BMW F 800 GS
Fra : Specks6812

Dato : 26-09-07 23:40

Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller evt.
links til spionfotos af den?

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-09-07 06:33

Specks6812 wrote:
> Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller evt.
> links til spionfotos af den?

Ja da.

BMW har - tadaaaa..

--
vh
Torben

Fra : Specks6812

Dato : 27-09-07 11:47

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> said in

> Ja da.

> BMW har - tadaaaa..

Nå for søren.

Kan du forestille dig

hvor irriterende

sådan et lille

trick

med linieskift

er?

Bummelum.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-09-07 06:37

"Specks6812" <findit@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller
evt.
> links til spionfotos af den?

http://www.justfuckinggoogleit.com/

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs. Tror jeg nok.

Fra : Specks6812

Dato : 27-09-07 11:51

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> said in news:46fb41aa$0$90262
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Specks6812" <findit@hotmail.com> wrote in message
> evt.
>
> http://www.justfuckinggoogleit.com/
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

Hvad skal jeg bruge sådan en højrøvet kommentar til?

Jeg har googlet.
Det der fremkommer som har en smule chance for at være interessant viser
sig at være skrevet på sprog af uransaglig herkomst.

Er det ikke ret tydeligt, når jeg skriver insider vide, hvad det er jeg
efterlyser?

Din viden var så hverken insider eller outsider.
Spørgsmålet er om din viden overhovedet er noget.

Men tak for at gøre mig opmærksom på at jeg havde gjort et udemærket
forarbejde.

Der er to svar på min forespørgsel og begge er småbarnlige og uden indhold
eller værdi for afklaring af spørgsmålet.

Ironisk set er det jo et højt standardmål for gennemsnitsintellektet i
denne nyhedsgruppe.

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-09-07 12:03

Fra : Marni

Dato : 28-09-07 11:55

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Nå for søren.

PLOINK!

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 12:03

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-09-07 15:03

Torben Scheel skrev:
> [...]
Hæ så mangler han bare Orla og Kim, så får han så godt som ingen news

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 18:27

J.C.Kløve wrote:

> Hæ så mangler han bare Orla og Kim, så får han så godt som ingen news

"Om lidt blir her stille, om lidt er det forbi"

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-09-07 15:55

Specks6812 skrev den 27 sep 2007 i

> Ironisk set er det jo et højt standardmål for gennemsnitsintellektet i
> denne nyhedsgruppe.

Hallo do - snup en kiks do, der er en her: http://www.kinagrill.dk/

Hvis du havde sniffet lidt til "lugten i bageriet" havde du ikke været
uforberedt på kommentarerne

Man kunne så have indledt med: Jeg HAR googlet og ikke fundet..... rent
bortset fra AT der ligger billeder som nogen har forestillet sig den kommer
til at se ud. Adskillige.

Fra : Specks6812

Dato : 27-09-07 16:34

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> said in

> [...]
>
> Man kunne så have indledt med: Jeg HAR googlet og ikke fundet.....
> rent bortset fra AT der ligger billeder som nogen har forestillet sig

Og hvis du havde læst og forstået skriften i det du citerer ville du finde
ud af at der ingen fornærmelse er overfor gruppen og dens medlemmer i
budskabet.

Og den der med hallo do................
Det virker lidt bondsk-aggresivt.

Pak lige det væk.
Du er ikke i roelaugets bokseklub.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 16:48

On 27 Sep 2007 15:34:00 GMT, Specks6812 wrote:

> Det virker lidt bondsk-aggresivt.

Hva' er der nu galt med bønder ?

Det er vist blevet efterår, folk er så pirrelige

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-09-07 16:50

Specks6812 skrev den 27 sep 2007 i

klip
> Og hvis du havde læst og forstået skriften i det du citerer ville du finde
> ud af at der ingen fornærmelse er overfor gruppen og dens medlemmer i
> budskabet.

Nej, jeg er godt klar over at jeg ikke læser så godt, og forstår heller ikke
ret meget, jeg ved nu at du intet mente med det du skrev. ;-/

> Og den der med hallo do................
> Det virker lidt bondsk-aggresivt.

De finere nuancer i mit indlæg lader dog ikke til at være helt spildt på dig.

> Pak lige det væk.
> Du er ikke i roelaugets bokseklub.

Til gengæld er din smiley fuldkommen spildt på mig.

Fra : Marni

Dato : 28-09-07 12:03

"Specks6812" <findit@hotmail.com> wrote;

> Pak lige det væk.
> Du er ikke i roelaugets bokseklub.

