/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Så blev der købt bil!
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 17:44

Hej,

Så blev der underskrevet slutseddel. Jeg havde regnet med at købe en Aygo+ i
Anthraciti grey, men da vi så kom ud til forhandleren havde han lige fået en
Blue, og den blå farve er da for fed, meget pænere end på billeder synes
jeg. Så jeg endte med en Aygo+ Blue 1.0, jeg endte med give 130kkr for
vognen, incl. alufælge, vinterdæk som kommer på de medfølgende stålfælge,
undervognsbehandlign og levering, en rabet på lige omkring 4000, det synes
jeg er ok, jeg får bilen den 08-02

Søren
-Som glæder sig til februar



 
 
Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 18:45


"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fd2f55$0$93825$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej,
>
> Så blev der underskrevet slutseddel. Jeg havde regnet med at købe en Aygo+
> i Anthraciti grey, men da vi så kom ud til forhandleren havde han lige
> fået en Blue, og den blå farve er da for fed, meget pænere end på billeder
> synes jeg. Så jeg endte med en Aygo+ Blue 1.0, jeg endte med give 130kkr
> for vognen, incl. alufælge, vinterdæk som kommer på de medfølgende
> stålfælge, undervognsbehandlign og levering, en rabet på lige omkring
> 4000, det synes jeg er ok, jeg får bilen den 08-02
>
> Søren
> -Som glæder sig til februar

Tillykke, men var en C1 ikke billigere ? *S*



Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 18:57


"Eque" <-> skrev i en meddelelse
news:46fd3d6b$0$13964$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Tillykke, men var en C1 ikke billigere ? *S*

Tak C1 og 107 bryder jeg mig godt nok ikke om, især alt det sorte
plastik, er ikke lige mig. Nej Toyotaen er lige mig. Jeg tror også at
afskrivningen på på Toyotaen er mindre, og der er 3 års garanti istedet for
2 på de franske. Jeg ved ikke engang hvad de franske koster, jeg har slet
ikke overvejet det.

Søren



retroman (28-09-2007)
Kommentar
Fra : retroman


Dato : 28-09-07 19:36


"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fd4039$0$92954$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Eque" <-> skrev i en meddelelse
> news:46fd3d6b$0$13964$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Tillykke, men var en C1 ikke billigere ? *S*
>
> Tak C1 og 107 bryder jeg mig godt nok ikke om, især alt det sorte
> plastik, er ikke lige mig. Nej Toyotaen er lige mig. Jeg tror også at
> afskrivningen på på Toyotaen er mindre, og der er 3 års garanti istedet
> for 2 på de franske. Jeg ved ikke engang hvad de franske koster, jeg har
> slet ikke overvejet det.
>
sorte platic, jeg har prøvet alle tre, og de er totalt ens indeni!.



Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 20:03


"retroman" <retroman@(nonono).no> skrev i en meddelelse
news:46fd497e$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> sorte platic, jeg har prøvet alle tre, og de er totalt ens indeni!.

Jo jo, men det var nu mere udvendig jeg tænkte på, også lygterne og sådan
hele fronten på Aygoen synes jeg også Toyota er sluppet meget heldig fra,
modsat de franske, men det er jo smag og behag ...

Søren



retroman (28-09-2007)
Kommentar
Fra : retroman


Dato : 28-09-07 21:22


"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fd4fc3$0$93974$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "retroman" <retroman@(nonono).no> skrev i en meddelelse
> news:46fd497e$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> sorte platic, jeg har prøvet alle tre, og de er totalt ens indeni!.
>
> Jo jo, men det var nu mere udvendig jeg tænkte på, også lygterne og sådan
> hele fronten på Aygoen synes jeg også Toyota er sluppet meget heldig fra,
> modsat de franske, men det er jo smag og behag ...
>
> Søren
jo toytota'en er flot, men bagklappen var irriterende for mig, pga lygterne
'sidder' ind over hullet, og gør det mindre end de andre to...jeg tog en
107'er men kun pga. de kunne levere og jeg fik en pæn rabat på over kr
10.000.



Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 20:07

On Fri, 28 Sep 2007 18:44:29 +0200, "Søren Jakobsen" <Ingen> wrote:

>Hej,
>
>Så blev der underskrevet slutseddel. Jeg havde regnet med at købe en Aygo+ i
>Anthraciti grey, men da vi så kom ud til forhandleren havde han lige fået en
>Blue, og den blå farve er da for fed, meget pænere end på billeder synes
>jeg. Så jeg endte med en Aygo+ Blue 1.0, jeg endte med give 130kkr for
>vognen, incl. alufælge, vinterdæk som kommer på de medfølgende stålfælge,
>undervognsbehandlign og levering, en rabet på lige omkring 4000, det synes
>jeg er ok, jeg får bilen den 08-02
>
>Søren
>-Som glæder sig til februar
>

Tillykke med vidunderet - vi får håbe, at forventningens glæde ikke
bliver den største.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD (nu med Netto-ridser ;-(

-= JF =- (28-09-2007)
Kommentar
Fra : -= JF =-


Dato : 28-09-07 20:19

Søren Jakobsen skrev:
> Hej,
>
> Så blev der underskrevet slutseddel.
> jeg er ok, jeg får bilen den 08-02

Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
Laver Toyota nu kun biler på bestilling

--
Mvh. John

The only reason I would take up exercising is
so that I could hear heavy breathing again.

Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 20:22

On Fri, 28 Sep 2007 21:18:48 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Søren Jakobsen skrev:
>> Hej,
>>
>> Så blev der underskrevet slutseddel.
>> jeg er ok, jeg får bilen den 08-02
>
>Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
>Laver Toyota nu kun biler på bestilling

De må da stille en lånebil så længe - tænk på hvor mange km og hvor
mange kroner en evt. byttebil kan blive mindre værd i den tid. (min
Punto skal da æde 13-15000 km på den tid)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi
Fiat Punto JTD (nu med Netto-ridser ;-(

-= JF =- (28-09-2007)
Kommentar
Fra : -= JF =-


Dato : 28-09-07 20:41

Ivan Madsen skrev:

> De må da stille en lånebil så længe - tænk på hvor mange km og hvor
> mange kroner en evt. byttebil kan blive mindre værd i den tid. (min
> Punto skal da æde 13-15000 km på den tid)

Ja, også det - men alene at skulle vente 4 måneder på den bil man har
bestemt sig for!
Det havde jeg bare slet ikke tålmodighed til! Så hellere købe en næsten
ny bil og få den leveret i løbet af en uges tid!

--
Mvh. John

The only reason I would take up exercising is
so that I could hear heavy breathing again.

Peter Dalgaard (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 28-09-07 21:55

Ivan Madsen <> writes:

> On Fri, 28 Sep 2007 21:18:48 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:
>
>>Søren Jakobsen skrev:
>>> Hej,
>>>
>>> Så blev der underskrevet slutseddel.
>>> jeg er ok, jeg får bilen den 08-02
>>
>>Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
>>Laver Toyota nu kun biler på bestilling
>
> De må da stille en lånebil så længe - tænk på hvor mange km og hvor
> mange kroner en evt. byttebil kan blive mindre værd i den tid. (min
> Punto skal da æde 13-15000 km på den tid)

Mangler han mon ikke lige kørekortet? Jeg synes at han skrev at han
var 17...

--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 06:07


"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse
news:x2bqbmlddg.fsf@viggo.kubism.ku.dk...

> Mangler han mon ikke lige kørekortet? Jeg synes at han skrev at han
> var 17...

Jo, jeg får først kørekortet først i januar, så leveringstiden er ikke det
store problem, havde selvfølgelig håbet at få den i januar..

Søren



Mogens (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 29-09-07 06:50

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fddd44$0$48604$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jo, jeg får først kørekortet først i januar, så leveringstiden er ikke det
> store problem, havde selvfølgelig håbet at få den i januar..

