Støvler
Fra : skoleskibe@hotmail.c~

Dato : 12-09-07 22:49

Hvilke skal man undgå, skal bruges 12 mdr / år til dagligt 2 x ½ time

MVH

Kim

MZ ETZ 251 ETZ Saxon - Velorex

BMW R100RS

Fra : Anders Majland

Dato : 12-09-07 22:58

Daytona med goretex har de fleste rigtig gode erfaringer med - Til
vinterbrug skal det helst være en model med en beskyttende flap over
lynlåsene men dem er der vist ikke mange danske forhandlere af.

Men se f.eks på travelstar http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html

/A

Fra : Perminator

Dato : 12-09-07 23:25

Hej!
"Anders Majland" skrev
> [...]
> vinterbrug skal det helst være en model med en beskyttende flap over
> lynlåsene men dem er der vist ikke mange danske forhandlere af.

Jeg købte Daytona GTX hos Louis i Hamburg. Dejlig støvle, med burrebånd og
rembespænding, samt udluftning og Goretex memran. Allehånde
knockelbeskyttelse mv. er en selvfølge.
Jeg mærker luftstrømmen og ventilationen på de varme dage.
Det er en rigtig god touringstøvle, som bliver brugt til og fra arbejde hver
dag. Læder og syninger er helt i top. Der er heller aldrig kommet vand
ind..
--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-09-07 09:10

skoleskibe@hotmail.com wrote:
> Hvilke skal man undgå, skal bruges 12 mdr / år til dagligt 2 x ½ time

Gummistøvler.

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-09-07 09:27

skoleskibe@hotmail.com wrote:
> Hvilke skal man undgå

Snørestøvler.

--
vh
Torben

Fra : Bongo

Dato : 15-09-07 21:48

<skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke skal man undgå, skal bruges 12 mdr / år til dagligt 2 x ½ time

Støvler der ikke kan tåle salt!