Hehe.
Skønt med en flot gang mudderkastning i en gruppe hvor laveste fællesnævner
alt for ofte gør sig gældende.
Prøv at besøge http://f800riders.org/index.asp
Hvis der findes info om F800GS, er det at finde der.

Martin

Fra : Hekto

Dato : 28-09-07 12:12

Marni submitted this idea :
> [...]
> alt for ofte gør sig gældende.
> Prøv at besøge http://f800riders.org/index.asp
> Hvis der findes info om F800GS, er det at finde der.

Ja, herligt ... sidder bare og spekulerer på
hvorfor du ikke kom ded dette link noget før?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-09-07 15:24

Hekto skrev den 28 sep 2007 i

klip

> Ja, herligt ... sidder bare og spekulerer på
> hvorfor du ikke kom ded dette link noget før?

Nok fordi det er første link i en googlesøgning på f88gs?

Fra : Hekto

Dato : 28-09-07 15:35

It happens that Arne Lorenzen formulated :
> Nok fordi det er første link i en googlesøgning på f88gs?

Jooo ... men, når nu det er det eneste sted man
kan finde noget væsentligt om de dér bayerische
tingester? .... siges der jo!?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-09-07 15:37

Hekto skrev den 28 sep 2007 i news:mn.e3e27d7956acc227.41842@urxgb.qxROT13:

> It happens that Arne Lorenzen formulated :
>
> Jooo ... men, når nu det er det eneste sted man
> kan finde noget væsentligt om de dér bayerische
> tingester? .... siges der jo!?

Spec (tysk for flæsk?) mente jo at have googlet tilstrækkeligt, så man
forudsatte vel han havde set den selv?

Nej ok, jeg vil da gerne lade tråden dø lisså stille, nu går jeg ud og slår
dej op til en pizza mitalles!

Fra : Marni

Dato : 28-09-07 23:29

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> Marni submitted this idea :

> Ja, herligt ... sidder bare og spekulerer på
> hvorfor du ikke kom ded dette link noget før?

Ja det gør jeg egentlig også.
Det er måske fordi, tror jeg, uden helt at vide det, at jeg dagen før, eller
dagen
før dagen før, havde postet det i et spørgsmål vedrørende F800ST modellen.

Martin.
F800S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-09-07 22:52

"Specks6812" <findit@hotmail.com> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> said in news:46fb41aa$0$90262
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad skal jeg bruge sådan en højrøvet kommentar til?
*******
Skriv at du enten HAR Googlet uden resultat, eller lær at bruge Google, hvis
du ikke har.
*******

> Jeg har googlet.
> Det der fremkommer som har en smule chance for at være interessant viser
> sig at være skrevet på sprog af uransaglig herkomst.
********
Samme resultat som jeg nåede frem til.
********
> Er det ikke ret tydeligt, når jeg skriver insider viden, hvad det er jeg
> efterlyser?
********
Jo, og det at hverken du eller jeg finder noget, tyder på at der p.t. ikke
lige ER noget at finde.
Det samme gælder de manglende svar på dit spørgsmål i gruppen.
Når folk ikke siger noget, er det som regel en fin indikation på, at de ikke
ved noget.
Eller at de ikke vil ud med deres viden.
Og derfor svarer de ikke.
Længere er den ikke, såmænd.
********
> Din viden var så hverken insider eller outsider.
> Spørgsmålet er om din viden overhovedet er noget.
********
Tjah i dette tilfælde ved jeg lige så meget som dig.
Så der er vi lige kloge, eller lige dumme, om du vil.
********
> Men tak for at gøre mig opmærksom på at jeg havde gjort et udemærket
> forarbejde.
********
Jamen velbekomme.
********
> [...]
Jah.
********
> Ironisk set er det jo et højt standardmål for gennemsnitsintellektet i
********
Årh, det er som man tager det. *skraldgriner*

Fra : Specks6812

Dato : 28-09-07 14:01

> [...]
> Når folk ikke siger noget, er det som regel en fin indikation på, at
> de ikke ved noget.
> Eller at de ikke vil ud med deres viden.

Så kan det blot undre at du og Torben Scheel i det hele taget poster et
svar.

Men pyt.
Lad os glemme det for nu.
Såmænd.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 15:06

On 28 Sep 2007 13:01:15 GMT, Specks6812 wrote:

> Så kan det blot undre at du og Torben Scheel i det hele taget poster et
> svar.

Jae, joeh, det kan jo også gå som i tråden:

Mærkelige ventiler i fælgene (B.M.)   18-09-2007 20:56:04

som ingen svar får, og derfor følges af:

HJÆLP..hvem kender disse dæk ventiler.. (B.M.)   21-09-2007 11:58:04

som besvares med efterlysning af relevante oplysninger, herefter dør
tråden.

