Daihatsu vandpumpe
Fra : Yehaah

Dato : 15-09-07 11:48

Jeg er den lykkelige ejer af en Daihatsu Cuore.

Er der nogen der har prøvet at skifte vadpumpe på en sådan svend?
Jeg har hørt rygter om at tandremmen skal af, for at kunne skifte
vandpumpen, og vil gerne vide om det passer.

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-09-07 12:29

"Yehaah" <yehaah@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du har lige fået skiftet tandremmen? Normalt skifter man alt der løber
sammen med den, inkl. vandpumpe (på de fleste biler er vandpumpen trukket af
tandremmen) og remstrammerhjul. Men det er jo ikke sikkert dit værksted
mener det.

- Martin