Flere ting at passe på
Fra : Jim Andersen

Dato : 02-10-07 11:51

Nu er der sørme endnu en ting vi som mc'ister skal passe på i trafikken:

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article343578.ece

Så pas nu på når I skal til møde i Blå Kors.

/jim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-10-07 15:56

Jim Andersen skrev den 02 okt 2007 i

> Nu er der sørme endnu en ting vi som mc'ister skal passe på i trafikken:
> http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article343578.ece
> Så pas nu på når I skal til møde i Blå Kors.

Njo...
Paparazzierne har heldigvis ladet mig køre i fred (foreløbigt)

Men en anden verserende sag er noget mere spændende. Gad vide om de får
skovlen under det engelske kongehus denne gang?

Der mener at alt det royale hurlumhej burde afskaffes på stedet.
Fri signatur, right?