Ny snublekyse ..et tilbageblik
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-09-07 00:11

Her til morgen blev jeg vækket af min bedre halvdel, der bragte mig en
kop kaffe og en pakke - en pakke der indeholdt en Schubert R1

Dette har foranlediget følgende tanker...

Første hjælm
En Schubert, med yderskal i plast designet som en golfbold, hjelmen var
sort med hvide kanter, i høj grad mere design end funktion der var
bærende. (jeg vil se om jeg kan finde den og forevige den)
Støjsvag var den ikke, pasformen og komforten var "antagelig"

Jeg vil betegne den som; at hovedet bor på et ** hotel i en temapark.

Anden hjælm
En AGV - billigste model, med en noget spraglet yderskal i plast.
Komforten var ringe, pasformen lige så, og larmen var frygtelig

Hovedet bor på et * motel, placeret lige op ad en jernbane

Tredie hjælm
En Caberg i mellem prisklasse, købt på tilbud, med en plast yderskal der
fremstod rimeligt neutral, omend med fine mønstre og andet tjuvav.
Komforten var rimelig, pasformen ikke volsom god og den larmede omend
endnu mere end AGV'en.

Hovedet bor på et ** hotel i en international lufthavn

Fjerde hjælm
en SHOEI XR800 med en komposit yderskal, købt på tilbud, og hulens
spraglet. God pasform, rimelig ventilation, ikke helt stille, men
fornuftigt støjniveau. En rigtig god hjælm, som jeg har været meget glad
for.

Hovedet var kommet på **** hotel, i midtbyen

Den femte hjælm
Schuberth R1
Komposit yderskal, med lidt mønster ikke volsomt spraglet, men med
reflekser og andet godt integreret i designet. Fantastisk pasform, og
komfort! Rimelig ventilation og Lydnivesuet er lavt. Der er indbygget
solbrille, og betjeningen er simpel.

Hovedet er på **** Hotel indlogeret i suiten og placeret i landlig idyl.

--
Dun@nt - Tak skat!
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Bongo

Dato : 28-09-07 05:50

> Hovedet er på **** Hotel indlogeret i suiten og placeret i landlig idyl.

Så breder stanken af gylle sig sgu nok snart.

-Sorry- kunne ikke lade vær' , de har lige kørt gylle ud her.

Vh Bongo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-09-07 07:01

Bongo skrev:

> Så breder stanken af gylle sig sgu nok snart.
>

> -Sorry- kunne ikke lade vær' , de har lige kørt gylle ud her.
>
> Vh Bongo

ja det er dejligt - det lugter af *penge*

--
Dun@nt

Fra : Armand

Dato : 28-09-07 20:36

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse

> Så breder stanken af gylle sig sgu nok snart.

Jup!
Akkurat lige så snart han åbner munden

--
Armand.

Fra : Bongo

Dato : 28-09-07 20:39

> Jup!
> Akkurat lige så snart han åbner munden

LOL Så er vi tilbage i lortet....

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-09-07 21:01

Hej Armand.

Har du nogensinde overvejet at påføre dig kysen ---- Omvendt )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 09:12

On Fri, 28 Sep 2007 01:10:39 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Her til morgen blev jeg vækket af min bedre halvdel, der bragte mig en
> kop kaffe og en pakke - en pakke der indeholdt en Schubert R1

Teløk

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 09:15

J.C.Kløve wrote:
> Den femte hjælm
> Schuberth R1

Schubert?!? Skal du så ha' en K100 næste gang

Nåmen tillykke!

--
vh
Torben

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-09-07 19:02

Torben Scheel skrev:

> Schubert?!? Skal du så ha' en K100 næste gang

Det var dog lige godt s@tans.

To fodfejl på under fem minutter. Var det ikke dig der sagde man ikke
skulle generalisere da vi snakkede dæk for en måned siden?.

> Nåmen tillykke!

Også her fra til Kløve.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 19:11

Ib Jakobsen wrote:

> Det var dog lige godt s@tans.
>
> To fodfejl på under fem minutter. Var det ikke dig der sagde man ikke
> skulle generalisere da vi snakkede dæk for en måned siden?.

Generelt (!) synes jeg at det er i sin orden når en af flere betingelser
er opfyldt:

1: når jeg selv siger det
2: når det er sagt i spøg
3: det ikke går imod mine generelle (!) holdninger

Quizztime: hvilken eller hvilke betingelser går min bemærkning i dette
tilfælde på?

Præmien for et rigtigt svar er en skumbanan eller en is når vi ses (i
fald af et heldigt gæt, hvordan kan jeg så kende dig?)

Du har 15 sekunder fra nu, og du må ikke ringe til en ven..
tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik,
tik, beeeeep - desværre..

--
vh
Torben - der laver fodfejl hele tiden. Nå, tid til Monty Python og

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-09-07 19:46

Torben Scheel skrev:

> Præmien for et rigtigt svar er en skumbanan eller en is når vi ses (i
> fald af et heldigt gæt, hvordan kan jeg så kende dig?)

Kende mig. Det er sgu da nemt, BMW, Schubert hjelm , BT45 dæk og gråt
hår. Ikke så mange og så hedder det forresten askeblondt.

Ps. Har dog ikke fuldskæg.

Pps. Der var det vist mig der generaliserede.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 28-09-07 20:35

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Anden hjælm En AGV - billigste model, ........
> Tredie hjælm En Caberg i mellem prisklasse,...........
> Fjerde hjælm en SHOEI XR800 ............

Sq rart med noet poetik mid i kævlet!

--
Armand.
(Hovedet er inde i byen, ved en grafittimur: