Orginal Ford Radio/CD
Fra : Carsten

Dato : 01-10-07 21:48

Hvor kan jeg finde orginal fabriks monteret Radio/CD anlæg til en Ford
Mondeo årgang 1997 brugt?

Fra : Broegger

Dato : 02-10-07 08:17

"Carsten" <no@mail.thanks> skrev news:47015d10$0$21925$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> Hvor kan jeg finde orginal fabriks monteret Radio/CD anlæg til en Ford
> Mondeo årgang 1997 brugt?

I en Ford Mondeo fra 1997? ... undskyld, kunne ikke lade være. Hvad med en
hugger?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-10-07 09:53

"Carsten" <no@mail.thanks> skrev i meddelelsen
> Hvor kan jeg finde orginal fabriks monteret Radio/CD anlæg til en Ford
> Mondeo årgang 1997 brugt?

Ebay. Søg på 6000 eller 6006 samt ford. 6006 er en dobbelt-DIN radio med 6 x
cd-changer.

Hvis du køber sidstnævnte, så køb en fra en nyere - de gamle kan ikke læse
brændte CD´er og har en tendens til at sluge CD´erne.

--
Per

Fra : Carsten

Dato : 02-10-07 16:40

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis du køber sidstnævnte, så køb en fra en nyere - de gamle kan ikke læse
> brændte CD´er og har en tendens til at sluge CD´erne.

Jeg går efter sådan en 6000 til single CD.
Kan de også spille brændte CD'er?
Vil den kunne passe i en Ford Mondeo fra 97, sådan at jeg hiver den gamle
ud, med kassettebånd og smider den med CD i og stik passer sammen?

Carsten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-10-07 18:06

> Jeg går efter sådan en 6000 til single CD.
> Kan de også spille brændte CD'er?

Det jeg havde skrevet ved jeg kun ved at have studeret adskillige 6006 ebay
salgsannoncer, og da det kun er den jeg har studeret kender jeg ikke svaret
på dit spørgsmål. Men du har så måske regnet ud hvor du måske kan finde
svaret :)

> Vil den kunne passe i en Ford Mondeo fra 97, sådan at jeg hiver den gamle
> ud, med kassettebånd og smider den med CD i og stik passer sammen?

Det vil jeg tro. Jeg havde på et tidspunkt byttet en båndspiller ud med en
6006 i en Ford Puma 1998, det var plug and play (knapt så meget play, fordi
den slugte CD´erne :)).

Jeg fik pengene tilbage for den.
--
Per