Træls lånebil....
Fra : Henrik B.

Dato : 02-10-07 11:55

Hej i stuerne.

Skal have skiftet bagerste kofangerskjold. Kommer frejdigt på værksted med
bilen, hvor skjoldet stadig ligger hos maleren. (

Så får man sgu smidt denne latterlige lånebil i nakken:
http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Cab02.jpg

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Kåre

Dato : 02-10-07 12:11

> [...]
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Cab02.jpg
>
> ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

PINLIGT!!!

Når jeg låner bil ved min mekaniker, kører jeg i en gammel rød Corsa med
sorte prikker, også kaldet rullemarie...
Den er fin! Børnene spørger i hvert fald ikke om de må blive kørt i skole så
længe vi kører i den...

Kåre

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-10-07 12:13

Se da lidt lyst på det.

Du har da, trods alt, noget at køre i imens din egen er på værksted.
Ringer du og rykker for færdiggørelse af din egen? c",)

Bo

Fra : Henrik B.

Dato : 02-10-07 12:17

"Bo Rasmussen" <bo@-FJERN-ChipsAway-Roskilde.dk> skrev i meddelelsen
> Se da lidt lyst på det.

Tjah, der ér jo lyst læder...

> Du har da, trods alt, noget at køre i imens din egen er på værksted.
> Ringer du og rykker for færdiggørelse af din egen? c",)

Ja da, så snart der ikke er mere benz på denne.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ivan sparvath

Dato : 02-10-07 13:53

> [...]
> bilen, hvor skjoldet stadig ligger hos maleren. (
>
> Så får man sgu smidt denne latterlige lånebil i nakken:

Surt.
Det er sgu da en fattig mekaniker, som ikke engang har råd til en bil med
tag !

Ivan, Århus

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-10-07 17:50

On Tue, 2 Oct 2007 12:54:30 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>bilen, hvor skjoldet stadig ligger hos maleren. (
>
>Så får man sgu smidt denne latterlige lånebil i nakken:

har oplevet det samme hos TOYOTA - fik min Yaris totalskaldet og så så
stak mig en lille bitte YARIS-T-SPORT med navigationsanlæg indbygget -
surt ! ))))

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-10-07 18:30

mogens.amd64@gmail.com writes:

> har oplevet det samme hos TOYOTA - fik min Yaris totalskaldet og så så
> stak mig en lille bitte YARIS-T-SPORT med navigationsanlæg indbygget -
> surt ! ))))

Ja den er jo ikke et HÅR bedre...

Er de forresten værd at samle på, de der indbygningsnavi'er?
Sugekopsatanerne pynter jo ikke ligefrem og er heller ikke nemme at
betjene i en Yaris.

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-10-07 18:47

>Ja den er jo ikke et HÅR bedre...
>
>Er de forresten værd at samle på, de der indbygningsnavi'er?
>Sugekopsatanerne pynter jo ikke ligefrem og er heller ikke nemme at
>betjene i en Yaris.
--------------------
Det var i 2004 og det var den originale TOYOTA navigation, som var
insbygget i det display, der også viser radio/benzincomputer. I dette
tilfælde ville jeg vælge et af de flytbare anlæg. I dag har jeg en
lille billig fltbar til min Yaris, men i min nye Suzuki Grand Vitara
her jeg et indbygget navigationsanlæg med radio/CD/dvd på 7" skærm i
instrumantpamelet - det er altså bare det bedste men også MEGET dyrt.
Er det lige meget med prisen så vil jeg vælge et permanent system, da
den der klump i vinduet ikke pynter. Men naviationsmæssigt laver de jo
nok det samme arbejde lige godt !
Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 18:34

> [...]

>http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Cab02.jpg
>
>))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hmm....du er da mere heldig end jeg er. Har Xsara'en på værksted -
jow, de skulle lige skifte den kobling igen, som de påstår at have
skiftet for 12000 km siden......og hvad får vi, en C3 benzin model
sløv. Jeg har heldigvis Puntoen, men Fruen har krampe i foden af at
trampe i pedalerne og stadig kan hun ikke nå 130 for enden af rampen,
som Xsaraen kan. )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Mogens

Dato : 02-10-07 18:51

> Så får man sgu smidt denne latterlige lånebil i nakken:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Cab02.jpg

Ja, den er sgu nice, sån een. Lækkert når bilhandleren har
en ordentlig "låner", hvis man skal på værksted. Min handler
har en 997 Carrera cabriolet, en Boxster 3,2 samt en Gålf :)

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 19:54

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen

> Min handler
> har en 997 Carrera cabriolet,

Hvad hedder din handler? Jeg tjekker lige ind der når Hondaen skal til
service igen

> en Boxster 3,2 samt en Gålf :)

Også ok

--