Nyhed ang. Honda Accord
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 15:50

Godt nok er det kun en konceptbil Honda præsenterede, men mine øjne kan li'
hvad de ser.

Iøvrigt hørte jeg hos Honda, at de mener det er sådan produktionsbilen
kommer til at se ud.

Den er ihvertfald flottere end USA modellen!

http://honda.dk/sw3744.asp?Pid=8872

--
/HB

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-09-07 17:19

HB udtrykte præcist:
> [...]
> til at se ud.
>
> Den er ihvertfald flottere end USA modellen!

Jeg kan godt lide den, selvom jeg synes at det ligner en model Mitsu
lavede engang, og resten ligner Alfa.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 19:07

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i meddelelsen
> HB udtrykte præcist:

> Jeg kan godt lide den, selvom jeg synes at det ligner en model Mitsu
> lavede engang, og resten ligner Alfa.
> Kai

Ja de hugger skisme stregerne fra hinanden de designere....

Her lige lidt flere lækre billeder..lidt nede af siden:

http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=707723

--
/HB