|
| plus/minus ved en Volvo S80 T6 ? Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 15:02 |
|
Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 15:46 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f7c331$0$69283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
>
>
Reparationskrævende...
| |
Brian Sørup (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 24-09-07 15:54 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f7c331$0$69283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang
1999-2001 ?
> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
>
Hvis ikke du får et brugbart svar her i gruppen ( kom nu BJ ) kan du
evt. prøve news:alt.autos.volvo
Den er godt nok på udenby'sk....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
NHF (24-09-2007)
| Kommentar Fra : NHF |
Dato : 24-09-07 16:49 |
|
Ring til forsikringen, jeg havde selv en simpel V40 2.0T (160 hk), den var
hverken nem eller billig i forsikringsøjemed - selv om jeg er elitebilist på
22 år uden skader.
NHF, Århus
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 17:00 |
|
"NHF" <volvo4sale@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:46f7dc83$0$47581$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Ring til forsikringen, jeg havde selv en simpel V40 2.0T (160 hk), den var
> hverken nem eller billig i forsikringsøjemed - selv om jeg er elitebilist
> på 22 år uden skader.
>
>
> NHF, Århus
>
Har TRYG .
Skal gi ` 9300kr årligt (kasko +ansvar )
Selvrisiko 21.000kr.
| |
Martin Johansen [600~ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 24-09-07 22:07 |
|
On Mon, 24 Sep 2007 18:00:28 +0200, "Øl er godt !" <øl@godt.kaput>
>Skal gi ` 9300kr årligt (kasko +ansvar )
>Selvrisiko 21.000kr.
>
Det er alt for dyrt. Ring til Aros.
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
-= JF =- (24-09-2007)
| Kommentar Fra : -= JF =- |
Dato : 24-09-07 22:43 |
|
Øl er godt ! skrev:
> Selvrisiko 21.000kr.
Uden ironi: Er der ikke et 0 for meget?
--
Mvh. John
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 22:58 |
|
"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
news:e5265$46f82f8f$3e3d8c6c$25859@news.arrownet.dk...
> Øl er godt ! skrev:
>
>> Selvrisiko 21.000kr.
>
> Uden ironi: Er der ikke et 0 for meget?
>
> --
> Mvh. John
NOPE !
Ved "alm." selvrisiko 3500kr koster det 18.000kr om året !
Så jeg "sparer" ca. det halve...
| |
Martin Johansen [600~ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 24-09-07 23:07 |
|
>NOPE !
>Ved "alm." selvrisiko 3500kr koster det 18.000kr om året !
>Så jeg "sparer" ca. det halve...
Nu ved jeg ikke hvad Völlen vejer, men SAAB'en vejer knap 1400kg med
en dagsværdi lige under 100kkr.
Jeg giver 5300,- om året med 3500 i selvrisiko.
Din, måske kommende, Völle har en højere værdi og derfor også dyrere,
at forsikre. Men jeg tør godt love, at det aldrig bliver bare i
nærheden af Tryg's priser.. det er og bliver et, undskyld,
lorteselskab med præmier der tørrer kunderne i numsen.
Jeg oplever det tit - folk vælger de "kendte store" selskaber.. og man
betaler derefter.
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Niels Bengaard (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Niels Bengaard |
Dato : 24-09-07 17:21 |
|
> Ring til forsikringen, jeg havde selv en simpel V40 2.0T (160 hk), den var
> hverken nem eller billig i forsikringsøjemed - selv om jeg er elitebilist
> på 22 år uden skader.
>
>
> NHF, Århus
En sådan koster hos Tryg ca. 6500 kr for min far som er elitebilist, med ca.
2500 kr i selvrisiko.
Hvordan bliver man elitebilist på så kort tid som dig?
Mvh Niels
| |
Anders Christensen (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Anders Christensen |
Dato : 24-09-07 21:19 |
|
Niels Bengaard skrev:
>> Ring til forsikringen, jeg havde selv en simpel V40 2.0T (160 hk), den var
>> hverken nem eller billig i forsikringsøjemed - selv om jeg er elitebilist
>> på 22 år uden skader.