Tillykke med bilen - flot med en splinterny vogn fra starten!
Den må koste dig kassen i forsikring?



Peter Dalgaard (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 29-09-07 07:56

"Mogens" <no@reply.nu> writes:

> "Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
> news:46fddd44$0$48604$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>> Jo, jeg får først kørekortet først i januar, så leveringstiden er ikke det
>> store problem, havde selvfølgelig håbet at få den i januar..
>
> Tillykke med bilen - flot med en splinterny vogn fra starten!
> Den må koste dig kassen i forsikring?

Vist ikke værre end undertegnede efter at de nye begynderforsikringer
er kommet til. Men man må håbe at han bor et sted hvor dumpeprocenten
er lav.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 15:22


"Mogens" ..
> Tillykke med bilen - flot med en splinterny vogn fra starten!
> Den må koste dig kassen i forsikring?

Tak, jeg skal gi' 10500, om året gemmen Toyota incl kasko naturligvis, det
synes jeg ikke er så galt for en nystarter, men det er selvfølgelig mange
penge....

Søren



Mogens (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 29-09-07 15:27

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fe5f54$0$45108$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Tak, jeg skal gi' 10500, om året gemmen Toyota incl kasko naturligvis, det
> synes jeg ikke er så galt for en nystarter, men det er selvfølgelig mange
> penge....

Det er vel okay. Nu får du forhåbentligt bilen leveret med VSC !!
Ellers er det ned til forhandleren og få ændret specs.



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 15:34

> Det er vel okay. Nu får du forhåbentligt bilen leveret med VSC !!
> Ellers er det ned til forhandleren og få ændret specs.

Nej forhandleren sagde at det ikke var nødvendigt, på en bil af den
størrelse? Og så meget er jeg heller ikke inde i det, så jeg tog den uden,
men det skulle jeg ikke have gjort kan jeg næsten forstå på dig

Søren



Martin Johansen [600~ (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-09-07 15:53

On Sat, 29 Sep 2007 16:34:23 +0200, "Søren Jakobsen" <Ingen> wrote:

>> Det er vel okay. Nu får du forhåbentligt bilen leveret med VSC !!
>> Ellers er det ned til forhandleren og få ændret specs.
>
>Nej forhandleren sagde at det ikke var nødvendigt, på en bil af den
>størrelse? Og så meget er jeg heller ikke inde i det, så jeg tog den uden,
>men det skulle jeg ikke have gjort kan jeg næsten forstå på dig

Korrekt.

Bilens størrelse er ikke afgørende for om du skal vælge det eller ej.

Jeg ville få det ændret hvis jeg var dig... for det første er du ny
bilist så den kan redde dig fra, at smadre bilen og for det andet så
er gensalgsværdien højst sandsynligt højere.. om ikke andet nemmere,
at sælge!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 16:07


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:8lpsf3hpqrmjcfbgtit4mqf6ki1js0guvq@4ax.com...
> Jeg ville få det ændret hvis jeg var dig... for det første er du ny
> bilist så den kan redde dig fra, at smadre bilen og for det andet så
> er gensalgsværdien højst sandsynligt højere.. om ikke andet nemmere,
> at sælge!

Hmm, hvordan virker det egentlig, og hvad er det, det gør sådan noget
ESP/VSC? Det er noget med antiudskridning ikke?

Søren



Martin Johansen [600~ (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-09-07 16:35


>Hmm, hvordan virker det egentlig, og hvad er det, det gør sådan noget
>ESP/VSC? Det er noget med antiudskridning ikke?

Lige præcis

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Peter Dalgaard (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter Dalgaard


Dato : 29-09-07 16:36

"Søren Jakobsen" <Ingen> writes:

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:8lpsf3hpqrmjcfbgtit4mqf6ki1js0guvq@4ax.com...
>> Jeg ville få det ændret hvis jeg var dig... for det første er du ny
>> bilist så den kan redde dig fra, at smadre bilen og for det andet så
>> er gensalgsværdien højst sandsynligt højere.. om ikke andet nemmere,
>> at sælge!
>
> Hmm, hvordan virker det egentlig, og hvad er det, det gør sådan noget
> ESP/VSC? Det er noget med antiudskridning ikke?

