Alufælge 18" V70-01
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-07 12:51

Hej,
Er der nogen der har nogle gode råd om hvor i Tyskland subj. kan købes.
Jeg skal bruge nogle 18" til min V70 - 01. Hvilken ET kan anbefales og
hvilke dæk..
Måske 17" passer bedre, men jeg er nu mest til 18" ;)
Jeg har checket lidt rundt på nettet og da også fundet diverse links, men
det kunne jo være nogle af jer lige havde en idé om at nogle af firmaerne er
bedre end andre.
Det haster ikke så meget, da jeg skal bruge dem til næste sommersæson ;)

Fra : NHF

Dato : 14-09-07 14:05

Hej

Jeg har ingen ide om hvor du kan finde dine nye fælge, men her er en
hjemmeside som kan give en fornemmelse af hvordan bilen kommer til at se ud.

http://www.alushow.dk/

Mvh.

NHF, Århus

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 10:53

"NHF" <volvo4sale@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ingen ide om hvor du kan finde dine nye fælge, men her er en
> hjemmeside som kan give en fornemmelse af hvordan bilen kommer til at se

Jeg har fundet det her site..
http://www.reifen.com/rims/search.do;jsessionid=3CF6495276641386C57574CDAEAFEE02.app2?nextStep=4&rimPageno=0&carMF=Volvo&model=S70%2C+V70&carTypeId=56091&color=RED&rimSize=18&rimMF=262&x=24&y=9
det er nu rigtig smart for der kan man se alle deres fælge monteret på "sin"
bil..

Fra : Peter Frost

Dato : 14-09-07 14:08

ums dk-3460 skrev:
> Er der nogen der har nogle gode råd om hvor i Tyskland subj. kan købes.
> Jeg skal bruge nogle 18" til min V70 - 01. Hvilken ET kan anbefales og
> hvilke dæk..

ET38 5x108, ville selv købe Toyo T1-R igen...

> [...]
> er bedre end andre.
> Det haster ikke så meget, da jeg skal bruge dem til næste sommersæson ;)

På ebay sælges der en del 18" Pegasus replicas, til ca 6000 kr for 4...
Charlotte A på Bilgalleri.dk sælger 4 8x18 ET38 Pegasus RElica til 5800 kr,
dem har jeg på til næste sommer ! ;)

-Peter F
Volvo 850

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 10:50

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Charlotte A på Bilgalleri.dk sælger 4 8x18 ET38 Pegasus RElica til 5800
> kr, dem har jeg på til næste sommer ! ;)

Jeg hælder nok mest til AEZ Intenso eller Excite Dark.. Selvom jeg godt kan
se de Replica fælge er ok pæne. Dem jeg har nu er kender jeg ikke mærket på,
men de er også 5 egede og minder lidt om Replica, men kun i 16".

Fra : Peter Frost

Dato : 17-09-07 09:59

ums dk-3460 skrev:
> [...]
> kan se de Replica fælge er ok pæne. Dem jeg har nu er kender jeg ikke
> mærket på, men de er også 5 egede og minder lidt om Replica, men kun i

Har du et billede ?

-Peter F

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 15:59

> Har du et billede ?

Måske.. snakker vi om dem jeg har på Bilen eller AEZ.. tror jo mere det
førstnævnte du mener, så vil da lige finde et billede frem

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 16:12

"Peter Frost" <peterfrost@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et billede ?

Jeg "faldt" iøvrigt over 4 stk. OZ Gemini 18" 5x108 til ca. 4000 - spritnye,
men tror ikke de passer helt til Volvoen altså udseendemæssigt.. men det er
jo smag og behag igen..
Overvejer dog lidt hvilke dæk man skal montere.. for vil gerne have 235/35
ca.
Prisforskellen på dæk er jo stor når man går fra 17-18".. det gælder jo også
fælge generelt kan jeg se..