En knallerthjerne med behov for hjælp :-(
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-09-07 19:57

Siden i går bærer jeg hovedet knap så højt som ellers, og vil bare gerne af
med den her grimme oplevelse, og forstår nu i større grad hvorfor paratheden
i "befolkningen" til at stemple motorcyklister som fartdjævle kan begrundes:

På vej hjem fra arbejde i Esbjerg i går (Gjesingringvej og til højre ad
Strandvejen) ved 16:15-tiden. Tæt myldretidstrafik begge veje, der tykner når
trafikanter skal dreje fra- eller ind på strandvejen. Har i sidespejlet godt
lagt mærke til en anden MC et stykke nede bagved (asymetriske forlygter, lidt
spinkel at se til, rød/sort) men har ikke fået hilst endnu. Det når jeg
heller aldrig. Han kommer pludselig for fuld acceleration blæsende på
midterlinien - biler på vej ind på Strandvejen fra Gudenåvænget foretager
katastrofeopbremsninger for ikke at blive klippet, længere fremme når enkelte
biler at slå et slag til siden af frygt for at blive ramt, folk står stille
på begge sider af fortovet og stirrer måbende og hovedrystende efter ham. Han
accellerer stadigvæk, kører vel omkring de 180, da han i løbet af sekunder
forsvinder i det lange sving op mod Hjerting, godt lagt ned for at blive på
vejen.

Hallo i Esbjerg: Kender "man" ham? Så stop ham, før han slår nogen ihjel!
For slet ikke at snakke om de gode argumenter MC-modstandere får i hænde.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Emil

Dato : 18-09-07 20:12

On Sep 18, 8:56 pm, Arne Lorenzen <a...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
wrote:
> Hallo i Esbjerg: Kender "man" ham? Så stop ham, før han slår nogen ihjel!
> For slet ikke at snakke om de gode argumenter MC-modstandere får i hænde.

Jaa, man kunne jo også anmelde ham til politiet!!!

Men jeg tror ikke de kender "ham" i Esbjerg. Jeg er ret sikker på at
dem jeg besøgte ikke bruger Internet.

Mvh.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-09-07 15:04

Emil skrev den 18 sep 2007 i

> Jaa, man kunne jo også anmelde ham til politiet!!!
> Men jeg tror ikke de kender "ham" i Esbjerg. Jeg er ret sikker på at
> dem jeg besøgte ikke bruger Internet.

Men de har åbenbart internet på din fritter?

--
Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Morten Pedersen

Dato : 19-09-07 19:13

LOL

Fra : Morten Pedersen

Dato : 19-09-07 19:14

At dømme efter den meget sparsomme beskrivelse og accellerationen, kunne det
så være en Honda CBR 900 RR af de sidste årgange?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 21-09-07 13:47

On 19 Sep., 20:13, "Morten Pedersen" <mor...@stargates.dk> wrote:
> At dømme efter den meget sparsomme beskrivelse og accellerationen, kunne det
> så være en Honda CBR 900 RR af de sidste årgange?

Aner det ikke - så skulle den ene af forlygterne være baldret så den
kun lyste med p-lys (asymetrisk?) - brystsvag var den i hvert fald
ikke

--
Mvdlh - Arne Lorenzen /http://dfmc.dk/?id=183