I grove træk: Hvis bilen ikke vil samme vej som rattet så trækker den
bremsen på det/de relevante hjul. SVJH er traction control (TRC) en
del af samme udstyr.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Øster Farimagsgade 5, Entr.B
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
(*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45) 35327918
~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45) 35327907

Jacob Pedersen (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Jacob Pedersen


Dato : 29-09-07 16:08

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fe6258$0$78959$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Det er vel okay. Nu får du forhåbentligt bilen leveret med VSC !!
>> Ellers er det ned til forhandleren og få ændret specs.
>
> Nej forhandleren sagde at det ikke var nødvendigt, på en bil af den
> størrelse? Og så meget er jeg heller ikke inde i det, så jeg tog den uden,
> men det skulle jeg ikke have gjort kan jeg næsten forstå på dig

Det er ESP (Elektronisk StabilitetesProgram) på godt dansk:
http://www.hvorlangtpaaliteren.dk/sw99720.asp
Jeg mener det burde være forbudt at sælge biler uden det i dag (men at det
selvfølgelig skal kunne slåes fra).
Jeg læste engang et eller andet sted at bl.a. Toyota mener at det kan hindre
op mod 50% af alle ulykker.

--
mvh
Jacob Pedersen



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 16:25


Mht. VSC er jeg blevet overbevidst, jeg kan godt se at det nok er en god idé
at få det til den. Men nu har jeg jo underskrevet slutseddel, men det skulle
vel ikke være noget problem at få forhandleren til at ændre?

Søren



Martin Johansen [600~ (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-09-07 16:34

On Sat, 29 Sep 2007 17:24:45 +0200, "Søren Jakobsen" <Ingen> wrote:
>Men nu har jeg jo underskrevet slutseddel, men det skulle
>vel ikke være noget problem at få forhandleren til at ændre?

Nej. Du har skrevet slutseddel men formodentlig endnu ikke fået
faktureret bilen.

MEd mindre bilen er lavet på fabrikken så burde det være muligt, at
ændre.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Mogens (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 29-09-07 16:42

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fe6e25$0$93977$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Mht. VSC er jeg blevet overbevidst, jeg kan godt se at det nok er en god
> idé at få det til den. Men nu har jeg jo underskrevet slutseddel, men det
> skulle vel ikke være noget problem at få forhandleren til at ændre?

Kan ikke være noget problem med den lange leveringstid.
Du skal insistere - og da du ikke er så gammel, bør du ha'
opbakning med (en ældre herre)



Ukendt (01-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-10-07 16:15


"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse
news:6nuLi.9962$ZA.6363@newsb.telia.net...
> Kan ikke være noget problem med den lange leveringstid.
> Du skal insistere - og da du ikke er så gammel, bør du ha'
> opbakning med (en ældre herre)

Nårh, det var nu ikke det store problem, jeg spurgte bare min forhandler om
jeg ikke kunne få den med VSC istedet for, mere var der ikke i det. Helt
uden brug af ældre herre ...

Søren



Mogens (01-10-2007)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 01-10-07 16:39

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:47010ee2$0$93979$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nårh, det var nu ikke det store problem, jeg spurgte bare min forhandler
> om jeg ikke kunne få den med VSC istedet for, mere var der ikke i det.
> Helt uden brug af ældre herre ...

Flot klaret - stor ros for det. Beslutningen blir du glad for - at
den har VSC-featuren. Bliver der sikkert sat pris på, når du skal
af med bilen igen...



