Anbefaling af slip-on.
Fra : Luffe

Dato : 10-07-01 13:54

For et halvt år siden besluttede jeg mig for at købe en slip-on. Jeg ville
gerne have mere lyd, og måske kunne man være heldig at få lidt mere "træk"
samtidig. Jeg begyndte at undersøge markedet for mærker og priser. Diverse
forhandlere blev besøgt og udspurgt. Så en dag så jeg lyset. En meget flink
forhandler i Slangerup anbefalede, at jeg selv bestilte hjem fra firmaet ART
i England. Jeg gik på deres hjemmeside, og fandt hvad jeg skulle bruge af
ting og sager incl. en poleret oval alu potte (pris dkr. 1.850,- incl.
forsendelse) MEGET BILLIGT. 14 dage efter fik jeg pakken med Pakke-Trans. På
med dyret - og TAK FOR KAFFE - nu kom der lyd på Kawaén. Den snurre blidt
men dybt i tomgang, men vrider man den lidt i øret, får man et dybt brøl som
vækker drengerøven i en hver. Jeg har endnu ikke fået den testet i "bænken"
men der er ingen tvivl om, at den er blevet stærkere i mellemområdet (ved
ca. 6.000 - 8.000 omdr.) Udover lyd og effekt er den utrolig flot lavet
m.h.t. kanter og svejsninger. Nu har jeg kun haft den i en måned, så det er
for tidligt at udtale sig om holdbarheden, men til prisen er der vist ingen
tvivl om at købet er mere end OK. Jeg håber andre kan få gavn af mærket (jeg
har ikke aktier i firmaet).

Mvh Søren
(ZX6R) - med lyd.

Fra : Brisse

Dato : 10-07-01 15:50

Har du en adresse på firmaet?

Brisse

Fra : Jakob D

Dato : 10-07-01 16:42

Brisse <Brisse@Pedersen.mail.dk> skrev i en
> Har du en adresse på firmaet?
>
> Brisse
>
> Luffe <janner@mail.tele.dk> wrote in message
Diverse
> flink
> ART
Pakke-Trans.
> På
> som
> "bænken"
> er
> ingen
> (jeg

Mener det er denne adresse han tænker på
http://www.sound-dist.co.uk/exhaust.htm
Hilsen jakob

Fra : Janus

Dato : 10-07-01 19:02

eller bare www.artexhausts.com

hilsen
Janus

Fra : Luffe

Dato : 11-07-01 08:23

Jeg glemte lige at give adressen - men jeg kan se andre er kommet mig i
forkøbet.

Mvh Søren

Janus <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ifg0b$tjh$1@eising.k-net.dk...

Fra : Emil

Dato : 20-07-01 11:58

Er der andre der har haft lige så positive oplevelser med ART-potterne?
-Det lyder som om personerne bag ovenstående kommentarer kender til
mærket...?
Hvis ja så send lige et praj her på siden -jeg er på nippet til at
anskaffe mig én selv

venlig hilsen Emil

http://www.kandu.dk/