Helt uden ESP og airbag.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-09-07 21:16

http://atvs.vg.no/player/?id=11476

500 km/t. skulle han angiveligt køre, og overlever.

Han har vel kun 8 liv tilbage nu?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-09-07 21:24

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> http://atvs.vg.no/player/?id=11476
>
> 500 km/t. skulle han angiveligt køre, og overlever.
>
> Han har vel kun 8 liv tilbage nu?

Keder vi os, Folmer? :) Er det kun i lastbilen du laver kaffe, læser sms´er,
ævler løs på walkien, sidder med benene oppe i vinduet og kommer derudaf? :)

Man bliver ikke dybt kriminel af at spærre autobanen nogle timer. Herregud -
så ville alle lastbiler der kører < 120 km/t jo være kørende fængsler - og
jeg _har_ hørt dig ævle løs om at I skal have pause en gang i mellem, så et
rigtigt fængsel er det altså ikke :)

Men derfor kan I jo godt være dybt kriminelle :9
--
Per

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-09-07 21:41

On Sun, 16 Sep 2007 22:24:19 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Keder vi os, Folmer? :)

>--

Ikke jeg, men jeg har mine tvivl om din tilstand. Svarer i et
forkert indlæg, f.eks.

>--

> Er det kun i lastbilen du laver kaffe, læser sms´er,
>ævler løs på walkien, sidder med benene oppe i vinduet og kommer derudaf? :)

>--

Har du kun den ene plade at lægge på spillen?

>--

>Man bliver ikke dybt kriminel af at spærre autobanen nogle timer.

Det er da forbudt, og skiltningen er da ikke til at overse.

> [...]

>jeg _har_ hørt dig ævle løs om at I skal have pause en gang i mellem, så et

Har du drukket af natpotten?

>--

>Men derfor kan I jo godt være dybt kriminelle :9

>--

Jeg kender da et par stykker der er lidt bagud i børnepenge, og det er
da noget griseri som jeg altid, når jeg konverserer dem, påpeger at de
skal få bragt i orden snarest.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-09-07 22:14

> Jeg kender da et par stykker der er lidt bagud i børnepenge, og det er
> da noget griseri som jeg altid, når jeg konverserer dem, påpeger at de
> skal få bragt i orden snarest.

Man _skal_ være bagud. Ellers vil x´en _slet_ ikke snakke med en.

Så jeg sørger for altid at være foran :)

--
Per

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-09-07 22:24

On Sun, 16 Sep 2007 23:13:32 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Man _skal_ være bagud. Ellers vil x´en _slet_ ikke snakke med en.
>
>Så jeg sørger for altid at være foran :)

>--

Jeg har ikke meget forstand på emnet, da jeg ikke kne**er på konto.

Hvad har du iøvrigt at drøfte med en ex?

--

Venlig hilsen
Folmer