TILBAGEBETALT AFGIFT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : bøv

Dato : 12-09-07 17:18

Flere af mine bekendte har i år købt ny MC, den ene har netop fået afgift
retur fra forhandleren hvor maskinen er købt, men en anden har intet fået.
Kan det passe ??
Begge har købt med få dages mellemrum, dog ikke samme sted.
Nogen der har et bud eller har hørt noget/evt. selv har fået penge tilbage.
Min bekendt har fået over 6000,- på en check.

Bøv

Fra : BigMac

Dato : 12-09-07 18:32

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Flere af mine bekendte har i år købt ny MC, den ene har netop fået afgift
> retur fra forhandleren hvor maskinen er købt, men en anden har intet fået.
> Kan det passe ??

rolig nu Bøv

Penge skal da nok komme hvis MCerne er ens....

Fra : bøv

Dato : 12-09-07 18:52

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> rolig nu Bøv
>
> Penge skal da nok komme hvis MCerne er ens....

Skal de være ens??

Fra : BigMac

Dato : 12-09-07 18:54

> Skal de være ens??
Det er da ikke alle MCer der er faldet i afgift....

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 19:52

On Wed, 12 Sep 2007 19:54:04 +0200, BigMac wrote:

> Det er da ikke alle MCer der er faldet i afgift....

Nej der er ganske få kinøjsere, der slet ikke betales afgift af, og
yderliger ganske få der ikke rammer mellemgrænsen, men det er et absolut
mindretal.

Og nej, jeg har ikke hørt fra Haldrup, og kender jeg dem ret, så gør jeg
det heller ikke :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : bøv

Dato : 12-09-07 21:02

meddelelse news:ubgqb5f5bvu4$.16licl07d6z7n.dlg@40tude.net...

> [...]
> mindretal.
>
> Og nej, jeg har ikke hørt fra Haldrup, og kender jeg dem ret, så gør jeg

En jeg talte med påstod at forhandlerne fik pengene retur fra Skat, og så
skulle tilbagebetale dem.
Er det noget han har fået galt i halsen?
Er der ikke herinde et kvikt hovede der kender reglerne?

Bøv

Fra : BigMac

Dato : 12-09-07 21:00

> [...]
> skulle tilbagebetale dem.
> Er det noget han har fået galt i halsen?
> Er der ikke herinde et kvikt hovede der kender reglerne?

hvorfor spørger du ikke dem du kender der har fået penge retur, om hvor de
har modtaget dem fra??

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:12

On Wed, 12 Sep 2007 22:02:06 +0200, bøv wrote:

> En jeg talte med påstod at forhandlerne fik pengene retur fra Skat, og så
> skulle tilbagebetale dem.
> Er det noget han har fået galt i halsen?
> Er der ikke herinde et kvikt hovede der kender reglerne?

Øhh ?? Det bør Du vel bedst vide ?! :-/

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-09-07 09:28

bøv wrote:
> Er der ikke herinde et kvikt hovede der kender reglerne?

Jo. Men jeg vil ikke svare på indlæg med store bogstaver og 20 udråbstegn.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 16:09

On Thu, 13 Sep 2007 10:28:19 +0200, Jim Andersen wrote:

> Jo. Men jeg vil ikke svare på indlæg med store bogstaver og 20 udråbstegn.

Citat d. 30-8-07 af bøv/Jan

"Vi har netop sendt en hel stak checks ud til vores kunder i nordjylland"

Mon der er flere brugere "bøv" og selvsamme defekte mailadresse. :-/

Orla Pedersen, som undres

Fra : bøv

Dato : 13-09-07 18:58

meddelelse news:1nsd9bmj3kgfs$.1o8pgt5qgo3zy$.dlg@40tude.net...

> Citat d. 30-8-07 af bøv/Jan
>
> "Vi har netop sendt en hel stak checks ud til vores kunder i nordjylland"
>
> Mon der er flere brugere "bøv" og selvsamme defekte mailadresse. :-/

Man kan da heller ikke skjule noget for dig Orla.
Indlægget er nu oprigtigt ment !

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 20:44

On Thu, 13 Sep 2007 19:58:01 +0200, bøv wrote:

> Man kan da heller ikke skjule noget for dig Orla.
> Indlægget er nu oprigtigt ment !

Jeg blev lidt forvirret

Oprigtigt ? Tjae, glæd dig over at kunne se kunderne i øjnene, også om et
halvt år. :-/

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-07 19:25

> [...]
> Nogen der har et bud eller har hørt noget/evt. selv har fået penge
> tilbage. Min bekendt har fået over 6000,- på en check.

Jeg har et tillægsspørgsmål, da jeg også købte ny MC i maj måned, som vist
ligger lige i den periode hvor afgiftsnedsættelsen var vedtaget og den
reelle prissænkning.. Idag sælger den samme forhandler også min model til
5000,- mindre.

Bør man selv blive kontaktet hvis man skal have penge tilbage, eller skal
man selv gøre noget for at undersøge det? I så fald, hvad kan man gøre?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 13-09-07 05:30

> man selv gøre noget for at undersøge det? I så fald, hvad kan man gøre?
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen
Hvad med at kontakte Skat, der burde da være en der kender reglerne. (selv
om de kun er kvikke hvis de skal have penge)
Hilsen
Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-09-07 07:53

Søren Bøgh Olsen wrote:

> Hvad med at kontakte Skat, der burde da være en der kender reglerne. (selv
> om de kun er kvikke hvis de skal have penge)

Det er nu ikke helt rigtigt - jeg fik 2 svar samme dag jeg mailede dem
vedr. hvordan/hvor man måler en motortuning hvis motoren er konstruktivt
ændret (1)

Første svar var et autosvar om at de havde travlt med selvangivelser
(jeg spurgte i August
Andet svar var ret kortfattet :

"Prøv synshallen.

Med venlig hilsen
Susie Antvorskov

SKAT
Kundecentret
Tlf. 7222 1818"

(1) : Biltuning - jeg har en Audi 2,3E med 5 cylindre, 10 ventiler og
133hk. Samme blok findes med 20ventiler og 174 hk - et topstykke og
indsprøjtning fra den skulle gerne lande på max. 159hk hvis det skal
være lovligt (og det skal det).

--
vh
Torben