Suzuki gs 550
Fra : Tau

Dato : 21-09-07 06:42

Jeg mangler oplysninger om min nylig indkøbte motorcykel.

Rumindhold i tank
Km pr liter ved motorvejs kørsel
Km pr liter ved bykørsel
Er der reservetank på den og hvordan aktiveres den.?
Hvor stor er reservetanken?

vh
Poul

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-09-07 06:53

#2 og #3 kan du kun selv få svar på. Resten måske via bikez.dk, eller
her : http://shor.ter.dk/494717436

vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-09-07 06:54

Torben Scheel wrote:

> #2 og #3 kan du kun selv få svar på. Resten måske via bikez.dk, eller
> her : http://shor.ter.dk/494717436

eh - undgå bikez.dk - fuld af popuprekvalmer

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-09-07 08:51

Tau wrote:
> Jeg mangler oplysninger om min nylig indkøbte motorcykel.

Årgang?

/jim

Fra : Tau

Dato : 23-09-07 11:58

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Årgang?
>
> /jim

1979

Poul

Fra : poulsen

Dato : 21-09-07 17:13
Fra : Klaus R

Dato : 21-09-07 19:31

Tau formulerede fredag:
> [...]
> Km pr liter ved motorvejs kørsel
> Km pr liter ved bykørsel
> Er der reservetank på den og hvordan aktiveres den.?

http://www.thegsresources.com/ er en fin en hvis man ikke er til det
tyske..
istedet for bikez.dk så brug bikez.com den synes jeg ihvert fald bedre
om.
Klaus på GS450

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-09-07 07:53

Klaus R wrote:
> [...]
17 l.

Benzinforbrug pr. 100 km: Ca 6 liter.

Kilde: Mc-revyen.

/jim

Fra : poulsen

Dato : 21-09-07 19:56

Tau wrote:

> [...]

> Km pr liter ved motorvejs kørsel
> Km pr liter ved bykørsel
> Er der reservetank på den og hvordan aktiveres den.?

Til dit konkrete spørgsmål om reservetanken.
Benzinhanen har 3 positioner:

PRI(armen tilbage)=åben til tank tom (PRIme hvis karburatorerne skal
fyldes)
RES (armen frem)=åben til tank tom - når motor kører (vacuum)
Normal stilling nedad=åben til ca. 5cm over tom - når motor kører (vacuum)

Under forudsætning af, at benzinhanen fortsat er original.

mvh
Stig

Fra : Tau

Dato : 23-09-07 11:55

"poulsen" <poulsssen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Normal stilling nedad=åben til ca. 5cm over tom - når motor kører (vacuum)
>
> Under forudsætning af, at benzinhanen fortsat er original.

Tak for svarene

Poul>