Data erklæring
Fra : Jensen

Dato : 03-10-07 18:50

Hej
Jeg har forsøgt at få en dataerklæring hos den Danske Honda importør. De vil
ikke udstede disse mere, er der nogen der har en ide til hvordan man så får
fat i sådan en?

PEG

Fra : Bongo

Dato : 03-10-07 19:05

> Hej
> Jeg har forsøgt at få en dataerklæring hos den Danske Honda importør. De
> vil ikke udstede disse mere, er der nogen der har en ide til hvordan man
> så får fat i sådan en?

Bare for nysgerrighedens skyld. Hvad er en dataerklæring?

Vh Bongo

Fra : Jørgen

Dato : 03-10-07 23:18

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse

> Bare for nysgerrighedens skyld. Hvad er en dataerklæring?
>
> Vh Bongo
Kære Bongo
Prøv at kigge her: http://www.fstyr.dk/sw24638.asp
Mvh
Jørgen Gerdorf

Fra : Bongo

Dato : 03-10-07 23:22

> Kære Bongo
> Prøv at kigge her: http://www.fstyr.dk/sw24638.asp

Mange tak. Så blev jeg så klog.

Vh Bongo

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-10-07 16:11

"Jensen" <noreplay@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
De vil
> ikke udstede disse mere, er der nogen der har en ide til hvordan man

Du skal ikke nødvendigvis bruge en dataerklæring hvis MC'en er
typegodkendt i EU.
Jeg fik min VFR godkendt uden bøvl, bare ved at oplyse nummeret på
EU-godkendelsen, samme procedure brugte jeg da jeg da Volvo'en blev
toldsynet.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36 + Volvo V70

Fra : Jan jensen

Dato : 05-10-07 10:31

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg fik min VFR godkendt uden bøvl, bare ved at oplyse nummeret på
> EU-godkendelsen, samme procedure brugte jeg da jeg da Volvo'en blev

Det er jeg helt klar over, men den kommer fra USA, og jeg har tidligere fået
en
Data erklæring på nøjagtigt en mc magen til, problemet er bare at man skal
have
en på den enkelte mc.
Mc'en sælges endda her i DK og der er ingen forskel overhovedet.

peg

Fra : Armand

Dato : 05-10-07 14:49

Jan jensen skrev:

> Mc'en sælges endda her i DK og der er ingen forskel overhovedet.

- - - Skrev du - 17 minutter efter at have beskrevet hvorledes du måtte
nødoprette et positionslys for at komme gennen syn :-|

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 05-10-07 14:53

Armand skrev:

> - - - Skrev du - 17 minutter efter at .............

Ups: 17 minutter FØR!
Ikke at det ændrer noget.

--
Armand.