Hvordan udregnes bytteprisen ved køb af ny~
Fra : allan

Dato : 29-09-07 17:38

Hej.

Vi har været ude og køre i den nye Kia cee'd idag.
Den kunne vi da godt tænke os.

Jeg har set på bilpriser at vi kan få ca 60.000 kroner for vores i
bytte med en ny bil.

Er der ikke noget med at forhandleren kan ændre på de 60.000 kroner,
sådan at vi faktisk får f.eks 70.000 kroner.

mvh

allan

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Mikkel Lund

Dato : 29-09-07 17:59

altan_lene1@mail.dk skrev:
> [...]
>
> Er der ikke noget med at forhandleren kan ændre på de 60.000 kroner,
> sådan at vi faktisk får f.eks 70.000 kroner.

Hvis en brugt bil skal indgå i handlen, vurdere forhandleren bilen og
givet et bud. Det er jo helt om til ham hvad han vil give for den. Det
er nok mere sandsynligt at han vil give mindre end der står op bilpriser.

Kan du overtales til at bruge en anden adgang til usenet end
NewsLeecher, den spammer som du kan se ovenfor.

Mikkel Lund

Fra : allan

Dato : 29-09-07 18:04

>Kan du overtales til at bruge en anden adgang til usenet end
>NewsLeecher, den spammer som du kan se ovenfor.

>Mikkel Lund

Hvad kan jeg bruge istedet? Helst ikke outlook

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Mikkel Lund

Dato : 29-09-07 18:49

allan_lene1@mail.dk skrev:

> Hvad kan jeg bruge istedet? Helst ikke outlook

Google groups. Det er helt gratis og altid helt opdateret.

Mikkel Lund

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-09-07 18:52

"allan_lene1@mail.dk" skriver:

> Hvad kan jeg bruge istedet? Helst ikke outlook

Alt muligt andet.

Jeg bruger Netscape 4.51 i DK versionen. Mozilla kan også news....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jesper

Dato : 29-09-07 20:13

Bruger Opera - superb til mail, fin til news og ok til www.

Jesper

Fra : Klaus G.

Dato : 29-09-07 18:00

> Er der ikke noget med at forhandleren kan ændre på de 60.000 kroner,
> sådan at vi faktisk får f.eks 70.000 kroner.
De priser du har slået op er somregl meget til købers fordel. Rigtig meget.

Og når du har en bil at bytte med, så ville jeg prøve nogle forskellige
forhandlere, og så skal du kun kigge på hvor mange penge du skal lægge på
bordet. For nogle forhandlere vil give mere for din gamle bil og ingen rabat
på den nye. Andre omvendt osv..

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : allan

Dato : 29-09-07 18:13

[...]

Kan man da godt nå en rabat på selve bilprisen?. Jeg troede at de
måske ville smide et par måtter i eller noget lign. istedet for en
direkte rabat på bilen

mvh
Allan

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 21:25

"allan" <allan_lene1@mail.dk> wrote in message

> Kan man da godt nå en rabat på selve bilprisen?. Jeg troede at de
> måske ville smide et par måtter i eller noget lign. istedet for en
> direkte rabat på bilen

Der er stort set ikke noget der har fast pris i dag. Når du snakker med
forhandleren skal du slutte af med at spørge. Og hvad skal JEG så betale?

Det er rigtigt som en anden skriver, det er bytteprisen der er interessant.
Shop rundt mellem forskellige forhandlere.

Ulrik