>>
>> NHF, Århus
> Hvordan bliver man elitebilist på så kort tid som dig?
Mon det kan være noget med at han mente 22. år uden skader, i stedet
for, som det ser ud til, er en 22 årig elitebillist?
| |
NHF (24-09-2007)
| Kommentar Fra : NHF |
Dato : 24-09-07 21:29 |
|
>> Hvordan bliver man elitebilist på så kort tid som dig?
Jeg var 19 år da jeg trak kørekortet, og idag er jeg 41 år, så min
hovedregning siger 22 skadefri år. Det er heldigvis ikke de mentale år,
fordi så er jeg ikke gammel nok til kørekortet
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 21:38 |
|
"NHF" <volvo4sale@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:46f81e1a$0$53247$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> Hvordan bliver man elitebilist på så kort tid som dig?
>
> Jeg var 19 år da jeg trak kørekortet, og idag er jeg 41 år, så min
> hovedregning siger 22 skadefri år. Det er heldigvis ikke de mentale år,
> fordi så er jeg ikke gammel nok til kørekortet
>
>
Du trak kørekortet ? Ja så , i hvilken automat ?
Undskyld undskyld ,skal aldrig gøre det igen. Kunne bare ikke lade være ..
| |
NHF (24-09-2007)
| Kommentar Fra : NHF |
Dato : 24-09-07 21:59 |
|
Dengang jeg tog kørekort, da skulle jeg forklare motorsagkyndig et enkelt
skilt og efterfølgende køre en halv time. Okay, jeg havde også haft 6 timer
med min kørelærer. Den går vist ikke idag!
>Undskyld undskyld ,skal aldrig gøre det igen. Kunne bare ikke lade være ..
Ok, du er tilgivet denne gang
NHF, Århus
| |
jan@bygteknik.dk (24-09-2007)
| Kommentar Fra : jan@bygteknik.dk |
Dato : 24-09-07 22:21 |
|
"NHF" <volvo4sale@privat.dk> skrev :
>Dengang jeg tog kørekort, da skulle jeg forklare motorsagkyndig et enkelt
>skilt og efterfølgende køre en halv time. Okay, jeg havde også haft 6 timer
>med min kørelærer. Den går vist ikke idag!
6 timer - hvad søren ... fik du en sveder ?
<< grin >>
--
Jan_stevns
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 22:23 |
|
<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse
news:ugagf3pn2vv3h93u8vt4svjejdqvq6tisc@dtext.news.tele.dk...
KLIP
>>Dengang jeg tog kørekort, da skulle jeg forklare motorsagkyndig et enkelt
>>skilt og efterfølgende køre en halv time. Okay, jeg havde også haft 6
>>timer
>>med min kørelærer. Den går vist ikke idag!
>
> 6 timer - hvad søren ... fik du en sveder ?
LOL og ½ time på MC samt ½ time til køreprøven.
I alt 436 kr. incl. lægerklæring, så var bil og MC i lommen..
mvh
Bjørn J.
| |
Niels Bengaard (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Niels Bengaard |
Dato : 24-09-07 16:58 |
| | |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 19:48 |
|
"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@850r.dk> skrev i en meddelelse
news:fd8mob$159m$1@newsbin.cybercity.dk...
> >
>> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
>> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
>> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
>
> Der har været en brugttest tidligere, du kan købe dig adgang til de her
> for 19 kr, de er sikkert godt givet ud.
> http://www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/SearchResultNTG.aspx?Source=NTG&SearchText=s80&TimePeriod=0&SearchArea=0,2,3,&CarMake=Volvo
>
> Mvh Niels
>
Tak for tippet Niels , men er betalende medlem af Bilbasen i forvejen.
Jeg har læst de test`s af S80 T6 og andre test , men søger nogen der har
erfaring i praksis.
