RR: MotoGP - Motegi reminder
Fra : MKS - 74

Dato : 22-09-07 19:04

For entusiasterne og de søvnløse - Race fra Motegi-Japan inat dansk
tid fra kl 0345 på Eurosport.

Prerace quotes:
http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=30338

Stoner kan teoretisk sikre sig og Ducati VM i denne runde, omend det
indtil videre ser lidt so-so ud med det....

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-09-07 19:16

On Sat, 22 Sep 2007 20:03:45 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hmmmm.

>Stoner kan teoretisk sikre sig og Ducati VM i denne runde, omend det
>indtil videre ser lidt so-so ud med det....

Podieplads til Ompa eller Ymerhagger - Helt utænkeligt.
Stoner rules
Men at sidde oppe til 0345 blot for at se Stoner lammetæve de andre
endnu en gang?
De sender det alligevel på EuroSport en af de kommende dage

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 22-09-07 19:24

On Sat, 22 Sep 2007 20:15:30 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Podieplads til Ompa eller Ymerhagger - Helt utænkeligt.

Tankevirksomheden skal vist udvides Steen .

>Stoner rules

Ikke denne weekend...indtil videre, men hvis det begynder at regne who
knows.

>Men at sidde oppe til 0345 blot for at se Stoner lammetæve de andre
>endnu en gang?

Ej, det behøver du heller ikke, rigtige entusiaster ser naturligvis
alt fra kl 0400 - 125, 250 und alles. Opportunisterne kan nøjes med at
stå op kl 0700, hvor selve MotoGP sendes.. .

Fra : m0rt3n

Dato : 22-09-07 19:37

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Stoner er færdig. Han er en presset mand. Michelin har fået det til at virke
og de andre mærker er stærkere end nogensinde. Stoner har stået på toppen
fra sidste gang. Snart begynder han at vælte igen. Rossi vil igen blive
anerkendt, som den største sportsmand nogensinde i historien, når han tager
titlerne i 08 09 og 10. Der er ingen tvivl om at Rossi vinder i morgen, med
mindre DePuniet nedlægger hele feltet i første sving.
m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 22-09-07 19:46

On Sat, 22 Sep 2007 20:36:45 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Der er ingen tvivl om at Rossi vinder i morgen, med
>mindre DePuniet nedlægger hele feltet i første sving.

To finish first....first you have to finish, og der er da bl.a også
den distinkte mulighed at M1'eren siger *pooofff*....

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-09-07 19:44

On Sat, 22 Sep 2007 20:24:04 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hej Michael.

>Ej, det behøver du heller ikke, rigtige entusiaster ser naturligvis
>alt fra kl 0400 - 125, 250 und alles. Opportunisterne kan nøjes med at
>stå op kl 0700, hvor selve MotoGP sendes.. .

Det er selvfølgelig en formildende omstændighed ---- Meeen - Hvis du
møder mig vågen søndag morgen kl. 0700 er jeg på vej hjem
God fornøjelse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Disc

Dato : 23-09-07 13:26

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er selvfølgelig en formildende omstændighed ---- Meeen - Hvis du
> møder mig vågen søndag morgen kl. 0700 er jeg på vej hjem

Hov er stregen gået i stå

Man behøver ikke at stå op kikke, kan tjekke sin mail, har lige fået en
melding fra Ducati fabrikken
Tillyke Ducati, Stoner og Capirossi.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-09-07 13:32

On Sun, 23 Sep 2007 14:25:36 +0200, "Flemming Disc"
<discSNABEL@discteknik.dk> wrote:

Hej Flemming.

>Tillyke Ducati, Stoner og Capirossi.

Ska' det forstås således at Stoner endnu en gang viste hvor skabet
skal stå?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 23-09-07 13:44

On Sun, 23 Sep 2007 14:31:52 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Ska' det forstås således at Stoner endnu en gang viste hvor skabet
>skal stå?

Nej, det skal det bestemt ikke, langtfra - men se løbet og afgør selv,
wet/semidry-race med et noget specielt udfald, hvor et par stykker...
kørere såvel som pitcrew skød sig selv i foden bigtime.

Men resultatet blev at Stoner nu er verdensmester, så stort-stort
tillykke til såvel Stoner som Ducati herfra.

Resultat og sandsynligvis senere på dagen postrace quotes når siden
opdateres -

http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=30347

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 13:49

> [...]
> wrote:
> Resultat og sandsynligvis senere på dagen postrace quotes når siden

Kan ses her nu
http://www.motogp.com/en/motogp/motogp_results.htm?event_id=3537&subevent_id=5788&gallery_id=50374&championship_id=3-- Venlig hilsen Flemming Disc www.discteknik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 13:48

> [...]
> <discSNABEL@discteknik.dk> wrote:
>
> Hej Flemming.

> Ska' det forstås således at Stoner endnu en gang viste hvor skabet

Nej, Capirossi vandt og Stoner blev "kun" nr. 6, men Rossi helt nede som nr.
13, så Stoner er verdensmester.
En slags dobbelt triumf til Ducati på dagen

--

Venlig hilsen
Flemming Disc