Mogens (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 29-09-07 16:37

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
news:46fe6258$0$78959$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej forhandleren sagde at det ikke var nødvendigt, på en bil af den
> størrelse? Og så meget er jeg heller ikke inde i det, så jeg tog den uden,
> men det skulle jeg ikke have gjort kan jeg næsten forstå på dig

Typisk for forhandlere - de aner ikke en pind om, hvad de sælger.
Systemets fortræffeligheder er ikke afhængig af vognens størrelse.
Tværtimod vil jeg næsten (!) sige. Husker du A-klassen og den
mislykkede elg-test - i så fald ved du hermed, hvor gavnligt VSC
er for bilen (alle A-klasser blev efterfølgende udstyret med ESP)

Du bør absolut vælge at få ændret din bestilling, idet VSC - eller
ESP, som det kaldes hos konkurrenterne - er en landvinding af
de helt store. Kan sammenlignes et fremskridt a la airbag, ABS og
sikkerhedsselerne !



Jesper Juul (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Jesper Juul


Dato : 29-09-07 20:50

Søren Jakobsen skrev:
> "Mogens" ..
>> Tillykke med bilen - flot med en splinterny vogn fra starten!
>> Den må koste dig kassen i forsikring?
>
> Tak, jeg skal gi' 10500, om året gemmen Toyota incl kasko naturligvis, det
> synes jeg ikke er så galt for en nystarter, men det er selvfølgelig mange
> penge....

Mjaa, hvis du havde købt en Mitsubishi Colt kunne du have sparet 8K om
året, det kunne snildt betale merprisen hjem over nogle år især hvis
laver en skade.

Jesper


Ukendt (30-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-09-07 06:15


"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:00fd6726$0$11954$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Mjaa, hvis du havde købt en Mitsubishi Colt kunne du have sparet 8K om
> året, det kunne snildt betale merprisen hjem over nogle år især hvis laver
> en skade.

Mjaa, men jeg synes ikke om Mitsubishi'en, men har da overvejet det.....

Søren



Jesper Juul (30-09-2007)
Kommentar
Fra : Jesper Juul


Dato : 30-09-07 18:56

Søren Jakobsen skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:00fd6726$0$11954$c3e8da3@news.astraweb.com...
>> Mjaa, hvis du havde købt en Mitsubishi Colt kunne du have sparet 8K om
>> året, det kunne snildt betale merprisen hjem over nogle år især hvis laver
>> en skade.
>
> Mjaa, men jeg synes ikke om Mitsubishi'en, men har da overvejet det.....
>
> Søren
>
>

Smag og behag, personligt ville jeg aldrig vælge en Peugeot 107 hvis der
var mulighed for en Mitsubishi Colt.

Jesper

Per Tolbøll (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Tolbøll


Dato : 28-09-07 20:54

-= JF =- skrev:
> Søren Jakobsen skrev:
>> Hej,
>>
>> Så blev der underskrevet slutseddel. jeg er ok, jeg får bilen den
>> 08-02
>
> Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
> Laver Toyota nu kun biler på bestilling
>
Det er desværre vilkårene i øjeblikket. De små snurrepotter bliver revet
væk over hele Europa, og alle Aygoer/C1'er/107'ere sprøjter af det samme
samlebånd i Ungarn et sted.

/Per -- Som får sin C1 til november ..

-= JF =- (28-09-2007)
Kommentar
Fra : -= JF =-


Dato : 28-09-07 22:15

Per Tolbøll skrev:

> Det er desværre vilkårene i øjeblikket. De små snurrepotter bliver revet

Jo, jeg ved godt at det ikke er unormalt længe - Jeg havde bare ikke
stået model til det.
Var der ikke noget med at der på et tidspunkt var otte måneders ventetid
på Octaviaen.

> /Per -- Som får sin C1 til november ..

Teløk'
Hvor længe har du så ventet?

--
Mvh. John

The only reason I would take up exercising is
so that I could hear heavy breathing again.

