange tak.
Jeg har skrevet til Motorosok.hu, og de har sendt mig samme to linier,
så jeg er på igen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : cbm

Dato : 07-10-07 22:31

Ellers kan man finde masser af manualer her:

http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-07 22:37

On Sun, 7 Oct 2007 23:30:51 +0200, "cbm" <cbm@mail.dk> wrote:
Hej.

>Ellers kan man finde masser af manualer her:
>
>http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=41567&postdays=0&postorder=asc&start=0

Mange Tak - Den kender jeg godt.
Der er mange fine manualer, og i kombination med Motorotok har man et
særdeles godt udvalg af nyt og gammelt

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 08-10-07 20:16

Steen Gruby skrev:
> [...]
> Hej.

> Mange Tak - Den kender jeg godt.
> Der er mange fine manualer, og i kombination med Motorotok har man et

Det kan være at du så er den der lige finder billed-dokumentation af
MV's radial-ventiler?

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-10-07 21:03

On Mon, 08 Oct 2007 21:15:41 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Det kan være at du så er den der lige finder billed-dokumentation af
>MV's radial-ventiler?

Der er en workshop manual til motoren, og deri er der et par meget
fine billeder af ventilkonfigurationen.
Filstørrelse? - Sån't ca. 85 MB pr. stk..
Desværre er det en låst pdf fil, så der er ikke meget "cut & paste" at
hente der.
Hvis du meget gerne vil have dem skal jeg gerne printe og scanne.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 08-10-07 21:27

Steen Gruby skrev:
> [...]
> hente der.
> Hvis du meget gerne vil have dem skal jeg gerne printe og scanne.

Skidt, pyt. Ib har mast sig ind foran dig med MV billed-linket i
Bimse-tråden.

Hottip til en anden gang!
Sådan en låsning kan vel omkringgåes med "print screen" efterfulgt af
"paste" i et billedprogram!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-10-07 21:32

On Mon, 08 Oct 2007 22:26:31 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Sådan en låsning kan vel omkringgåes med "print screen" efterfulgt af
>"paste" i et billedprogram!

Ja, ja, Men det er og bliver noget brok.
Så heller scanneren ,-)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-10-07 19:16

Steen Gruby skrev den 08 okt 2007 i

> Ja, ja, Men det er og bliver noget brok.
> Så heller scanneren ,-)

Right, dog har jeg et program kørende til "her og nu" ting som er slet og ret
fantastisk til alle mulige skærmdump situationer (med scroll ved store ting)
med samtidig redigering på alle mulige måder: "Snagit" fra
http://www.techsmith.com/ - man kan prøve en fuldgyldig trial på den.
Det dur bare.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-10-07 19:55

On 09 Oct 2007 18:16:10 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

Hej Arne.

> [...]
>fantastisk til alle mulige skærmdump situationer (med scroll ved store ting)
>med samtidig redigering på alle mulige måder: "Snagit" fra

Mange tak.
Det prøver jeg.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : CL

Dato : 08-10-07 21:30

Steen Gruby wrote:

> Desværre er det en låst pdf fil, så der er ikke meget "cut & paste" at
> hente der.

En valid mail adresse og det problem er løst.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-10-07 21:55

On Mon, 8 Oct 2007 22:30:09 +0200, "CL" <DD@DD.DD> wrote:

Hej.

>En valid mail adresse og det problem er løst.

Jeg har hele manualen
Jeg tør ikke lægge min mailadresse ud mere.
Det er ikke deltagerne i denne gruppe jeg er bange for, men efter at
jeg landede med +50 spam mail pr dag har jeg skiftet mailadresse.
Nu er der fred, og det skulle gerne fortsætte

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : CL

Dato : 09-10-07 05:59

Steen Gruby wrote:
> [...]
> jeg landede med +50 spam mail pr dag har jeg skiftet mailadresse.
> Nu er der fred, og det skulle gerne fortsætte

Okay men du kunne jo oprette en Hotmail,Gmail,etc.
Og det jeg ville have sendt var et fiks lille program
som fjerner password på pdf.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 09-10-07 17:30

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
> jeg landede med +50 spam mail pr dag har jeg skiftet mailadresse.
> Nu er der fred, og det skulle gerne fortsætte

Jeg får lidt over 1200 spam mails om ugen =:-|

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 12-10-07 14:00

Må jeg anbefale http://nospam.dkfritidmotorcykel.dk/

--