Fartpilot til Renalut Scenic.
Fra : Henrik

Dato : 24-09-07 13:30

Hvilke model skal jeg købe en vacum eller elektrisk styret fartpilot. skal
passe til en Renault Scenic 2,0 140 hk model 2001.
har kikket på flg modeller model AP500 & model AP50.
fra jari auto.

Mvh

Henrik.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-09-07 14:01

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hvilke model skal jeg købe en vacum eller elektrisk styret fartpilot. skal
> passe til en Renault Scenic 2,0 140 hk model 2001.
> har kikket på flg modeller model AP500 & model AP50.
> fra jari auto.

Elektrisk får du bedre resultater med.

AP 500 eller 800 - afhænger af om du har E-gas (ingen speederkabel).

--
Per

Fra : Henrik

Dato : 24-09-07 16:17

Ser ud til at der ikke er nogen speederkabel men er ikke 100% sikker.

Fra : Arne Riis

Dato : 24-09-07 19:08

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Ser ud til at der ikke er nogen speederkabel men er ikke 100% sikker.
>

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Har lige monteret en AP 500. Den er aldeles perfekt. Mindst ligeså god
> som Bosch Tempomat.
Køb den hos info@carguard.dk , der er den noget billigere.
AP 500 kan bruges til E-gas.
Arne

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-09-07 20:28

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Ser ud til at der ikke er nogen speederkabel men er ikke 100% sikker.

Er der ikke det findes der også en type som bliver sat direkte til
motorstyringen istedet. Det har jeg fået smidt i firmabilen (2005 Espace,
Diesel)og det virker ok.

Prøv at hør dit lokale renualt værksted hvad det står i - det skulle ifølge
det lokale værksted her i byen være en smal operation at sætte i (såfremt
bilen er med e-gas naturligvis)

/Dennis