Kunne være en Volvo-mekaniker / tidligere ejer eller bare en der ved meget
om lige Volvo S80 T6.
Passer mig glimrende med den store afskrivning på T6 , så er den meget
billigere som brugt
Kører i den til det ikke kan betale sig at reparere mere..Tror det er det
billigeste på langt sigt.
Synes altid de biltest skamroser hvad de tester ...
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 21:27 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f7c331$0$69283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
Ja, det er en suveræn rejsevogn.
> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
Du skal sørge for, gearkassen er af seneste aftapning.
Bilen serviceres senest ved hver 20.000 km og har du kørt rådden, finder den
selv ud af at kalde sig ind xxxx antal kilometer før.
Service koster i gennemsnit 7.500 kr.
Tandremmene skiftes ved 160.000 km og så hut jeg visker kostede det i
omegnen af 13.000 incl. service. Nu skal jeg snat til det igen, så får jeg
at se, om det er steget.
> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
Jeg har gjort samme overvejelse som du.
mvh
Bjørn J.
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 21:40 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46f81d82$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
> news:46f7c331$0$69283$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
>
> Ja, det er en suveræn rejsevogn.
>
>> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
>
> Du skal sørge for, gearkassen er af seneste aftapning.
>
> Bilen serviceres senest ved hver 20.000 km og har du kørt rådden, finder
> den selv ud af at kalde sig ind xxxx antal kilometer før.
>
> Service koster i gennemsnit 7.500 kr.
>
> Tandremmene skiftes ved 160.000 km og så hut jeg visker kostede det i
> omegnen af 13.000 incl. service. Nu skal jeg snat til det igen, så får jeg
> at se, om det er steget.
>
>> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
>
> Jeg har gjort samme overvejelse som du.
>
> mvh
> Bjørn J.
>
Tusind Tak Bjørn.
Tillægsspørgsmål hvis jeg må ?
Hvordan finder jeg ud af om "plørekassen" er seneste aftapning ?
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 21:43 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f82087$0$63826$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
KLIP
>>> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001
>>> ?
>>
>> Ja, det er en suveræn rejsevogn.
>>
>>> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
>>
>> Du skal sørge for, gearkassen er af seneste aftapning.
>>
>> Bilen serviceres senest ved hver 20.000 km og har du kørt rådden, finder
>> den selv ud af at kalde sig ind xxxx antal kilometer før.
>>
>> Service koster i gennemsnit 7.500 kr.
>>
>> Tandremmene skiftes ved 160.000 km og så hut jeg visker kostede det i
>> omegnen af 13.000 incl. service. Nu skal jeg snat til det igen, så får
>> jeg at se, om det er steget.
>>
>>> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
>>
>> Jeg har gjort samme overvejelse som du.
> Tusind Tak Bjørn.
> Tillægsspørgsmål hvis jeg må ?
> Hvordan finder jeg ud af om "plørekassen" er seneste aftapning ?
Sygejournalen hos den forhandler, der har udført service alternativt beder
en lokal pusher om at kigge på den.
Turboerne spinder fint endnu og Volvo mener, de er gode for +400.000 km.
Det får jeg nok at se .... på et eller andet tidspunkt..
Husk: En Volvo holder i gennemsnit i 21,2 år, så min er dårlig brugt..
mvh
Bjørn J.
| |
Dinovo (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Dinovo |
Dato : 24-09-07 21:59 |
|
On 24 Sep., 16:01, "Øl er godt !" <øl...@godt.kaput> wrote:
> Nogen der har plus / minus erfaringer med Volvo S80 T6 årgang 1999-2001 ?
> Er den så reparatinskrævende som jeg hører på nettet?
> Skal beholdes til den ikke kan mere , så afskrivning er ligegyldig.
Som skrevet andetsteds, så vær meget OBS på aut. gearkassen. De
tidlige modeller havde en knap så god gearkasse som havde det med at
køre sig selv i sænk, har jeg ladet mig fortælle. Og det er jo ikke
just en billig del at reperarer på.
