Giver 412 km/t landevej et klip?
Fra : Thomas H.

Dato : 16-09-07 22:02

http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9

....og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Fra : ShutEye

Dato : 16-09-07 23:13

> http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9

Ahhrggg! 1183 heste!!!!

> ...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Den er ok.

Og til svar på subj:
-Hvorfor fik du en bøde?
-Fordi jeg kørte for langsomt!
-Man får da ikke en bøde for at køre for langsomt!
-Nej, men hvis jeg havde kørt hurtigere, havde de ikke fået fat i mig!

Så svaret må være: Nej :)

Fra : Jan Vennike

Dato : 17-09-07 04:50

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9
>
> ...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Hmm

Hvis politiet kan fange dig, så tror jeg ikke du har kørekort mere - nærmere
konfetti

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 06:39

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9
>
> ...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Hvor vildt!
Men det helt korrekte svar på dit spørgsmål er: NEJ, du får ingen klip.
Allerede ved betinget frakendelse er der ikke tale om klip (med mindre der
er andre forhold end hastigheden der giver klip)
Mvh Tommy

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-09-07 07:58

Thomas H. wrote:
> http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9
>
> ...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Jo da.

Tankevækkende at 150hk ekstra giver 4km/t på toppen

--
vh
Torben - der er mest imponeret over at dækkene kan holde.

Fra : Bjarne

Dato : 17-09-07 08:13

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9
>
> ...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Hvis jeg var politimand og havde stoppet den fætter der, "så slog vi en
streg over "klippet" såfremt jeg lige fik en hurtig tur"...

Mon det er sket nogen steder i verden?

Bjarne

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 17-09-07 09:33

On Sun, 16 Sep 2007 23:01:47 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=8i43fsg9
>
>...og den er faktisk ret flot af en amerikansk bil at være

Jeg kan nu stadig bedst lide Saleen S7(R), men denne her er nu slet ikke
så grim endda.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!