Apropos at få stød...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-09-07 10:12

Fra : -= JF =-

Dato : 22-09-07 10:55

Hr. Jensen skrev:
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article339977.ece

Så'n et sadistisk mødgyr

Udstyr kvinderne i Grevinde Danner-huset med tasere af den slags der kan
vælte en ko, og lad dem få lov til at lege med strisseren!

--
Mvh. John

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 22-09-07 15:15

-= JF =- <null@null.null> skrev :

>Så'n et sadistisk mødgyr

ja kvinden .... skriger som en stukken gris - jeg havde sgu'dda
stukket hystaden en på lampen
--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:30

<jan@bygteknik.dk> wrote in message
news8af3tu3tk6ojbfcsg71edes07lb96rc2@dtext.news.tele.dk...
> -= JF =- <null@null.null> skrev :
>
> ja kvinden .... skriger som en stukken gris - jeg havde sgu'dda
> stukket hystaden en på lampen

Jeg tænkte lige det samme...

/Kim

Fra : -= JF =-

Dato : 22-09-07 18:50

jan@bygteknik.dk skrev:

> ja kvinden .... skriger som en stukken gris - jeg havde sgu'dda
> stukket hystaden en på lampen

Jow jow... Hun er pisse-hysterisk - men derfra og til at sende 50000
volt i hende. Naah!

--
Mvh. John

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 22-09-07 19:16

-= JF =- <null@null.null> skrev :

>Jow jow... Hun er pisse-hysterisk - men derfra og til at sende 50000
>volt i hende. Naah!

Det er jo ikke noget hun dør af, men åbenbart vender tilbage til
virkeligheden ;)

Det gør sgu' da nas - seriøst nas. ( det gør en på tossekassen nu
også)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 19:05

> [...]
news8af3tu3tk6ojbfcsg71edes07lb96rc2@dtext.news.tele.dk...

> ja kvinden .... skriger som en stukken gris - jeg havde sgu'dda
Hvis nu at du havde fået håndjern på, var blevet punched en to-tre gange med
en strømpistol og mast ind på bagsædet af en politibil og for en sikkerheds
skyld havde du lige fået et par stød til - så er det jeg lige spekulerede
over hvordan DU så mon ville lyde? Øf?

Ulrik

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 22-09-07 19:21

"Ulrik Friis" <ufj(snabela)get2net.dk> skrev :

> [...]
>skyld havde du lige fået et par stød til - så er det jeg lige spekulerede

Hvis jeg sad og skreg folk ind i øret, som en anden stukken gris, sad
og sparkede til døren, vinduerne ....... ville jeg ikke være ret meget
i tvivl om at have fortjent et zap.

Hun er jo udenfor pædagogisk rækkevidde

<< grynt.wav >>

Stod min kone og råbte og skreg mig ind ansigtet - ville hun sgu' også
få en tydelig besked om at den opførsel ikke er acceptabel.

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-09-07 01:01

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Stod min kone og råbte og skreg mig ind ansigtet - ville hun sgu' også
> få en tydelig besked om at den opførsel ikke er acceptabel.

Så kommer den klassiske:

Hvad havde du mon gjort til at starte med, da hun blev trigget _så_ meget?

Hvad kommer førest årsag eller virkning?

Har endnu tilgode at opleve min hustru opføre sig på den måde
og håber heller aldrig jeg kommer til at opleve det
Håber heller ikke andre oplever den slags.....

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-09-07 06:32

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Så kommer den klassiske:

>Hvad havde du mon gjort til at starte med, da hun blev trigget _så_ meget?

Købt en bil uden at lade hende bestemme farven.

>Hvad kommer førest årsag eller virkning?

Tjaeh - nu går jeg ikke ind for symptombehandling - men nogle reagerer
jo nok lidt uhensigtsmæssigt.

>Har endnu tilgode at opleve min hustru opføre sig på den måde
>og håber heller aldrig jeg kommer til at opleve det
>Håber heller ikke andre oplever den slags.....

Jeg har desværre oplevet sådan noget - dog ikke på hjemmefronten. og
hvor tåbeligt det lyder, fik en på godda'en hende bragt ud af sit
selvsving.
--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-09-07 19:38

> Købt en bil uden at lade hende bestemme farven.

Det er _min_ bil

> [...]
>
> Jeg har desværre oplevet sådan noget - dog ikke på hjemmefronten. og
> hvor tåbeligt det lyder, fik en på godda'en hende bragt ud af sit

Det tror da pokker, det er jo samme tilfælde som Hr. Jensen.
Der skulle en kraftig påvirkning til for at få systemet resat igen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Lars O.

Dato : 23-09-07 22:21

Uffe Bærentsen skrev:

> Hvad kommer førest årsag eller virkning?

Årsag...af gode grunde.

/Lars