Harley køreegenskaber
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-07 11:27

Hej NG.

Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på
en keglebane

http://www.youtube.com/watch?v=99KKx7cB-Ok

IMO godt klaret

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-07 11:39

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:

> IMO godt klaret

Ja, flot! - jeg vil osse ha en Harley!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 18-09-07 15:13

Dennis Skrev:
>Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en >stor Harley rundt på
en keglebane

>http://www.youtube.com/watch?v=99KKx7cB-Ok

>IMO godt klaret

Din beskrivelse i "Emne" er misvisende. der er ikke tale om Harley'ens
køreegenskaber, men om kørerens kørefærdigheder, men ellers er jeg enig,
det er flot kørt, med sådan et skrummel.

Michael Dahlberg

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-09-07 15:42

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på
> en keglebane

Det er han ikke helt tosset til Jeg så <navn glemt - men en gut, der
kører stuntkørsel på Buell> hos Caps i Århus smide et Harley-skrummel
rundt med en aldeles skræmmende hastighed..

--
Ole Hansen

Fra : Flemming

Dato : 18-09-07 18:36

[troll mode on]
Ja det viser den hastdighed, hvor en harley har gode køre egenskaber.
Cirka omkring 10 kmt.
[troll mode off]

Fra : Anders Majland

Dato : 18-09-07 18:47

> Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på
> en keglebane

Det er da snyd - det ser ud til at den støtter mod jorden i svingene

/A

Fra : René Olskjær Nielsen~

Dato : 18-09-07 18:50

Det var da den vildeste omvej, han kommer jo ingen steder!

/René

Fra : flopper

Dato : 18-09-07 20:33

René Olskjær Nielsen [3630] skrev:18-09-2007
> Det var da den vildeste omvej, han kommer jo ingen steder!
>
> /René

er det ikke netop formålet med en mc ?

flopper

Fra : Armand

Dato : 18-09-07 20:45

"René Olskjær Nielsen [3630]" <r.o.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det var da den vildeste omvej, han kommer jo ingen steder!

Lad bilerne om at køre fra A til B - Motorcyklister kører fra A til A !

--
Armand.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-09-07 19:53

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:5172$46efa7fa$55183f7d$30057@news.arrownet.dk...
> Hej NG.
>
> Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på
> [...]
Det er da ikke til at se om han ikke snyder ved en kegle
eller to. Men godt ser det jo ud

Fra : Armand

Dato : 18-09-07 20:43

> [...]
> Hej NG.
>
> Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på

Her kan man vist med rette tale om en mand der fører sig frem med store
armbevægelser

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 05:19

> "Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
> meddelelse news:5172$46efa7fa$55183f7d$30057@news.arrownet.dk...

Det er vildt godt kørt, hatten af for ham.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 00:14

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vildt godt kørt, hatten af for ham.

Jeg har kikket på klippet et par gange mere, det er rigtigt godt kørt,
det kunne jo være at man var lidt bedre til at køre mc !, hvis man havde et
job der indebar at man sad på nakken af såån en , en 5-7 timer hver dag

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-09-07 16:12

"Dennis Hellan Pedersen \(4690\)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> writes:

> Hemm... med lidt øvelse kan men altså godt "smide" en stor Harley rundt på
> en keglebane

Ja, det er ret flot kørt.

Jeg kørte rundt på en Harley Road King Police (det er vist samme model
som den i klippet) i søndags. Der skrabede jeg fod-pladerne i asfalten
gang på gang, så egentlig synes jeg at det er ret flot at han kan få
den til at dreje så skarpt. Jeg syntes endda ikke engang at det var
fordi svingene, hvor jeg kørte, var så skarpe endda.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : BoA

Dato : 20-09-07 18:56

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> [...]
> den til at dreje så skarpt. Jeg syntes endda ikke engang at det var
> fordi svingene, hvor jeg kørte, var så skarpe endda.

Hvis man ser godt efter, ser det faktisk ud som om han
decideret udnytter at fodpladerne skraber i asfalten. Et par
steder kommer der, så vidt jeg kan se, en lille sky af
støv/røg når han går på. Det er svært, at se noget med
sikkerhed på en så dårlig video-kvalitet - men det er under
alle omstændigheder flot kørt !!

PS: Nogle af vores egne strissere kan nu også lave sjove
ting på MC. Engang var der en knægt på en hårdt tunet
knallert, som prøvede at stikke af ved at smutte igennem en
fodgængersti og -tunnel. Den efterfølgende mc-betjent tog
turen op ad trapper, hen ad gangbroen, ned igen ad trapper
og holdt på tværs og ventede på fyren for enden af tunnelen.
( Det er bl.a. sådan noget der gør at man skal være
tilbageholdende med at købe en udrangeret politicykel !)

BoA