Er den det værd?
Fra : Lau

Dato : 14-09-07 16:50

http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=158609

Jeg forestiller mig at byde 33.000 kr for den - er det for meget?

vh
Lau

Fra : Mikkel Lund

Dato : 14-09-07 16:57

Lau skrev:
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=158609
>
> Jeg forestiller mig at byde 33.000 kr for den - er det for meget?
>
> vh
> Lau

Prøv med 28000, hvis du vil ha den til 33000.

Mikkel

Fra : Martin

Dato : 14-09-07 19:29

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg ville være en anelse betænkelig ved det. Ok den er pæn og rimeligt
billlig, men den har skisme også kørt mange km... Den lugter af at den er
kommet i "problemalderen" hvor du skal "skrue" hvert andet øjeblik - men ok
det gør alle biler jo før eller siden.

Men ellers ved jeg ikke om 33 er en fair pris for sådan en æske..

Fra : Mogens

Dato : 14-09-07 19:24

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=158609

> Jeg forestiller mig at byde 33.000 kr for den - er det for meget?

Hvis du søger på Bilbasen og opstiller kriterierne: Under 40.000 kr
og max 100.000 km, vil du se ret mange tilbud, som er mange gange
bedre at købe end en Fiat, der har rundet 300.000 km !

Fra : NG

Dato : 14-09-07 20:24

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> Hvis du søger på Bilbasen og opstiller kriterierne: Under 40.000 kr
> og max 100.000 km, vil du se ret mange tilbud, som er mange gange
> bedre at købe end en Fiat, der har rundet 300.000 km !

Kan kun tilslutte mig Mogens konklusion - og problemet starter allerede med
ordet Fiat - køb en Skoda.

mvh
Per

Fra : Brian

Dato : 14-09-07 21:51

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:46eadfed$0$2505$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> Kan kun tilslutte mig Mogens konklusion - og problemet starter allerede
> med ordet Fiat - køb en Skoda.

En Skoda til 30k? Det er da kun Felicia, og det er jo en helt anden bil end
denne Fiat. De henvender sig til vidt forskellige personer efter min mening.

Fra : TDN

Dato : 14-09-07 20:24

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
> og max 100.000 km, vil du se ret mange tilbud, som er mange gange
> bedre at købe end en Fiat, der har rundet 300.000 km !

Enig, det var en af de sidste muligheder jeg ville vælge, men måske er der
tale om en Fiat fan her.

Mvh
Thomas

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 15-09-07 11:46

Tilslutter mig vurderingen. Der kan findes bedre og fremfor alt mindre
risikable køb til den pris.