Til road race - comfort-style?
Fra : Armand

Dato : 06-10-07 09:46

Det engelske Grand Prix bliver afholdt på Donnington d. 22. juni næste år.
Derved at Sterling har åbnet en rute á Kastrup - East Midland
-lufthavnen, som ligger klods op ad banen er der således blevet en
alternativ mulighed for at komme til et internationalt RR-arrangement.
Jeg har lige været forbi og kigge billetpriser: Der p.t. kun bestilles
frem til marts måned (á et halvt år frem i tiden?) men en returbillet
fredag-søndag kan erhverves for så lidt som 790,-.
Med teltet på nakken er det så blot at trave de par km hhv. tage en taxa
til banen og logere sig på bike-camp'en(*) for weekenden.

(*):
Jeg var på motorcykel derovre i '96, og dér var der en detalje, som jeg
ikke undersøgte nærmere, omkring at man skulle være på motorcykel for at
kunne komme ind til bike-camp'en, men sådan en hurdle kan vel
omkringgåes ved at blaffe sig til et bagsæde lige udenfor porten :-/

--
Armand.
(næsten på vej)

Fra : Armand

Dato : 06-10-07 10:09

Armand skrev:
> [...]
> Derved at Sterling har åbnet en rute á Kastrup - East Midland
> ....er der således blevet en alternativ mulighed for at komme til et

Jeg har ligeledes længe tænkt på muligheden for at tage på charterferie
til Algarve eller Costa del Sol den uge hvor der køres GP i Jerez, som
oftest er lige før feriåret rinder ud (á rest-ferie der skal brændes af)
hvor søgningen må være lav og priserne derefter.
Ven indeværende lejlighed checkede jeg lige Sterling for priser dérned
(á Faro, Algarve der ligger lige under 300 km fra såvel Jerez (á 30.
marts), som Estoril (á 13 april)), men det løber op i over 3.000,- t/r
selv for den billigste mulighed
Så omkring de to arrangementer er det nok relevant at vende tilbage til
plan A istedet.

--
Armand.
(der nok brænder sin rejselyst for dén periode af på en fødselsdags-tur

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 06-10-07 12:58

Armand skrev:
> [...]
> Med teltet på nakken er det så blot at trave de par km hhv. tage en taxa
> til banen og logere sig på bike-camp'en(*) for weekenden.

Count me in

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : KentBM

Dato : 06-10-07 20:49

Armand wrote:
> [...]
> kunne komme ind til bike-camp'en, men sådan en hurdle kan vel
> omkringgåes ved at blaffe sig til et bagsæde lige udenfor porten :-/

Er det ikke spørgsmålet om at have en pocketbike med i håndbagagen?

--

Kent