Ang. forsikring så har jeg selv en V70R, forsikret hos Codan til 7000
årligt, og 3000 i selvrisiko. Og jeg er da stadig under de 30, så jeg
finder det ganske rimligt.
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 22:20 |
|
"Dinovo" <lundable@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1190667518.702857.120430@g4g2000hsf.googlegroups.com...
KLIP
>Som skrevet andetsteds, så vær meget OBS på aut. gearkassen. De
>tidlige modeller havde en knap så god gearkasse som havde det med at
>køre sig selv i sænk, har jeg ladet mig fortælle.
Nu ved jeg ikke, hvad du mener med at køre sig i sænk.
Min gearkasse fejlede på så simpel en ting som den/de aktuatorer (solonid),
der skubber til "tandhjulene".
Selve gearkassen så ud som fabriksny inden i.
Gearkassen/1 (én) solonoid (eller "hydraulikken" om man vil) holdt 200.000
km.
>Og det er jo ikke
>just en billig del at reperarer på.
Nej, selve gearkassen koster i udsalg ca. 45.000 monteret.
Gad vide, hvad sådan en solonoid koster.....?
mvh
Bjørn J.
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 22:34 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46f829e4$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Dinovo" <lundable@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1190667518.702857.120430@g4g2000hsf.googlegroups.com...
>
> KLIP
>
>
>>Som skrevet andetsteds, så vær meget OBS på aut. gearkassen. De
>>tidlige modeller havde en knap så god gearkasse som havde det med at
>>køre sig selv i sænk, har jeg ladet mig fortælle.
>
> Nu ved jeg ikke, hvad du mener med at køre sig i sænk.
>
> Min gearkasse fejlede på så simpel en ting som den/de aktuatorer
> (solonid), der skubber til "tandhjulene".
>
> Selve gearkassen så ud som fabriksny inden i.
>
> Gearkassen/1 (én) solonoid (eller "hydraulikken" om man vil) holdt 200.000
> km.
>
>>Og det er jo ikke
>>just en billig del at reperarer på.
>
> Nej, selve gearkassen koster i udsalg ca. 45.000 monteret.
>
> Gad vide, hvad sådan en solonoid koster.....?
>
> mvh
> Bjørn J.
>
Volvo "tager sku`røven på os " ....45.000kr for en gearkasse ?
Godt nok monteret , men alligeveller..
Det er skisme frækt !
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 22:38 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f82d19$0$69236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
KLIP
> Volvo "tager sku`røven på os " ....45.000kr for en gearkasse ?
> Godt nok monteret , men alligeveller..
> Det er skisme frækt !
Njaeee ... jeg tror, de fleste fabriksombytninger ligger i det leje, til den
slags biler.
I omegnen af 35.000 til 55.000 kr.
Hvad jeg synes var frækt, Volvo havde erkendt problemerne på en række
årgange og endda forhøjet fabriksgarantien på XC90´s drivline med samme
udlægning til det dobbelte.
XC90 kom et par år eller 3 senere på gaden end S80.
Min var +3 år gammel, da solonoiden opgav ævred.
mvh
Bjørn J.
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 23:00 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46f82e1f$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
> news:46f82d19$0$69236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Volvo "tager sku`røven på os " ....45.000kr for en gearkasse ?
>> Godt nok monteret , men alligeveller..
>> Det er skisme frækt !
>
> Njaeee ... jeg tror, de fleste fabriksombytninger ligger i det leje, til
> den slags biler.
>
> I omegnen af 35.000 til 55.000 kr.
>
> Hvad jeg synes var frækt, Volvo havde erkendt problemerne på en række
> årgange og endda forhøjet fabriksgarantien på XC90´s drivline med samme
> udlægning til det dobbelte.
>
> XC90 kom et par år eller 3 senere på gaden end S80.
>
> Min var +3 år gammel, da solonoiden opgav ævred.
>
> mvh
> Bjørn J.
>
Er det så det "eneste" vi skal passe på med vedrørende køb af S80 T6 ?
| |
BJ (24-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 24-09-07 23:04 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f8333e$0$69238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
KLIP
> Er det så det "eneste" vi skal passe på med vedrørende køb af S80 T6 ?
Hvis bilen er serviceret efter bogen hos en aut. Volvo-forhandler, bør
samtlige fejlretninger, opdateringer, osv. udgivet fra fabrikkens side være
udført (som der også står i den engelske NG).
Det kan du kunne forvisse dig om i forhandlerens = bilens sygejournal.
Så mit svar til dit spørgsmål er , ja.
Jeg går ud fra, du ikke er så benzinøkonomisk indstillet, når du vælger/har
valgt en potte med 2.8/2.9 liter bi-turbo med 272 Hk ab fabrik og
tomatkasse..
mvh
Bjørn J.
| |
Øl er godt ! (24-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 24-09-07 23:21 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46f8345d$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Jeg går ud fra, du ikke er så benzinøkonomisk indstillet, når du
> vælger/har valgt en potte med 2.8/2.9 liter bi-turbo med 272 Hk ab fabrik
> og tomatkasse..
>
> mvh
> Bjørn J.
Synes det er billigt for 272 HK m. turbo/ Biturbo og godt med plads og
sikkerhed.
Designet ( næsen ) kan så diskuteres , men de andre ser jo kun "rumpen " af
en T6 ? LOL
Skal ej pendle så udgift til "saft" er ikke så dyrt...
| |
Øl er godt ! (26-09-2007)
| Kommentar Fra : Øl er godt ! |
Dato : 26-09-07 07:41 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46f8345d$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
> news:46f8333e$0$69238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Er det så det "eneste" vi skal passe på med vedrørende køb af S80 T6 ?
>
> Hvis bilen er serviceret efter bogen hos en aut. Volvo-forhandler, bør
> samtlige fejlretninger, opdateringer, osv. udgivet fra fabrikkens side
> være udført (som der også står i den engelske NG).
>
> Det kan du kunne forvisse dig om i forhandlerens = bilens sygejournal.
>
> Så mit svar til dit spørgsmål er , ja.
>
> Jeg går ud fra, du ikke er så benzinøkonomisk indstillet, når du
> vælger/har valgt en potte med 2.8/2.9 liter bi-turbo med 272 Hk ab fabrik
> og tomatkasse..
>
> mvh
> Bjørn J.
>
Med hensyn til de dårlige gearkasser i de første årgange af S80 T6 , så
burde der vel være en opdateret gearkasse
i en model 2002 ? Hvis det ikke er sikkert , så nogen der ved fra hvilken
årgang "tomatkassen" i en S80 T6 var helt iorden ?
Synes godt nok , at 45.000kr for en anden gearkasse er mgadyrt .Hele bilen i
løse reservedele , må jo koste "flere millioner " LOL
| |
BJ (26-09-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 26-09-07 09:38 |
|
"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
news:46f9fed6$0$63790$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
KLIP
> Med hensyn til de dårlige gearkasser i de første årgange af S80 T6 , så
> burde der vel være en opdateret gearkasse
> i en model 2002 ? Hvis det ikke er sikkert , så nogen der ved fra hvilken
> årgang "tomatkassen" i en S80 T6 var helt iorden ?
Jeg kan ikke svare dig, det bør Volvo kunne.
Jeg husker fra den før omtalte TV-udsendelse at Volvo udtalte:"Fra årgang
2004 er/skulle alle problemer være løst på samtlige berørte modeller (altså
ikke blot S80)).
> Synes godt nok , at 45.000kr for en anden gearkasse er mgadyrt .Hele bilen
> i løse reservedele , må jo koste "flere millioner " LOL
Min genbo brændte sin motor af, da han kørte den tør for olie med
advarselslampen lysende på vej fra Hamborg mod Danmark.
Det kostede i omegnen af 75.000 kr.
mvh
Bjørn J.
| |
|
|