Per Tolbøll (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Per Tolbøll


Dato : 29-09-07 11:19

-= JF =- skrev:
> Per Tolbøll skrev:
>
>> Det er desværre vilkårene i øjeblikket. De små snurrepotter bliver revet
>
> Jo, jeg ved godt at det ikke er unormalt længe - Jeg havde bare ikke
> stået model til det.
> Var der ikke noget med at der på et tidspunkt var otte måneders ventetid
> på Octaviaen.
>
>> /Per -- Som får sin C1 til november ..
>
> Teløk'
> Hvor længe har du så ventet?
>
Tak - tak, det bliver godt tre måneder

/Per

-= JF =- (29-09-2007)
Kommentar
Fra : -= JF =-


Dato : 29-09-07 11:33

Per Tolbøll skrev:

> Tak - tak, det bliver godt tre måneder

Gyyyyyys

--
Mvh. John

The only reason I would take up exercising is
so that I could hear heavy breathing again.

mbk112@hotmail.com (29-09-2007)
Kommentar
Fra : mbk112@hotmail.com


Dato : 29-09-07 13:55

> Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
> Laver Toyota nu kun biler på bestilling

Ja, de har ikke lagre. De regulerer produktionen efter antal
bestillinger. Som regel kan forhandlere ikke engang bestille biler
uden at de har en underskrevet slutseddel.

mvh
Michael Kristensen


Thomas Jørgensen (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas Jørgensen


Dato : 29-09-07 14:20

mbk112@hotmail.com wrote:
>> Det var sgu noget af en ventetid! Fire måneder og en håndfuld dage!
>> Laver Toyota nu kun biler på bestilling
>
> Ja, de har ikke lagre. De regulerer produktionen efter antal
> bestillinger. Som regel kan forhandlere ikke engang bestille biler
> uden at de har en underskrevet slutseddel.

Der er da også noget fedt i, at man får lavet "sin egen bil". Ikke en
bil som har stået på et lager og kedet sig i flere måneder, eller har
været ved andre forhandlere og kørt rundt og rundt (og først fået koblet
kmtælleren til når den leveres, tsk).
Ventetiden er lang, men det er lækkert når bilen kommer. Og så får man
en splinterny bil. :)

-Thomas

Thomas Jørgensen (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas Jørgensen


Dato : 29-09-07 14:22

Thomas Jørgensen wrote:

>
> Der er da også noget fedt i, at man får lavet "sin egen bil". Ikke en
> bil som har stået på et lager og kedet sig i flere måneder, eller har
> været ved andre forhandlere og kørt rundt og rundt (og først fået koblet
> kmtælleren til når den leveres, tsk).
> Ventetiden er lang, men det er lækkert når bilen kommer. Og så får man
> en splinterny bil. :)

Hov, jeg glemte en ting. Ventetid er jo 2 ting: Produktionstid og
venteliste. Venteliste er træls.

Btw, der er pt cirka 18 måneders leveringstid på Landcruiser 100.

-Thomas

Martin Johansen [600~ (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-09-07 15:54


>Btw, der er pt cirka 18 måneders leveringstid på Landcruiser 100.

Undskyld, kom igen??

Hvad skulle begrundelsen være for det? daaaamn :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Thomas Jørgensen (30-09-2007)
Kommentar
Fra : Thomas Jørgensen


Dato : 30-09-07 20:04

Martin Johansen [6000] wrote:
>> Btw, der er pt cirka 18 måneders leveringstid på Landcruiser 100.
>
> Undskyld, kom igen??
>
> Hvad skulle begrundelsen være for det? daaaamn :-/

Hmmm. Efterspørgsel vs. produktionskapacitet?

-Thomas

Martin Johansen [600~ (30-09-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-09-07 20:20

On Sun, 30 Sep 2007 21:03:31 +0200, Thomas Jørgensen
<thomas@no-spam.dk> wrote:

>Martin Johansen [6000] wrote:
>>> Btw, der er pt cirka 18 måneders leveringstid på Landcruiser 100.
>>
>> Undskyld, kom igen??
>>
>> Hvad skulle begrundelsen være for det? daaaamn :-/
>
>Hmmm. Efterspørgsel vs. produktionskapacitet?

Jamen alligevel... pyyha...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste