Jep jep, så lykkedes det mig at blive
Fra : Ole

Dato : 27-09-07 17:17

Det /kan/ lade sig gøre ;-P

Ole M

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-07 21:19

Ole <I_R_Onslow@c.dk> writes:

> Det /kan/ lade sig gøre ;-P

Velkommen

Hvor svært var det?
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Thomas Petersen

Dato : 27-09-07 21:46

> Velkommen
>
> Hvor svært var det?
Meget svært jeg forsøgte at melde mig ind for ca. 5 mdr siden, men har endnu
ikke modtaget et girokort.
Derfor har jeg meldt mig ind i FDM !! istedet, da de også er begyndt at tale
MCisternes sag.
Det er sgu sørgeligt at det skulle være nødvendig, men når vi har en anden
såkaldt klub/forening med over 30.000 medlemmer, der ikke vil arbejde
politisk for vores sager var det eneste mulighed.

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 07:16

Thomas Petersen wrote:

> Det er sgu sørgeligt at det skulle være nødvendig, men når vi har en
> anden såkaldt klub/forening med over 30.000 medlemmer, der ikke vil
> arbejde politisk for vores sager var det eneste mulighed.

De 30.000 har meldt sig ind for at få et blad og måske en form for
sammenhold. Man kan ikke skyde på foreningen for _ikke_ at ændre på de
forudsætninger den er bygget op omkring. Især fordi det er en
demokrtatisk forening med generalforsamling.

Det er jo tydeligt at den politiske forening ikke nyder samme opbakning
- det er ikke MCTC's skyld.

Jeg har et DMC girokort liggende - jeg skal da gerne scanne det til
www.DFMC.dk, så alle der vil kan komme til.

--
vh
Torben

Fra : KentBM

Dato : 02-10-07 14:46

Thomas Petersen wrote:
> Det er sgu sørgeligt at det skulle være nødvendig, men når vi har en
> anden såkaldt klub/forening med over 30.000 medlemmer, der ikke vil
> arbejde politisk for vores sager var det eneste mulighed.

Argumentet har altid været, at der er en forening (DMC) som varetager
motorcyklernes interesser og at det ikke er klubbens opgave (den store).
Desuden var der allerede da klubben kun var 2 - 3 gange så stor som
foreningen, personer i foreningen som var absolut i mod al indblanding
fra klubben. Ud over pengene selvfølgelig

Og det er nok ikke alle, som har glemt dette + at det kræver ændringer i
klubbens vedtægter / formål, så vidt jeg kan se. Men meld jer ind og
send et godt velbegrundet forslag til generelforsamlingen og mød så op
parat til en indsats.

--

Kent

Fra : Armand

Dato : 02-10-07 16:04

KentBM skrev:

> Argumentet har altid været, at der er en forening (DMC)

Organisation, er nok det bedre dækkende ord!

> Desuden var der allerede da klubben kun var 2 - 3 gange så stor som
> foreningen, personer i foreningen som var absolut i mod al indblanding
> fra klubben. Ud over pengene selvfølgelig

Var du der dengang? For dét var jeg!
De personer der var imod noget var in facto DMC's generalforsamling (á
represensantskabsmøde), og problemet var at den store medlemsforening
havde vænnet sig til at sende 5-7 mand (á bestyrelsesmedlemmer) til
møderne hvor de afgav stemmer for samtlige foreningens represensanter.
På et tidspunkt har de stemt så meget på tværs af resten af forsamlingen
at der efterfølgende blev opfordret til en indskærpning af vedtægternes
passus om "én representant én stemme" - Og så skal jeg love for at de
gamle kammerater, der ellers tidligere havde ført MCTC gennem børneårene
gennem engageret arbejde, herunder bestyrelses-do. men som siden havde
valgt hver sit yndlingsarbejde (forening hhv. organistions -arbejde),
begyndte at smide mudder efter hinanden

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 28-09-07 10:57

Jes Vestervang wrote:

> Velkommen
>
> Hvor svært var det?

Ikke svært, bare nogle måneders ventetid, men OK,
Rolf er en travl mand.

Ole M

Fra : stupmail@gmail.com

Dato : 28-09-07 11:34

On 28 Sep., 11:57, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:

> Ikke svært, bare nogle måneders ventetid, men OK,
> Rolf er en travl mand.
>
> Ole M

Hej Ole

Ja, og når han så får kappet sine telefonforbindelser mens TDC
installerer ADSL, så bliver man endnu mere travl. Men jeg håber, at vi
ses på lørdag, hvor DMC har sit efterårsmøde (generalforsamling).

Og så et lille hjertesuk til Thomas, der vælger FDM i stedet for. Jeg
håber du bliver tilfreds med en forening, der altid afvejer sine
politiske holdninger efter, hvad der gavner bilisterne mest. Sjovt nok
er der andre navne og ansigter på DMC's hjemmeside end Rolf og hvis
man i flere måneder har forsøgt, så kunne man vel prøve en af dem?
Selvfølgelig er det træls, at noget ikke virker optimalt, men at kaste
vrag på muligheden for at bidrage til, at resurserne bliver bedre til
at tingene kan virke mere optimalt, er mere træls. Efter snart 25 år i
mc-politisk arbejde i ind- og udland kan jeg hiolse og sige, at der
aldrig er dukket noget konstruktivt politisk op fra nogen
bilorganisation noget sted i verden, som forsøger sig med MC-politisk
arbejde. Så uanset de sikkert er venlige mennesker hos FDM, så tiltror
jeg dem intet brugbart for danske motorcyklister, som de ikke kan
tjene penge på.

Mvh

Stup
XS1100S

Fra : Ole

Dato : 28-09-07 17:18

stupmail@gmail.com wrote:

> [...]
> installerer ADSL, så bliver man endnu mere travl. Men jeg håber, at vi
> ses på lørdag, hvor DMC har sit efterårsmøde (generalforsamling).

Nix putte, jeg skal holde min fødselsdag, både lørdag og søndag

> [...]
> er der andre navne og ansigter på DMC's hjemmeside end Rolf og hvis
> man i flere måneder har forsøgt, så kunne man vel prøve en af dem?

Jeg kender Rolf fra de "gamle dage" og ved at han laver et umenneskeligt
flot arbejde for DMC, naturligvis sammen med de andre rødder, så
jeg havde ikke travlt.

Mit indlæg var faktisk et " se så og meld jer ind for %¤#&%¤#"

Ole M