Hvor kan jeg finde en stator til min KTM L~
Fra : Jens Jensen

Dato : 17-09-07 18:29

Hej er der nogen af jer der ved hvor man kan finde en brugt stator til en
KTM LC4 fra 1993

Jens

Fra : Jansen

Dato : 17-09-07 18:34

Jens Jensen skrev:
> Hej er der nogen af jer der ved hvor man kan finde en brugt stator til en
> KTM LC4 fra 1993
>
> Jens

Hej Jens
Her
http://cgi.ebay.de/***KTM-LC4-Stator-SEM***_W0QQitemZ250165312703QQcmdZViewItem

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-09-07 19:44

Tak for hjælpen, det er lige den jeg mangler . Jeg får en til at hjælpe mig
der kan tysk, jeg fatter ikke en brik at det sprog.

Jens

Fra : Jansen

Dato : 19-09-07 20:34

> [...]
> Tak for hjælpen, det er lige den jeg mangler . Jeg får en til at hjælpe mig
> der kan tysk, jeg fatter ikke en brik at det sprog.

Okay så for du den da bare på eng.

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=250165312703

Fra : Armand

Dato : 19-09-07 22:06

"Jens Jensen" <jj@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen, det er lige den jeg mangler . Jeg får en til at hjælpe
> mig der kan tysk, jeg fatter ikke en brik at det sprog.

Ja. Internettets fremfærd er sket med en fart som ens tillæring af
fremmedsprog ikke har kunnet matche

--
Armand.
Som østjyde favoriseret p.g.a. to ekstra tyske kanaler (dengang der var