Lidt inspiration til week-enden
Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 17:29

Nu skal min ADSL jo nødigt kede sig mens jeg er på weekend - her er en
billedserie jeg vist fandt gennem en amerikansk domineret Yamaha
FJ-liste : http://www.scheel.net/foto/HD/FrameSet.htm

Måske kan det inspirere, eller trække lidt i smilebåndet.

God week-end!

--
vh
Torben

Fra : Mogens

Dato : 29-09-07 07:49

Fede billeder fra dengang "Da far var dreng".

Måske vi andre kunne lære at bruge vores maskiner lidt anderledes, i stedet
for al det pudseri

Mogens

Fra : BoA

Dato : 29-09-07 10:24

Torben Scheel skrev:
> [...]
> FJ-liste : http://www.scheel.net/foto/HD/FrameSet.htm
>
> Måske kan det inspirere, eller trække lidt i smilebåndet.

Fuld-fede fotos !
Sikkerhedsudstyr var øjensynligt maximalt et par briller med fast plads
i panden.
Kørestilen kunne måske også sætte nogle af de pudse-fetischister, man
møder på vejene nu, lidt i relief.

BoA

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 12:45

> [...]
> : http://www.scheel.net/foto/HD/FrameSet.htm
>
> Måske kan det inspirere, eller trække lidt i smilebåndet.

Fin billede serie, og ja man fik da rørt smilebåndet

--
Mvh.
Dennis Pedersen.