Er det bedre ? Hvis vi nu satte "tyskerfilter" på DFM, så kun relevant
fagligt slap igennem, så var der ikke meget tilbage. Det ville ikke være en
tilstand jeg kunne leve med.

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-07 18:15

Specks6812 wrote:

> Så kan det blot undre at du og Torben Scheel i det hele taget poster et
> svar.

Tavshed er guld. Men døden for en NG.

--
vh
Torben

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 28-09-07 18:18

Torben Scheel skrev:

> Tavshed er guld. Men døden for en NG.

Ja da

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-09-07 21:09

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> said in

> Så kan det blot undre at du og Torben Scheel i det hele taget poster et
> [...]

Hæhæh, et eller andet skal aftenen jo gå med, når man hverken har kæreste
eller mekaniske problemer.

Fra : Marni

Dato : 28-09-07 11:56

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 27-09-07 17:55

"Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller
> evt.
> links til spionfotos af den?

Prøv at kikke på http://f800riders.org/forum/
Der er dog ikke nogen officielle billeder af den nye GS men der er da en del
photoshop billeder af hvordan den forventes at komme til at se ud.

mvh
Carsten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-07 21:38

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Det er vist blevet efterår, folk er så pirrelige

Sært, egentlig. Eftermiddagene her for tiden er jo helt fantastiske at
køre mc på
--
mvh Jes Vestervang (netop hjemvendt fra Søby) @ SV1000S & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 23:03

On Thu, 27 Sep 2007 22:38:28 +0200, Jes Vestervang wrote:

> Sært, egentlig. Eftermiddagene her for tiden er jo helt fantastiske at
> køre mc på

Det må man sige ja til, og herligt om morgenen også, dejligt friskt.

Men der er da godtnok igen sneget sig en "jeg fik ikke det ønskede svar, og
nu er jeg sur" stemning ind over gruppen.

Dette er ikke et forum, og da slet ikke et rygklapper forum, men det
værdsætter de "nye" vist ikke rigtigt. :-/ Jeg ville savne de små "spidse"
bemærkninger, og uenighederne, det er hele gruppens liv.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-09-07 23:10

Orla Pedersen skrev:

> Det må man sige ja til, og herligt om morgenen også, dejligt friskt.
>
> Men der er da godtnok igen sneget sig en "jeg fik ikke det ønskede svar, og
> nu er jeg sur" stemning ind over gruppen.

PC??
....mon det er det?

> Dette er ikke et forum, og da slet ikke et rygklapper forum, men det
> værdsætter de "nye" vist ikke rigtigt. :-/ Jeg ville savne de små "spidse"
> bemærkninger, og uenighederne, det er hele gruppens liv.

+1

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 10:52

"Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller
> evt.
> links til spionfotos af den?

Venter også lidt spændt på den, men de er lidt lang tid om at komme i omd. !
En BMW R1200GS er lidt for dyr til min pengepung, så en F800GS kunne være en
mulighed, desværre tror jeg at de dropper idéen med rem/bæltetrækket :-/,
det er nok lidt for sårbart til en model der kunne komme ud for
grus/jord/sand osv. ærgerligt for det er en af tingene der IMO gør de
"store" F modeller interessante....

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Specks6812

Dato : 28-09-07 13:59

"Dennis Hellan Pedersen \(4690\)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> said in

> [...]
> kunne komme ud for grus/jord/sand osv. ærgerligt for det er en af
> tingene der IMO gør de "store" F modeller interessante....

Jeg er mere indteresseret i vægten som jeg mener er for høj til
stelkonstruktionen på 1200 GS.
M.h.t. bæltetrækket kan de jo bare pakke det ind som man gjorde med
kædetrækket på bl.a. OMZ og Java maskiner i gamle dage.

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 18:56

"Specks6812" <findit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har "insider" viden om lancering af denne cykel eller
> evt.
> links til spionfotos af den?

Ja, nu er der kommet lidt

http://www.motociclismo.it/edisport/moto/notizie.nsf/NewsPub/50A64B2915C5374FC1257387004F8386?OpenDocument

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 19:27
Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 19:30

meddelelse news:foyep050tnt3.m5imcusddk57.dlg@40tude.net...

> Funker ikke rigtigt men
>
> http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/index.html&id=132

Næhh.. det har du da ret i !, men den har nu funket, og der var ret mange
fine billeder af den, så man skal måske kikke igen lidt senere

--
Mvh.
Dennis Pedersen.